Örfil
Guest
Kato perskeles - niin onkin!Mosse käpälöinyt rohviiliaan.
Palaa siis vuoden alussa takas.
Hyvä, parempi, paras!
Minkä tahansa riippuvuuden äkillinen katkaisu tuo eteen pahoja ongelmia.
Kato perskeles - niin onkin!Mosse käpälöinyt rohviiliaan.
Sitten kun Mosse lopulta palaa hän on kuin mitään ei olisi tapahtunut.Kato perskeles - niin onkin!
Palaa siis vuoden alussa takas.
Hyvä, parempi, paras!
Minkä tahansa riippuvuuden äkillinen katkaisu tuo eteen pahoja ongelmia.
Eikös se ole vakiokuvio?Sitten kun Mosse lopulta palaa hän on kuin mitään ei olisi tapahtunut.
En viitti ihan vielä, kun just tänään vaihdoin tähän.Vähän on, kuin sun nykyinen.
VAIHDA!
Kannattaa käyttää tota nykyistä lääkärissä. Näyttää vähän turpealta nimittäin.En viitti ihan vielä, kun just tänään vaihdoin tähän.
"Oh I gained all this weight for a role. Not a particular role, but I figured they must need a fat guy."Kannattaa käyttää tota nykyistä lääkärissä. Näyttää vähän turpealta nimittäin.
Äkkiäkös täällä väännetään postaamasi asiallinen kuva sopivaan kokoon. Toisaalta Code Lyokostahan sut varmaan apaut parhaiten täällä tunnistetaan, että sikäli se on hyvä avatariksesi.Itekkin nyt taas laitoin. Ei tällä muuta tarinaa ole kun se, että en löytänyt Ojasesta ''asiallista'' kuvaa sääntöjen mukasessa koossa joten sitten tämä.. Code Lyoko rules. <3
Joo kiitos, tän mä nyt ainakin toistaseksi pidän, mutta pidetään mielessä.Äkkiäkös täällä väännetään postaamasi asiallinen kuva sopivaan kokoon. Toisaalta Code Lyokostahan sut varmaan apaut parhaiten täällä tunnistetaan, että sikäli se on hyvä avatariksesi.
Josko DW tarkoittaakin Deutsche Waffe?Näyttää ihan kuin joltain Himmlerin salatulta jälkeläiseltä.
edit: ei saakeli, sehän on Himmler. Vähänks oon tarkkanäköinen.
Saa. Onhan burbillakin. Ja mulla.Kai omakuvia sai laittaa? 7v. Passikuva.
Giger kyllä loi erään tieteiselokuvien unohtumattomammista hahmoista. Ensimmäinen elokuva oli huippua. Muihin en ota kantaa...H. R. Gigerin kuolemasta tuli vuosi. Siksi tuollainen nyt jonkin aikaa.