AJ
Well-known member
Mo (Lausutaan samoin kuin Moe) Uho?Mutta ex-inversionsa vaihtaa alvariinsa nikkiä, mikä on paljon pahempi. Eikä vieläkään vaihtanut sitä Mouhoksi.
Mo (Lausutaan samoin kuin Moe) Uho?Mutta ex-inversionsa vaihtaa alvariinsa nikkiä, mikä on paljon pahempi. Eikä vieläkään vaihtanut sitä Mouhoksi.
Tuosta Moen -avatteresta voidaan helposti tarkistaa onko kivekset laskeutuneet. Oispa kaikilla yhtä selkeästi.Tulee mieleen tosta Mösjöö Mossesta avattaressa Olgan jouluavatar. Samaa hempeyttä ja värimaailma.
Mielestäni näytän joltain vasemmistohipiltä kuvassa. Mikä ei kauhean kaukana totuudesta. Neuvostoliiton koppalakki meni jo yli.Kouvotsvonin nykyinen kuvatus antaa hänestä jotenkin viksun vaikutelman. Ei ihan niin viksun ku se pyöreärillinen kuvatus (näytti ihan siltä star gaten tiedehemmolta) joskus, mutta kuitenki.
On tossa tosiaan jotain samaa, kuin vaikkapa Jouko Kajanojan 70-luvun tyylissä.Mielestäni näytän joltain vasemmistohipiltä kuvassa. Mikä ei kauhean kaukana totuudesta. Neuvostoliiton koppalakki meni jo yli.
Oli se Sui-hing:kin hyvä. Häpi end!Moella...tai siis Mooseksella on uusi avatar. Munamies. Putoksesta. Vähänkö repesin tuolle munamiehelle...parsain hahmo.
Ei oo vieläkään löytynyt.Tosiaan, loppiainen meni, pukki tarttis korvaajan itselleen.
Eikös sulla ollu se firefox-avatar joskus? Se oli minun mieleeni. Minuahan ei tarvitse kuunnella, kunhan tässä ehdottelen.Ei oo vieläkään löytynyt.
Tuolla olisi tuollainen peitsimies:Ei oo vieläkään löytynyt.
Siis avatarta.Itse olin kyllä laskevinani kolme vaihtoa vuorokauden sisällä. :doubtful:
Sekoitit WC-paperin Corvetteen?Puolipöhkön WC-paperirulla näyttää pikaisesti vilkaistuna samalta, kuin joku Vicen aikaisempi rata-auto
Nyt kävi näin. Molemmissa on tumma tuulilasi, ja vaaleampi keula.Sekoitit WC-paperin Corvetteen?
Jep.Puolipöhkön WC-paperirulla näyttää pikaisesti vilkaistuna samalta, kuin joku Vicen aikaisempi rata-auto
En sanoisi sitä varsinaiseksi mielleyhtymäksi, vaan kun sivua vierittäessä alas se osuu silmään millisekunnin välähdyksen ajaksi, niin ettei sitä varsinaisesti kerkee katsoa vaan näkee ainoastaan häivähdyksen, siinä on äkkiseltään havaittavissa samoja muotoja ja mittasuhteita. Piti oikein tarkistaa homma ja nauratti kyllä vähän kun se olikin WC-paperirulla. Silti efekti toistui vielä sen jälkeenkin.En ymmärrä. No, saa kai ihmisellä olla oudompiakin mielleyhtymiä