Hienoa, että et yhtään yleistä..pmv sanoi:Olisi kyllä mukava kuulla, että miten Alainin olisi ne aika-ajot pitänyt ajaa, että kelpaisi foorumin raadillekkin.
Yllätä meidät ja heitä näiden lyhyiden kommenttiarvosteluidesi sijaan välillä oikein oma mielipide topiikin aiheesta.Wilpuri sanoi:Hienoa, että et yhtään yleistä..
Pata kattilaa soimaa...Ilmari sanoi:Yllätä meidät ja heitä näiden lyhyiden kommenttiarvosteluidesi sijaan välillä oikein oma mielipide topiikin aiheesta.
Olen topiikin aiheesta jo mielipiteeni kertonut. Pitääkö tässä alkaa kertaamaan samat asiat uudelleen.Ilmari sanoi:Yllätä meidät ja heitä näiden lyhyiden kommenttiarvosteluidesi sijaan välillä oikein oma mielipide topiikin aiheesta.
Kyllä vain. Ei Hillillä ollut muuta kuin yksi ongelma, joka sekoitti miehen pasmat ja tämä ongelma oli nimeltään Michael Schumacher. Muuten Hill ajoi aina loistavasti, kunhan Michaelia ei ollut näköpiirissä. Kuten olen muissakin toikeissa todennut, Schumacher oli Hillille kuin punainen vaate taisteluhärälle Adelaiden päätöskisan jälkeen kaudella 1994.JT sanoi:Häkkinen oli varmasti perusnopeudeltaan Hilliä edellä, siitä ei liene epäilystäkään. Mielestäni Damonille ei kuitenkaan ole annettu tarpeeksi arvostusta auton kehittäjänä ja testaajana. Oliko täysin sattumaa, että Williams ei enää kaudella 1997 ollutkaan yhtä ylivoimainen? Tai että Jordanin parhaat vuodet osuivat Hillin ajalle? Entä Unkari 1997, mielestäni Hillin ajo Arrowsilla oli yksi 1990-luvun parhaista suorituksista. Ei sitä voi laittaa pelkästään Bridgestonen renkaiden piikkiin, sillä eihän kukaan muu japanilaiskumeja käyttänyt kuski löytänyt autoonsa samanlaista vauhtia. Myös sadekelillä Damon oli hyvä, mistä osoituksena mm. Suzuka 1994, Brasilia ja Monaco 1996, Spa 1998. Häkkiseltä sadevoitot puuttuvat tyystin.
Villeneuven uran pilasi typerä päätös lähteä BAR:lle. Ikuiseksi arvoitukseksi jää, millaisiin saavutuksiin hän olisi yltänyt ja mikä hänen arvostuksensa olisi nyt, jos ura olisi jatkunut BMW-Williamsilla.
Ave !!!pmv sanoi:Nämä asiat kuitenkin tasaantuvat kuskien välillä aika hyvin. Jos nyt ei saman kauden aikana, niin pitkässä juoksussa kumminkin.
Tuo kyseinen Unkarinkisa..eikös se mennyt jotenkin niin, että Hill olisi Arrowsilla johtanut kisaa n. 30s marginaalilla..kunnes autoon tuli vikaa (vaihteisiin?)..ja tämä tipahti kakkoseksi Villeneuven(?) taakse?JT sanoi:Häkkinen oli varmasti perusnopeudeltaan Hilliä edellä, siitä ei liene epäilystäkään. Mielestäni Damonille ei kuitenkaan ole annettu tarpeeksi arvostusta auton kehittäjänä ja testaajana. Oliko täysin sattumaa, että Williams ei enää kaudella 1997 ollutkaan yhtä ylivoimainen? Tai että Jordanin parhaat vuodet osuivat Hillin ajalle? Entä Unkari 1997, mielestäni Hillin ajo Arrowsilla oli yksi 1990-luvun parhaista suorituksista. Ei sitä voi laittaa pelkästään Bridgestonen renkaiden piikkiin, sillä eihän kukaan muu japanilaiskumeja käyttänyt kuski löytänyt autoonsa samanlaista vauhtia. Myös sadekelillä Damon oli hyvä, mistä osoituksena mm. Suzuka 1994, Brasilia ja Monaco 1996, Spa 1998. Häkkiseltä sadevoitot puuttuvat tyystin.
Villeneuven uran pilasi typerä päätös lähteä BAR:lle. Ikuiseksi arvoitukseksi jää, millaisiin saavutuksiin hän olisi yltänyt ja mikä hänen arvostuksensa olisi nyt, jos ura olisi jatkunut BMW-Williamsilla.
Näin oli, tosin vian aiheutti viimeisellä kierroksella tullut kumi tiivisteen hajoaminen.Rusina sanoi:Tuo kyseinen Unkarinkisa..eikös se mennyt jotenkin niin, että Hill olisi Arrowsilla johtanut kisaa n. 30s marginaalilla..kunnes autoon tuli vikaa (vaihteisiin?)..ja tämä tipahti kakkoseksi Villeneuven(?) taakse?
Eli heti sen jälkeen kun on mielipiteensä ilmaissut, voi siirtyä heittelemään lyhyitä vittuilukommentteja muitten mielipiteistä?Wilpuri sanoi:Olen topiikin aiheesta jo mielipiteeni kertonut. Pitääkö tässä alkaa kertaamaan samat asiat uudelleen.
Tosin tämän topiikin aiheen jarnaavaan henkeen se kyllä sopisi
Hmmn.. itse muistelisin..että tuo olisi valunut muutaman kierroksen aikana kuiviin tuo ero..hmmn..outoa.mn97 sanoi:Näin oli, tosin vian aiheutti viimeisellä kierroksella tullut kumi tiivisteen hajoaminen.
Lähde: Virallinen F1 Grand Prix opas 1998.
Jos se sinua kiinnostaa niin muistelet varmaan oikein.Rusina sanoi:Hmmn.. itse muistelisin..että tuo olisi valunut muutaman kierroksen aikana kuiviin tuo ero..hmmn..outoa.
Eikö Villeneuve meinannut voittaa ensimmäisen ajamansa F1-kilpailun? Olisi voittanutkin ilman Williamsiin tullutta teknistä vikaa?