Sam
Muumipappa
Toi oli hyvä:thumbup:Vesku sanoi:Tästä tulee vielä sanomista! Niin täällä forumilla kuin TuPossa ja muissa neuvotteluissa.
Toi oli hyvä:thumbup:Vesku sanoi:Tästä tulee vielä sanomista! Niin täällä forumilla kuin TuPossa ja muissa neuvotteluissa.
Onkos tuossa summassa niputettu yhteen yksityissektori sekä kunnallinen puoli ? Olen siinä käsityksessä, että aloittelevat tohtorit eivät juuri rahoilla juhli vaan suurimmat tulot tulevat epäinhimillisistä päivystysputkista. Vai onko niihin päivystyksiin saatu jo järkeä ?Giffen:[ sanoi:Kotiin tuli tässä vähän aikaa sitten lääkäriliiton kalenteri, jonka mukaan kaikkien lääkärien keskiansio oli 4333€/kk vuoden 2003 maaliskuussa. Ei se nyt herranjumala niin paljoa ole...
Jokaisen ammattiryhmän asema on nykyään jo kuitenkin niin hyvä, ettei laittomiin lakkoihin ole tarvetta. Se ei tarkoita sitä, että alkaisin opettajien tai sairaanhoitajien lakkoa automaattisesti kritisoimaan Mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa..
Sen mitä minä olen hoitoalan henkilökunnalta ymmärtänyt, niin lääkäreille ei kelpaa vuorotyö, vaan he mielummin tienaavat päivystyksillä. Inhimillistä tai ei, mutta tuo politiikka on työntekijäpuolen tahto.holvius sanoi:Onkos tuossa summassa niputettu yhteen yksityissektori sekä kunnallinen puoli ? Olen siinä käsityksessä, että aloittelevat tohtorit eivät juuri rahoilla juhli vaan suurimmat tulot tulevat epäinhimillisistä päivystysputkista. Vai onko niihin päivystyksiin saatu jo järkeä ?
Peruskepulehti- Savon Sanomat. On siinä joskus "nälvimistä" toisinkinpäin.AMS82 sanoi:Minkäs lehden kuvasta nyt on kysymys?
On niputettu: yksityisellä sektorilla keskimääräiset ansiot nousevat yli 5000 €/kk. Julkisella ne ovat hieman 4000€/kk paremmalla puolella.holvius sanoi:Onkos tuossa summassa niputettu yhteen yksityissektori sekä kunnallinen puoli ? Olen siinä käsityksessä, että aloittelevat tohtorit eivät juuri rahoilla juhli vaan suurimmat tulot tulevat epäinhimillisistä päivystysputkista. Vai onko niihin päivystyksiin saatu jo järkeä ?
Ei päde kaakkois-Suomessa. Siellä kyllä levitellään Kaukaksen rahoja että varmana näkyy ja kuuluu.pmv sanoi:On siinä paperimiehillä melkoisen paradoksaalinen tilanne. Rahaa on niin ettei taivu edes paskalle, mutta pitäisi esittää duunaria. Vielä kun historiallisesti niissä piireissä rahalla leventelyyn on suhtauduttu äärettömän paheksuvasti. Sehän on porvarien hommaa se.
Joo, mutta sitähän paheksuttiin voimakkaasti:thumbup:Jones sanoi:Ei päde kaakkois-Suomessa. Siellä kyllä levitellään Kaukaksen rahoja että varmana näkyy ja kuuluu.
patriot sanoi:Tupo on syntymässä! Mielenkiinnolla odotamme hallituksen verolinjauksia. STTK:n Mäenpään mukaan hallitus on leikkaamassa veroja 1,3-1,4 miljardilla loppu vaalikauden aikana. Palkat nousee ensi vuoden maaliskuusta 2,5 % ja 1.6.2006 2,1%. Saatiinhan sopu sitten aikaiseksi kun vähän väännettiin. TUPO ratkaisujen tulevaisuus siis turvattiin.
Ensi vuonna aloitetaan lennot Guangzhouhun.Jones sanoi:Nyt kun valtio on mahdollistanut sen EKn vaatiman maltillisen tuloratkaisun ja prosenttuaalinen menokehys jäi myös maltilliseksi, niin sitooko se EKta pitämään turpansa kiinni kilpailukyvystä, globalisaatiosta ja firmojen viemisestä Kiinaan, ynnä muusta uhkailusta?:doubtful:
Vai joutuuko Finnair lisäämään Kiinan-lentojensa määrää?:doubtful:
Noniin, meneekö johto ja omistuspohja ensimmäisenä?VR sanoi:Ensi vuonna aloitetaan lennot Guangzhouhun.