Asuste/pukine mitä et ikinä päällesi laittaisi

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Uunoturhapuro-paita itsestäänselvyytenä. Cowboy-buutseja en myöskään kehtaisi pitää. Ei riittäisi pokka amerikanmarkkinoilla. Yksinkertaisesti sanottuna ei varmasti löydy itsetuntoa saapastella moisissa.

Kysykääpäs seuraavalta amerikanbuutseilla käppäilevältä miksi? Taatusti on äimänkäkenä. Ei tiedä itsekään miksi joku randomjätkä lähtee kyselemään.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Minihametta, halterneck toppia ja sukkahousuja en nyt ihan heti olisi uudestaan päälle laittamassa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Joops. Joku leijona-vaakuna paita ja kiitos-paita, ei kiitos. En vaan pysty. Profiloituu väärin.
Totaalisen kankeata olisi esiintyä kiitospaidassa. Hävettäisi veteraanejakin se sisältö mitä on kunnialta kupattu. Vaikea keksiä tilannetta miksi lähtisi ulos kiitospaidassa.

On sellainen kyllä, jopa täällä, sukulaiselta saatu. Seuraava huono lahja voisi olla selfiekeppi.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Uunoturhapuro-paita itsestäänselvyytenä.
Intissä jostain syystä porukka tykkäsi käyttää noita. Siellä kun sai sekä noita että ns. normaaleja t-paitoja. Mä sain varusvarastolta aina turhiksia mutta sain ne tuvassa vaihdettua tavallisiin aina ja kaikki oli tyytyväisiä.
Paitsi tietty minä kun oisin mieluummin ollut oman alan hommissa sivarissa.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Jos pysytään ns. normaalien vaatteiden maailmassa, niin kynähameen päälle pukemiseen on aika korkea kynnys. Mulla on pitkät jalat ja pitkä askel, ja kireissä helmoissa sipsuttaessa tulee tosi avuton ja uuno olo. Vaikka näyttääkin hyvältä niiden päällä jotka osaa se päällä olla.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Eipä tule mieleen rajoitteita.

Kaikki on myytävänä jos hinnasta vaan sovitaan.
 
Ylös