kouvotsvoni
Banjottu
Faggista ahdistaa edelleen nilkattomuutensa, kun olisi ollut teinipillu lähistöllä.
Niinpä. Sain oikein:Todella haastava autoaiheinen visa. Huh.
Omituista. Sangen.Niinpä. Sain oikein:
Pisteesi: Sait 34/39 pistettä. Olet lähes autoinsinööri!
Vaikuttavaa, sait melkein jokaisen kysymyksen oikein! Sinusta tullee hyvä autoekspertti... Kun et näköjään ole sellainen vielä! Ystäväsi eivät millään voi saada kaikkia näitä kysymyksiä oikein ensimmäisellä kerralla koskaan!
Omituista. Sangen.
Sain 15/15 oikein ja tuloksena "olet autoinsinööri"
Kysymysmäärä vaihtelee vastaajittain? Omituista, sangen omituista on tämä tässä nyt kyllä.
Mitäh?Minäpä sain satapata tuhannesta. Olet ornari, sanoi arvontakone ja sain vielä yhten tequilan.
Että isommilla pykälillä tässä liikutaan kuin te nilkit.Mitäh?
Onko tämä eräs niistä postauksista kun ei muista itsekäänMitäh?
Sikäli kun auton hankintaa olen kaavaillut, tuo nimenomainen kiesi saattaisi kiinnostaa kovasti jos 4:eljän renkaan sijaan 2:aksi olisi yhteydessä moottoriin.Katos perhana, oli nettiautossa mun vanha auto kaupan.
Tilasin tuon uutena 2005 Tampereen Laakkoselta.
Hyvin varusteltu yksilö.
http://www.nettiauto.com/audi/a4/6435900
Toosi hyvät valokuvat on myyjä näppäillyt kaupan kohteesta!
Hintalappu on vähemmän kuin mitä pelkät tehdaslisävarusteet maksoi uutena.
Rälläkällä akselit poikki niin ei pyöri enää.Sikäli kun auton hankintaa olen kaavaillut, tuo nimenomainen kiesi saattaisi kiinnostaa kovasti jos 4:eljän renkaan sijaan 2:aksi olisi yhteydessä moottoriin.
Kyllä oli mellevä tuupata Torsen-nelivedolla talvella nelipyöräluisussa.Sikäli kun auton hankintaa olen kaavaillut, tuo nimenomainen kiesi saattaisi kiinnostaa kovasti jos 4:eljän renkaan sijaan 2:aksi olisi yhteydessä moottoriin.
Kyllähän se hauska olisi sen pari kertaa talvessa kun sillä leikkisi.Kyllä oli mellevä tuupata Torsen-nelivedolla talvella nelipyöräluisussa.
Mun mielestä paras Audin "lisävaruste" suomen talvessa.
Eikä muistaakseni ollut kuin n. 3500,- kalliimpi kuin vajaavetoinen vastaava.