Sammypiru
Isä
Domppari: Muistelin et kaverilla oli joskus semmonen kynäruisku, johon otettiin paine auton renkaasta. Eli jostain autonrengas ja ilmaa muutama kilo ja siin on sulle kompura. Sit ku tyhjenee, ni renkaan kans täyttämään huoltsikalle.
Ehkä suosittelisin silti kompukkaa, ei oikein kuullostaa mielenkiintoiselta roudata autonrengasta.. :doubtful: Aikanaan oli myös painepurkkeja, mut ne oli hintaansa nähden tosi surkeita. Tai sit käyttää noita malleille tarkoitettuja spray-purkkeja.Sammypiru sanoi:Domppari: Muistelin et kaverilla oli joskus semmonen kynäruisku, johon otettiin paine auton renkaasta. Eli jostain autonrengas ja ilmaa muutama kilo ja siin on sulle kompura. Sit ku tyhjenee, ni renkaan kans täyttämään huoltsikalle.
Ok, kompura maksanee satasen pari, tohon käyvä rengas tuskin mitään.Petri Piira sanoi:Ehkä suosittelisin silti kompukkaa, ei oikein kuullostaa mielenkiintoiselta roudata autonrengasta.. :doubtful: Aikanaan oli myös painepurkkeja, mut ne oli hintaansa nähden tosi surkeita. Tai sit tosiaan noita malleille tarkoitettuja spray-purkkeja.
Njoo, kyl mie silti sen kompuran ostaisin.. Ei oo liikaa tilaa jollekin autonrenkaalle täällä.. Paitsi tietysti jos ois joku komea Lamborghinin takarengas, niin johan sitä pitäis mahdollisimman hyvin esillä..Sammypiru sanoi:Ok, kompura maksanee satasen pari, tohon käyvä rengas tuskin mitään.
Jeh.. tuo mun Ferrarihan on T3, mikä tos ylempänä on.. Sössin vaan Gillesin kypärän maalauksessa vähän sillon aikoinaan.312T4 sanoi:Oon tehnyt malleja kohta kolkyt vuotta; lähetän joskus kuvan yhestä Formulastaeli Ferrari 312T4:sta tänne! Tein sen tossa joku vuosi sitten; kyseessä on Tamiyan malli 1:12!
Tuo on 1:20 Ferrari vuosimallia 1978! Olen tehnyt itsekkin tuon joskus, samoin kuin tuon Brabhamin! Tamiyan 1970-luvun ok malleja! Nykyään niitä saa halvalla mm. Hesan Tietonikkarista!Jacques sanoi:Jeh.. tuo mun Ferrarihan on T3, mikä tos ylempänä on.. Sössin vaan Gillesin kypärän maalauksessa vähän sillon aikoinaan.
oliks ne tamyan mallei.. tais iteasiassa ollakin.. tuo 82 ferrari 126 C2, joka mulla on nyt ollu kolmisen vuotta työn alla, on Revelin 1:12..312T4 sanoi:Tuo on 1:20 Ferrari vuosimallia 1978! Olen tehnyt itsekkin tuon joskus, samoin kuin tuon Brabhamin! Tamiyan 1970-luvun ok malleja! Nykyään niitä saa halvalla mm. Hesan Tietonikkarista!
Olen itsekkin harkinnut sitä Revellin isoa turbo-Ferraria, minkälainen on muuten laatu siinä sarjassa? Epäilen sitä, kun malli on RevellinJacques sanoi:oliks ne tamyan mallei.. tais iteasiassa ollakin.. tuo 82 ferrari 126 C2, joka mulla on nyt ollu kolmisen vuotta työn alla, on Revelin 1:12..
Muita mitä on niin Jordan 91, Leyton House 91, Benetton 92, Ferrari 94, Williams 97 (palvonnan kohde ), McLaren 97 ja kait joku muukin on.. noi kaikki 1:20 kokoluokkaa..
Satuitko käymään 6.11 FCMA:n näyttelyssä siellä Turussa? Sielläpäin muutenkin on aika aktiivista porukkaa, varsinkin autorakentajien keskuudessa.vermula sanoi:Pojuna poikakerhossa rakensin jotain tankkeja, autoja ja rekkaa. Siellä oli ruiskut, niistä ja tuli tosi hienoja!! Tekis mieli rakentaa, ja laittaa kaikennäkösiä malleja lasikaappeihin :ahem:
En tiennyt tuollaisesta, en ole seurannut alaa yhtään.Petri Piira sanoi:Satuitko käymään 6.11 FCMA:n näyttelyssä siellä Turussa? Sielläpäin muutenkin on aika aktiivista porukkaa, varsinkin autorakentajien keskuudessa.
Mun mielestä ihan hyvä.. Varmaan jos riittää malttia ja sorminäppäryyttä niin sais tosi hyvää jälkeä aikaan, mut minä kun silloin jotain vähä kämmäsin nii nyt pitäs keksii siihe joku palikkaratkaisu korjaukseks.. siks se vissiin keskeneräiseks on jäänyki..312T4 sanoi:Olen itsekkin harkinnut sitä Revellin isoa turbo-Ferraria, minkälainen on muuten laatu siinä sarjassa? Epäilen sitä, kun malli on Revellin
Siitä vaan liityt FCMA:n forumille ja lähdet kyselemään ideoita ja vinkkejä.Dominic sanoi:Elekee kiusatko. Kauhee himo tuli taas päästä näpräämään!