Tällaisen bongasin Hangossa. Parriisissahan näitä on 'jumalattomasti'.
(Mossena, kun Jone ei saa laitettua omia kuvia)
Näytä liitetiedosto 21409
(Mossena, kun Jone ei saa laitettua omia kuvia)
Näytä liitetiedosto 21409
Varaan sen aihioksi, tarjoon sulle 900€ jos on vaan suorat pellit.Haluaa uuden Civic Type-R:n. Hyvä sijoitus, maksat nyt 50 tonnia, 10 vuoden päästä äffäläiseen aihiota metsästävä hakee tuhannella eurolla pois pihasta.
Itsehän ajelen -02 vuoden Civicillä, mutten Type-R:llä vaan 1.6:sella. TypeR-mallejakin katselin, mutta niissä oli vaan kilsat niin mahdottomia, alle 200 tonnia ajettuja ei silloin Nettiautossa ollut (omassa 116 tonnia ostettaessa). Toki Hondan VTEC kestää yli 300 tonnin kevyesti, mutta edelleen alustaosat sun muut kokevat ihan eri määrän rasitusta jos mittarissa on 278 tuhatta kuin 116.Näyttääpä olevan vielä -02 Typeriä myynnissä 8ke haarukassa. Maksoi silloin uutena 33ke joten ei ihan mahdottoman huono sijoitus.
No mutta niillä on ajettu varmasti moottoritienopeutta vakionopeudensäädin päällä palaverista palaveriin, eikä yläviistolippis nupissa nilkka oikosenaan toinen käsi teinipillussa ja näppisätkä toisessa. Ostaa pois vaan.
F-ryhmään aihiota ostaes ei oo väliä, sisustalla ei oo mitää väliä ja kone menee muutenki aikalailla uusista. Jos vain lohko ei oo puoliksi niin sitte siitä saa jotain rakennettua ja aina voi porata ylikokoon, sillä ne sylinteriseinämän naarmut lähtee.No mutta niillä on ajettu varmasti moottoritienopeutta vakionopeudensäädin päällä palaverista palaveriin, eikä yläviistolippis nupissa nilkka oikosenaan toinen käsi teinipillussa ja näppisätkä toisessa. Ostaa pois vaan.
Hondan 90-luvun loppupuolen ne kaksi tiettyä malliahan pitää äffässä tehdä N-ryhmän sääntöihin, eikös sillä ole jotain merkitystä? Ainakin lohkon porauksen kanssa, sisustalla ei niinkään kunhan kojelauta on ennallaan ja auto lähtee käyntiin avaimesta kuten siviiliauto.F-ryhmään aihiota ostaes ei oo väliä, sisustalla ei oo mitää väliä ja kone menee muutenki aikalailla uusista. Jos vain lohko ei oo puoliksi niin sitte siitä saa jotain rakennettua ja aina voi porata ylikokoon, sillä ne sylinteriseinämän naarmut lähtee.
Siis tuolla lohkon poraamisella tarkoitan että porataan lähimpään ylikokoon, ei iskukoon kasvattamisen takia vaan sylinteriseinämän uudistamiseksi. Vähän niinkuin hoonataan sylinterin seinämät uuteen uskoon.Hondan 90-luvun loppupuolen ne kaksi tiettyä malliahan pitää äffässä tehdä N-ryhmän sääntöihin, eikös sillä ole jotain merkitystä? Ainakin lohkon porauksen kanssa, sisustalla ei niinkään kunhan kojelauta on ennallaan ja auto lähtee käyntiin avaimesta kuten siviiliauto.
Nooo?Nyt, vittu. Oikeesti.