Mullakin kävi niin kun ekan kerran näin ton aikanaanEn näemmä ole ainoa, joka on yrittänyt tappaa oldezin satiaista näytöllä..
Ei se mua sinänsä haittaa.
No ei perkele, tulee mieleen se taannoinen BB-avatarvillitys kun piti kaikilla olla joku silmä saatana.Mehellä on muuten hieno avatar. Kaikille silmämuna-avatarit!
Mun mielestä sun pitää vaihtaa, koska luulen joka kerta lukevani Zervuska Haidiksen posteja, ja se saa ne näyttämään totuutta paremmilta.Enää en vaihda.
edit. prkl toikin oli animoitu. domppari nirhaa mut.
Mä taas luulen koko ajan lukevani lumpparin kommentteja, vaikka tiedän, että se on oldez.. Pitää olla koko ajan tarkkana, ettei vaan alkais flirttaileen sille.Mun mielestä sun pitää vaihtaa, koska luulen joka kerta lukevani Zervuska Haidiksen posteja, ja se saa ne näyttämään totuutta paremmilta.
Ihana kuutin kuva olisi vapaana:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011033113470215_uu.shtml
Ihan paska se oli. Se vasikkakin on kuollu jo aikaa sitte.Markoj on näemmä palannut likemmä vanhaa. Helpottaa tunnistettavuutta, vaikka ei se edellinenkään huono ollut.
Totta. Tuo nykyinen istuu paremmin kirjoitustyyliin.Ihan paska se oli. Se vasikkakin on kuollu jo aikaa sitte.
Rankkaa peliä.Toi vasikka synty keskosena eikä kukaan uskonut, että siitä tulis eläjää. Niinpä se luvattiin mulle. Minähän sitten otin päätoimekseni ruokkia sitä mahdollisimman hyvin. Aluksi tuttipullomeiningillä ja myöhemmin ihan normaalisti. Lopulta siitä tuli ihan kelpo teinilehmä ja se myytiin jonneki.
Hellyttävä tarina ja kaiketi vielä tosi.Toi vasikka synty keskosena eikä kukaan uskonut, että siitä tulis eläjää. Niinpä se luvattiin mulle. Minähän sitten otin päätoimekseni ruokkia sitä mahdollisimman hyvin. Aluksi tuttipullomeiningillä ja myöhemmin ihan normaalisti. Lopulta siitä tuli ihan kelpo teinilehmä ja se myytiin jonneki.
Luulisin, mutta mistä näitä koskaan niin varmasti tietää.Hellyttävä tarina ja kaiketi vielä tosi.
Ei, kyllä se ihan oikeesti oli hellyttävä.Luulisin, mutta mistä näitä koskaan niin varmasti tietää.