Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FO110K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Irrota jarrusatula, vie saunaan 80 C, tarjoa makkara ja kaljaa (3 tlk). Jos ei auta kokeile huomenna uudestaan. Toista proseduuri tarvittaessa.

Mulla taas rupes tänään sutimisenestovalo palamaan. Ei ole koskaan ennen kesärenkailla sitä tehnytkään. En edes muistanut moisen olemassaoloa.

Tuskin maltan odottaa burbin vuolaita sekä ylitsepursuavia kiitoksia ja kehuja kun hän tulee tähän toikkiin piakkoin tapailemaan ruudulta asiantuntijain vahvoja faktoja.
Jos burb haluaa palkita auttajansa ihan konkreettisella tasolla niin itse voisin vaikka vastaanottaa tynnörillisen sulaa kultaa.

Tuskin maltan odottaa burbin vuolaita sekä ylitsepursuavia kiitoksia ja kehuja kun hän tulee tähän toikkiin piakkoin tapailemaan ruudulta asiantuntijain vahvoja faktoja.
Jos burb haluaa palkita auttajansa ihan konkreettisella tasolla niin itse voisin vaikka vastaanottaa tynnörillisen sulaa kultaa.

Minä sulle sulat näytän.

Eka kerran alkoi palamaan sateisella Kehä I:llä kun jarrutin keveähkösti normaalissa Kehä I:n 80km/h nopeudessa (eli mittarissa n. 100km/h).
En jaksanut vielä panikoida asian suhteen, koska ei ole oikein ollut mahkuja viedä korjuulle, ja toisaalta jarrut pelaa normaalisti. Eli anturiongelma tms. olis ekana mielessä. Ja niihinhän ei reagoida, saatana.

Ensiksi haluaisin hieman ivata ranskalaista autoasi. Sitten haluaisin hieman ivata logiikkaasi jonka mukaan viittaa anturiongelmaan kun jarrut eivät lauenneet kerrasta lailla formula-auton. Kolmanneksi haluaisin tuoda tietoosi lohdullisen tarinan naaraksen Pösö 206:uutosesta jonka jarruja ei ole lähimmän 2:ahden kuukauden aikana saatu huoltoliikkeen toimesta pelittämään.

Joo hitto kannatti taas avautua ongelmistaan. Taas tulee monta merkintää mustaan vihkooni. (se on se vihko johon merkkaan kaikki jotka eivät tule saamaan multa joulukorttia) (siihen vihkoon kirjoitetaan VERELLÄ JA VISVALLA!)

Geneettinen yhteytesi ihmiseen on vielä todistamatta osaltasi, joten älä uhoa!

Kyllä mä ainakin tässä rippikuvassani olen sangen ihmisen näköinen:

177087_640.jpg

Että en tiedä sitte.

Kaveri käski sanoa että on tuo Albert aikamoinen hom...melaveikko eli soutelija kajakkiyksiköllä vailla vertaansa!