Ambomaan Mambo
Well-known member
Minä taas jännitin kuinka kauan mersun pannu kestää, mutta sekin jännitys kirjaimellisesti laukes aika aikasessa vaiheessa.
No tulihan se sieltä vihdoinkin!MaranelloRed sanoi:Mahtava suoritus Ferrarilta. Helppo kaksoisvoitto ilman sen kummempia revittelyjä. Aivan kuten ennustin.
Muuten kisa oli perseestä ja puuduttavaa katsottavaa. Ei yhden tallin voitoista jaksa enään iloita edes MaranelloRed. Uskoo ken haluaa.
Rataahan oli hiukan muutettu ?Joni15 sanoi:Australia gp 2003 rataennätys: Kimi Räikkönen 1.27,724. Australia gp 2004 rataennätys: Michael Schumacher 1:24.125
:eek!: :eek!:
Heh, joo. Lehdistötilaisuudessa hieman huvitti kun Michael ensin totesi jotai Rubensin ongelmista. Ja sitten Rubens alkaa totisella naamalla selittämään jotain "pitkästä jarrusta" (long brake(?))... eli jotain "jarruhuolia".Observer sanoi:Kisan suurin jännitysmomentti oli se milloin ja minkälaisia "ongelmia" liian lähellä Schumaheria alussa ajaneelle Barrichellolle kehittyy.
Mulle näytti myös että muutoksia oli tehty. Mm, ei heti eka mutka ennen varikkoa, vaan juuri se mutka ennen sitä tiukkaa mutkaan (jonka jälkeen siis tulee varikon portti) oli muutettu. Tosin tuumin, että johtuisko tui mutkan erilaisuus kameran uudesta sijoittelusta ja se aiheuttais illuusion erilaisesta mutkasta.Formulanomi sanoi:Rataahan oli hiukan muutettu ?
Jos ei, niin noin suurta parannusta kausien välillä ei ole tainut tulla aikohin ?
kato mulla on Schumin 2003 ja 2004 paalu kierrokset kokonaan onboard ja katoin kumpaakin yhtä aikaa nii ei kyl mitään muutoksia radoissa vaan f2004 otti aika paljon eroja jo suorilla ja muutmassa mutkassa mentiin kaasu pohjassa ku taas ei 2003 kierroksessaFormulanomi sanoi:Rataahan oli hiukan muutettu ?
Jos ei, niin noin suurta parannusta kausien välillä ei ole tainut tulla aikohin ?
Samaa mieltä.Finn75 sanoi:Onneksi Kimillä on sopimus katkolla. Ei missään nimessä jatka tuossa tallissa jos homma on tuota luokkaa jatkossa.