Örfil
Guest
Irrota jarrusatula, vie saunaan 80 C, tarjoa makkara ja kaljaa (3 tlk). Jos ei auta kokeile huomenna uudestaan. Toista proseduuri tarvittaessa.
Katsoin kokonaan kun oli niin hyvä.
Minä sulle sulat näytän.Tuskin maltan odottaa burbin vuolaita sekä ylitsepursuavia kiitoksia ja kehuja kun hän tulee tähän toikkiin piakkoin tapailemaan ruudulta asiantuntijain vahvoja faktoja.
Jos burb haluaa palkita auttajansa ihan konkreettisella tasolla niin itse voisin vaikka vastaanottaa tynnörillisen sulaa kultaa.
Ensiksi haluaisin hieman ivata ranskalaista autoasi. Sitten haluaisin hieman ivata logiikkaasi jonka mukaan viittaa anturiongelmaan kun jarrut eivät lauenneet kerrasta lailla formula-auton. Kolmanneksi haluaisin tuoda tietoosi lohdullisen tarinan naaraksen Pösö 206:uutosesta jonka jarruja ei ole lähimmän 2:ahden kuukauden aikana saatu huoltoliikkeen toimesta pelittämään.Eka kerran alkoi palamaan sateisella Kehä I:llä kun jarrutin keveähkösti normaalissa Kehä I:n 80km/h nopeudessa (eli mittarissa n. 100km/h).
En jaksanut vielä panikoida asian suhteen, koska ei ole oikein ollut mahkuja viedä korjuulle, ja toisaalta jarrut pelaa normaalisti. Eli anturiongelma tms. olis ekana mielessä. Ja niihinhän ei reagoida, saatana.
Geneettinen yhteytesi ihmiseen on vielä todistamatta osaltasi, joten älä uhoa!Mä taas voisin hieman ivata burbia ihmisenä noin niinkuin yleisesti ja muuten vaan.
Kyllä mä ainakin tässä rippikuvassani olen sangen ihmisen näköinen:Geneettinen yhteytesi ihmiseen on vielä todistamatta osaltasi, joten älä uhoa!
Ok, kaverin psta. AlbertHei lopettakaa tuo sekoilu!