No panee panee!On eläinten väärinkäyttöä laittaa totuus aasin suuhun vaan saadakseen sen sieltä myöhemmässä ajankohdassa. Mitä jos aasi tukehtuu totuuteen odottaessa? Mites suu sitten pannaan?
No panee panee!On eläinten väärinkäyttöä laittaa totuus aasin suuhun vaan saadakseen sen sieltä myöhemmässä ajankohdassa. Mitä jos aasi tukehtuu totuuteen odottaessa? Mites suu sitten pannaan?
Luuletko kyseisen hahmon tietävänTulikin mieleen, että mahtaisiko joku ornaribasisti ärsyyntyä jos sitä haukkuisi F1-foorumin modeksi?
Muuten siis varmaan ihan mahdollista toki.Luuletko kyseisen hahmon tietävän
a) Mikä on mode?
p) Mikä on foorumi?
kee) Mikä on F1?
Tuskin. Ja noiden lisäksi sen täytyisi vielä tietääLuuletko kyseisen hahmon tietävän
a) Mikä on mode?
p) Mikä on foorumi?
kee) Mikä on F1?
Tarkoitatko samaa, mitä "basisti ja tieto" tekevät keskenään?Tuskin. Ja noiden lisäksi sen täytyisi vielä tietää
dee) Mitä on synergia?
Nuo muodostais (perinnetiedon mukaisen basistin tapauksessa) ennemminkin oxymoronin. Ei siis olisi synergiaa siinä lain.Tarkoitatko samaa, mitä "basisti ja tieto" tekevät keskenään?
Olisko niin päin, että jos Basisti oppis tietään jotain, se lakkais saman tien olemasta basisti. Voiko basisti siis oppia mitään?Nuo muodostais (perinnetiedon mukaisen basistin tapauksessa) ennemminkin oxymoronin. Ei siis olisi synergiaa siinä lain.
Tuosta kun lähdetään niin aika filosofiseksi menee pohdinta kyllä.Olisko niin päin, että jos Basisti oppis tietään jotain, se lakkais saman tien olemasta basisti. Voiko basisti siis oppia mitään?
Soittaako ne oikeesti??Tuosta kun lähdetään niin aika filosofiseksi menee pohdinta kyllä.
Tuon lihavoidun vois kirjoittaa muotoon: "Voiko basisti olla bassonsoittotaitoinen?"
Tavallaan. Sitä kutsutaan jazz-basistiksi.Tuosta kun lähdetään niin aika filosofiseksi menee pohdinta kyllä.
Tuon lihavoidun vois kirjoittaa muotoon: "Voiko basisti olla bassonsoittotaitoinen?"
Frasierin yhdessä jaksossa "Bulldog" muisteli, että mikä se sana olikaan, joka kuvaa ikäänkuin ristiriitaisia ominaisuuksia, oxy..., oxy... ... ... ja Roz vastasi kesken mietinnän, että: "moron", mihin Bulldog: "Älä nyt, kyllä mä sen vielä muistan!""Doc is right! You are an ox! And a moron!"
Eiku ne liikuttaa huuliaan laulun tahdissa.Soittaako ne oikeesti??
Bulldog on ehkä sarjan parjaita hahmoja. Vetää nanosekunnissa käsittämättömät raivarit, mutta tyyntyy vielä nopeammin, kun tajuaa, ettei mitään oikeastaan tapahtunutkaan. Vai tajuaako sittenkään? Tuskinpa vaan. Selvää modeainesta.Frasierin yhdessä jaksossa "Bulldog" muisteli, että mikä se sana olikaan, joka kuvaa ikäänkuin ristiriitaisia ominaisuuksia, oxy..., oxy... ... ... ja Roz vastasi kesken mietinnän, että: "moron", mihin Bulldog: "Älä nyt, kyllä mä sen vielä muistan!"
Mä jo pelästyinEiku ne liikuttaa huuliaan laulun tahdissa.
Ooooh *vaikuttuu*..
.
.
.
<--- Tuollaisen omistan
Olen vetässyt Esaa jo jonkun verran. Eikä ole vielä rikki lain.Ooooh *vaikuttuu*.
Vetäseppä vähän Esa Pulliaista.
Mutta ole hellä, ettei Esa rikkoonnu.
Käyhän se noinkin, omat värkit avattareen..
.
.
.
<--- Tuollaisen omistan