Ei ei ei. Kyseessä on Albert "Keke" Oil.Siltsuhan se on, ei epäilystä.
Sama homma mulla. Ja katselin myös, että ei näytän avatarit yhtään samalta. Olisiko siinä Jonin viskipullonesittely-avatarissa ollut hiukan samanlaista lay-outia tai jotain.Moon jostakin syystä luullut viime aikoina monia JayR:n viestejä Jonin kirjoittamiksi, jotenkin vissiin tuon avatar:n olen sivusilmällä tulkinnut väärin. Vaikka eihän ne edes näytä samoilta. Olikohan Jonilla aiemmin vähän enämpi Jayr:n avatar:aa muistuttava avatar:?
Käsittääkseni tässä oli kylläkin tarkoitus keskustella tämän sivuston käyttäjien avatarkuvista, eikä suinkaan siitä Avatar-nimisestä elokuvasta.Ihan hyvä elokuva, hienot maisemat. Suosittelen.
Ollaanko me joskus otettu kuppia, kun näytät niin tutulta?Käsittääkseni tässä oli kylläkin tarkoitus keskustella tämän sivuston käyttäjien avatarkuvista, eikä suinkaan siitä Avatar-nimisestä elokuvasta.
Tarkkana nyt.
Minäpä pyysin kerran jossain kevään Random-Helsinki-F1-Möötessä sinua mukaan juomaan, mutta ei kelvannut. Jää seuraavaan möötteen moiset yhteydenotot suunnaltani.Multa ei vissiin kysytty? Kerron silti: oon joskus juonu.
Joo, en päässyt. Tai en viittiny sanoo että mä vihaan teitä muita forumilaisia enkä halua olla kanssanne missään tekemisissä. Helpompi vain sanoa ettei pääse kun on muuta, esim pingis.Minäpä pyysin kerran jossain kevään Random-Helsinki-F1-Möötessä sinua mukaan juomaan, mutta ei kelvannut. Jää seuraavaan möötteen moiset yhteydenotot suunnaltani.
Minä se olen joka siellä huutaa.Kuttaperkkaluumu huutaa armoa.
Minä se olen joka siellä huutaa.