Siis mun edellinenhän oli tuollainen (muista aloittamasi "nopeus 2000rpm"-toicci). Toukokuusta 2010, lokakuuhun 2016 auton arvo tippui 40k. Siksi ei koskaan enää uutta autoa. Tosin - meninhän sillä kolmattasataatuhatta kilsaa.Diesel, automaagi, neliveto. Omistettuani samanlaisen, voin kertoa ettei ole myöskään tiloiltaan iso.
http://www.nettiauto.com/audi/a4/7250411
Utter total beeässää koko viesti. Jatkuvatoiminen nelikko ilman turhia sähköhärpäkkeitä... Huomaat eron Tammelan Puistokadun valoissa - keskellä suvea. Ei tarvi odottaa liukkaita.Kyllähän se hauska olisi sen pari kertaa talvessa kun sillä leikkisi.
Vaan ei ole intressiä maksaa polttoaine-, huolto- ja korjauskulujen muodossa siitä koko aikaa.
Vaan kun sitä kulutuksen eroa ei ole. Vaan, kun sitä huoltokustannusten eroa ei ole. Vaan kun sitä korjauskulujen eroa ei ole. Oikealla nelikolla siis. Usko ny jo, iso miäs.Vaan ei ole intressiä maksaa polttoaine-, huolto- ja korjauskulujen muodossa siitä extraa. Vaikka eron tuntisi myös tammelan puistokadun liikenevaloissa keskellä suvea.
Jumalauta. Huoltovapaa ikiliikkuja joka ei vie pisaraakaan polttoainetta. Kaupat tuli.Vaan kun sitä kulutuksen eroa ei ole. Vaan, kun sitä huoltokustannusten eroa ei ole. Vaan kun sitä korjauskulujen eroa ei ole. Oikealla nelikolla siis. Usko ny jo, iso miäs.
Joo joo. Kyllä se neliveto on varmasti ihan mesta laite, mutta kyllä kaksivetoisellakin jopa kymmenet suomalaiset pärjäilee ihan hyvin, päivittäin, kesät talvet.Hyppää sporaan Keijo!
Siis Burbbendahl...
Ehkä se 10 000 kilsan matkalla sen sadan euron edestä energiaa tosiaan syö.Voisi kuvitella, että ei se ylimääräinen akseli ihan pelkällä pyhällä hengellä pyöri.
Voisi kuvitella, että talvella ne neljä pyörää vetävät vähän herkemmin ja pienemmällä potkimisella kuin kaksi etuvetoisen keulalla?Voisi kuvitella, että ei se ylimääräinen akseli ihan pelkällä pyhällä hengellä pyöri.
Pärjää, pärjää. Älä nyt keuhkoa. Mutta tarpeeksi, kun ajat.Joo joo. Kyllä se neliveto on varmasti ihan mesta laite, mutta kyllä kaksivetoisellakin jopa kymmenet suomalaiset pärjäilee ihan hyvin, päivittäin, kesät talvet.
Onpa siellä pari tasauspyörästöäkin lisää tuomassa kitkaa.Voisi kuvitella, että ei se ylimääräinen akseli ihan pelkällä pyhällä hengellä pyöri.
Burb voitti kerran Wartburgin kuukaudeksi käyttöönsä Eurosportin saappaanheittomaraton-lähetyksen arvonnassa.Joo joo. Kyllä se neliveto on varmasti ihan mesta laite, mutta kyllä kaksivetoisellakin jopa kymmenet suomalaiset pärjäilee ihan hyvin, päivittäin, kesät talvet.
Matka-ajossa, olettaisin.Mulla toi kiesi vei muistaakseni vajaan 7 litraa bensaa satasella.
Maalla kun asuttiin ja isolle kirkolle oli matkaa 35 km, niin matkaahan siinä tuli enemmälti ajettua.Matka-ajossa, olettaisin.
Oma etuveto-Ibiza vei tuon verran sekalaisessa. Siinä oli kuitenkin pienempi aiemman sukupolven kone, huomattavasti vähemmän painoa ja vajaaveto.
Luin väärin ja tuloksena progressiivista teknoräppiä soittava kiuruveteläisyhtye.vähemmän pianoa ja vajaaveto.
En se minä ollut. Se oli Pirkka.Burb voitti kerran Wartburgin kuukaudeksi käyttöönsä Eurosportin saappaanheittomaraton-lähetyksen arvonnassa.