kouvotsvoni
Banjottu
Mä vinkkaan JUST sullePelottaa tuo Hessun uus kuvatus.
Mä vinkkaan JUST sullePelottaa tuo Hessun uus kuvatus.
Silmätulehdus?Mä vinkkaan JUST sulle
Mäkin kyllä tunnistan hahmoja avattarten pohjalta melkeinpä yhtä paljon kuin nikkien. Jatkuva avatarten vaihtelu ärsyttää siis ihan yhtä paljon kuin jatkuva nimimerkkien vaihtelu. :thumbdownLaitoin muuten oikeesti ne avattaret pois päältä, nyt kun vielä vaihtelette vähän nimiä niin tipahdan hyvin kärryiltä. Ja sit se on kouvon vika.
No, just SUN takia.Minun takia avattaret piiloon. Niinpä tietty.. Mutta mikä on tuossa Estaten avattaressa?
Itse meinasin painaa ruksia, jopa SUN...siis sen...takia. Mutta vain meinasin, en kuitenkaan painanut.No, just SUN takia.
Etkö tiedä, että moderaattorin haukkumisesta BASISTIKSI saa suoran bännin epämääräiseksi ajaksi.Jostain aika käsittämättömästä syystä tulee Kouvotsvonin avattaresta mieleen Weenin basisti tällä videolla.
Siis näin:
Näytä liitetiedosto 13979
Suoritin hiukan hienosäätöä. Josko nyt välttäis bannin.Etkö tiedä, että moderaattorin haukkumisesta BASISTIKSI saa suoran bännin epämääräiseksi ajaksi.
Lähti aivan lapasesta nyt kyllä.Suoritin hiukan hienosäätöä. Josko nyt välttäis bannin.
Asiahan on siis niin, että haukkuminen tarkoittaa jonkin tahon kutsumista huonommaksi, tyhmemmäksi, pahanhajuisemmaksi tai yksinkertaisesti vain vähemmän miellyttäväksi asiaksi. Tässä täytyy nyt vain ihmetellä, että miten onnistuu tahon joka on F-1 forumin moderaattori _haukkuminen_?Etkö tiedä, että moderaattorin haukkumisesta BASISTIKSI saa suoran bännin epämääräiseksi ajaksi.
Riippuu moderaattorista. Minun tapauksessani basistiksi ei voi haukkua, koska olen toiminut basistina(kin). Kyseessä on siis vain fakta.Etkö tiedä, että moderaattorin haukkumisesta BASISTIKSI saa suoran bännin epämääräiseksi ajaksi.
Totuus ei tule lapsen, vaan FW08:asin suusta.Asiahan on siis niin, että haukkuminen tarkoittaa jonkin tahon kutsumista huonommaksi, tyhmemmäksi, pahanhajuisemmaksi tai yksinkertaisesti vain vähemmän miellyttäväksi asiaksi. Tässä täytyy nyt vain ihmetellä, että miten onnistuu tahon joka on F-1 forumin moderaattori _haukkuminen_?
Ihan hyvin.Asiahan on siis niin, että haukkuminen tarkoittaa jonkin tahon kutsumista huonommaksi, tyhmemmäksi, pahanhajuisemmaksi tai yksinkertaisesti vain vähemmän miellyttäväksi asiaksi. Tässä täytyy nyt vain ihmetellä, että miten onnistuu tahon joka on F-1 forumin moderaattori _haukkuminen_?
Heh. Basisti. Tuliko BANJO VAI BASSO?Riippuu moderaattorista. Minun tapauksessani basistiksi ei voi haukkua, koska olen toiminut basistina(kin). Kyseessä on siis vain fakta.
Erästä (musiikkiin liitymätöntä) työpaikkaa hakiessani ensimmäinen kysymys oli: "osaatko soittaa bassoa?" Osasinhan minä - ja sainkin jobin.
Asiahan on siis niin, että haukkuminen tarkoittaa jonkin tahon kutsumista huonommaksi, tyhmemmäksi, pahanhajuisemmaksi tai yksinkertaisesti vain vähemmän miellyttäväksi asiaksi. Tässä täytyy nyt vain ihmetellä, että miten onnistuu tahon joka on F-1 forumin moderaattori _haukkuminen_?
Tulikin mieleen, että mahtaisiko joku ornaribasisti ärsyyntyä jos sitä haukkuisi F1-foorumin modeksi?Totuus ei tule lapsen, vaan FW08:asin suusta.
On eläinten väärinkäyttöä laittaa totuus aasin suuhun vaan saadakseen sen sieltä myöhemmässä ajankohdassa. Mitä jos aasi tukehtuu totuuteen odottaessa? Mites suu sitten pannaan?Totuus ei tule lapsen, vaan FW08:asin suusta.
Ei välttämättä tarvitse olla edes ornari, eikä basisti siitä suuttuakseen.Tulikin mieleen, että mahtaisiko joku ornaribasisti ärsyyntyä jos sitä haukkuisi F1-foorumin modeksi?