Rentta
Well-known member
Eikös tässä puhuttu turbokutosista ? Tuossahan oli netipyttyinenEriävä mielipide asiaan.
Eikös tässä puhuttu turbokutosista ? Tuossahan oli netipyttyinenEriävä mielipide asiaan.
Ai niin onkin. Ja vielä katuauton lohko, eikö ollutkin?Eikös tässä puhuttu turbokutosista ? Tuossahan oli netipyttyinen
Se perustui bemarin m10 lohkoon, mutta tarkemmin sen m31 versioon joka oli niittänyt menestyssä kilparadoilla tämän klassikon nokillaAi niin onkin. Ja vielä katuauton lohko, eikö ollutkin?
Tosiaan, myös supran konetta harkitsen, mutta silloin järkevämpää olisi rakentaa e34:sta, koska siinä on alunperinkin neljä litrainen v8, joten siihen voi laittaa noin 300 heppaisen koneen. Vähän isompihan se on, mutta tehoa saa laittaa enemmän.EI ainakaa 200SX:än 1.8 turbomyllyä, parilla kaverilla on ikävänpuoleisia kokemuksia.
Ota mielummin joku isompi kone, esim. 300Z:n V6 tai sitte jos oikeenpaljo haluat tehoo, niin Supran 2JZ, nykyään saa halvalla kokonaisia Mk.3 koppasia Supria, niiski on kutoskoneet.
Ja Suprankoneet on huomattavasti kestävempiä jos verrataan 200SX nelisylinteriseen 1.8T koneeseen, niin kyllähän kolmilitranen kutonon kestää montakertaa kauemmin, ja saa helpommin tehoo irti.Tosiaan, myös supran konetta harkitsen, mutta silloin järkevämpää olisi rakentaa e34:sta, koska siinä on alunperinkin neljä litrainen v8, joten siihen voi laittaa noin 300 heppaisen koneen. Vähän isompihan se on, mutta tehoa saa laittaa enemmän.
a70 ja a71 korimallin motit ovat tunnettuja ongelmistaan ( turbo versiot siis) eli varmaankin mk iv motista puhuit, mutta se varsinkin turbona on hieman kallis vaihtoehto.Ja Suprankoneet on huomattavasti kestävempiä jos verrataan 200SX nelisylinteriseen 1.8T koneeseen, niin kyllähän kolmilitranen kutonon kestää montakertaa kauemmin, ja saa helpommin tehoo irti.
Mitkäs on niitä premium autoja?Premium-auto.
Ehkä sanalla olisi jotain merkitystä jos sitä käytettäisiin oikein. Mutta kun tuota tulkitaan miten se itselle parhaiten sopii ja sanaa viljelevät eniten ne joilla on joku 10 vuotta vanha BMW 316 tai Mersun C180 ilman ilmastointia ja manuaalivaihteilla.
Edit: Ja tähän vielä lisättynä ne Suoli24-tason väittelyt, onko Peugeot 407 tai Ford Mondeo premium.
Joo. Varmasti tehokas ja käytännöllinenkin oikeassa ja tarkoituksenmukaisessa ympäristössään. Vaan yli 2 m leveä laatikko ahtailla Munakon kaduilla? Tsaijjai.Mutta tyylitajua ei rahalla edelleenkään saa:
Nimenomaan. Rolls Roycessa on tyyliä, tuossa keltaisessa hoppanassa on asennetta, mutta Hummerilla casinolle tuleminen on pelkästään noloa. Maastoautoissakin sentään voi olla tyyliä:Joo. Varmasti tehokas ja käytännöllinenkin oikeassa ja tarkoituksenmukaisessa ympäristössään. Vaan yli 2 m leveä laatikko ahtailla Munakon kaduilla? Tsaijjai.
Menis jo johonkin Iranin aavikolle häpeämään panssarivaunuinensa. Sopii pysyä siellä suorapeltisine tyyleinensä, vaan ei Munakossa!
Nyt hävettää. Oksettaa nyt oikeasti hei.
kopHummerilla casinolle tuleminen...
Hiukan samantapainen vehje tuli tänään kuvattua tässä kohdassa:Joku Monacon miljardööri oli siirtynyt ökyilyssä aivan uudelle tasolle:
Työmaalla eräs päällikkö hankkinut H2:n yhdeksi autoistaan. Järkyttävä möhkäle, en näe tuollaisella oikeasti mitään järkikäyttöä.Joo. Varmasti tehokas ja käytännöllinenkin oikeassa ja tarkoituksenmukaisessa ympäristössään. Vaan yli 2 m leveä laatikko ahtailla Munakon kaduilla? Tsaijjai.
Menis jo johonkin Iranin aavikolle häpeämään panssarivaunuinensa. Sopii pysyä siellä suorapeltisine tyyleinensä, vaan ei Munakossa!
Nyt hävettää. Oksettaa nyt oikeasti hei.
Jos mulla olisi suunnattomia määriä hilloa, möisin ne jollekin hillomunkkitehtailijalle! Ehkä vähän jättäisin itselle, että olis vanhoilla päivillä letun päälle laitettavaa. Muuten kiertelisin mualimmaa. Niin tekisin minä.Vaikka itselläni olisi kuinka paljon hilloa, en tuollaista hankkisi maasturiksi....
Mukana!Lähtisköhän CapuHeikankeikka heti kiertelemään mualimaa määräämättömän pitkäksi ajaksi, mikäli lahjoittaisin hänelle kaikki hilloni?