Auto-thread (vapaan tuuninkitopikki)

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26891
Jonkun tämän tapaisen bongasin eilen läheisen rivitalon pihalla. Näytti normiskootteria selvästi isommalta.



edit: eiku kyllä se oli luultavasti tämmönen:
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jopa Jämsäänissä on sellainen näkynyt taajaan.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tässä tää mun työsuhdeauto.



Teknavissa oli ihan jännä juttu se, kun Alenin Make vähän kokeili tän Bugatti Veyronin ajo-ominaisuuksia. Taisi tehoa ja iskukykyä olla aika tyrmäävästi.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4650
Sijainti
Salo
Haluaa uuden Civic Type-R:n. Hyvä sijoitus, maksat nyt 50 tonnia, 10 vuoden päästä äffäläiseen aihiota metsästävä hakee tuhannella eurolla pois pihasta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tuohan on vielä hyvä sijoitus verrattuna johonkin 7-sarjan bemariin.

Ostat 140ke hinnalla ja myyt viiden vuoden päästä 100ke halvemmalla.


Edit.
Näyttääpä olevan vielä -02 Typeriä myynnissä 8ke haarukassa. Maksoi silloin uutena 33ke joten ei ihan mahdottoman huono sijoitus.
 
Viimeksi muokattu:

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4650
Sijainti
Salo
Näyttääpä olevan vielä -02 Typeriä myynnissä 8ke haarukassa. Maksoi silloin uutena 33ke joten ei ihan mahdottoman huono sijoitus.
Itsehän ajelen -02 vuoden Civicillä, mutten Type-R:llä vaan 1.6:sella. TypeR-mallejakin katselin, mutta niissä oli vaan kilsat niin mahdottomia, alle 200 tonnia ajettuja ei silloin Nettiautossa ollut (omassa 116 tonnia ostettaessa). Toki Hondan VTEC kestää yli 300 tonnin kevyesti, mutta edelleen alustaosat sun muut kokevat ihan eri määrän rasitusta jos mittarissa on 278 tuhatta kuin 116.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
No mutta niillä on ajettu varmasti moottoritienopeutta vakionopeudensäädin päällä palaverista palaveriin, eikä yläviistolippis nupissa nilkka oikosenaan toinen käsi teinipillussa ja näppisätkä toisessa. Ostaa pois vaan.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4650
Sijainti
Salo
No mutta niillä on ajettu varmasti moottoritienopeutta vakionopeudensäädin päällä palaverista palaveriin, eikä yläviistolippis nupissa nilkka oikosenaan toinen käsi teinipillussa ja näppisätkä toisessa. Ostaa pois vaan.
:D

Asiasta toiseen, Integra Type-R:ää ei juuri näy kilvitettynä. Taisi ne harvatkin mitä täällä verolandiassa kilpien väliin saatiin, F-Cupmies hakea kova tinkivaihde päällä aihioksi. Uudet N-läisethän tuli joka tapauksessa verottomana.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Luin ensin: nilkka oikosenaan teinipillussa.
En aluksi edes hämmästynyt. Internetporno on pilannut mieleni.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
No mutta niillä on ajettu varmasti moottoritienopeutta vakionopeudensäädin päällä palaverista palaveriin, eikä yläviistolippis nupissa nilkka oikosenaan toinen käsi teinipillussa ja näppisätkä toisessa. Ostaa pois vaan.
F-ryhmään aihiota ostaes ei oo väliä, sisustalla ei oo mitää väliä ja kone menee muutenki aikalailla uusista. Jos vain lohko ei oo puoliksi niin sitte siitä saa jotain rakennettua ja aina voi porata ylikokoon, sillä ne sylinteriseinämän naarmut lähtee.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4650
Sijainti
Salo
F-ryhmään aihiota ostaes ei oo väliä, sisustalla ei oo mitää väliä ja kone menee muutenki aikalailla uusista. Jos vain lohko ei oo puoliksi niin sitte siitä saa jotain rakennettua ja aina voi porata ylikokoon, sillä ne sylinteriseinämän naarmut lähtee.
Hondan 90-luvun loppupuolen ne kaksi tiettyä malliahan pitää äffässä tehdä N-ryhmän sääntöihin, eikös sillä ole jotain merkitystä? Ainakin lohkon porauksen kanssa, sisustalla ei niinkään kunhan kojelauta on ennallaan ja auto lähtee käyntiin avaimesta kuten siviiliauto.
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Hondan 90-luvun loppupuolen ne kaksi tiettyä malliahan pitää äffässä tehdä N-ryhmän sääntöihin, eikös sillä ole jotain merkitystä? Ainakin lohkon porauksen kanssa, sisustalla ei niinkään kunhan kojelauta on ennallaan ja auto lähtee käyntiin avaimesta kuten siviiliauto.
Siis tuolla lohkon poraamisella tarkoitan että porataan lähimpään ylikokoon, ei iskukoon kasvattamisen takia vaan sylinteriseinämän uudistamiseksi. Vähän niinkuin hoonataan sylinterin seinämät uuteen uskoon.
 
Ylös