Tämä on Hieno! :tongue:KnowHow sanoi:En huomannut että oliko täällä linkkiä tälle sivulle, mutta on aivan mahtava. Ja toivottavasti toimii koko kauden! :thumbup:
www.visionf1.com
Tama on todella hieno :thumbup: Toivottavasti toimii koko kauden.KnowHow sanoi:En huomannut että oliko täällä linkkiä tälle sivulle, mutta on aivan mahtava. Ja toivottavasti toimii koko kauden! :thumbup:
www.visionf1.com
Varsin mielenkiintoinen toteutus, tuostahan voi katsoa kisan vaikka pikauusintana. Vielä kun saisi samanlaisen ruudun jo kisan aikana näkyviin kuten tallipäälliköillä usein on.KnowHow sanoi:En huomannut että oliko täällä linkkiä tälle sivulle, mutta on aivan mahtava. Ja toivottavasti toimii koko kauden! :thumbup:
www.visionf1.com
Vielä kun toimisi livenä (ei kai ole jo?), ja näkyisi tv-ruudussa, kuten ammoisina aikoina jotkut viritykset.KnowHow sanoi:En huomannut että oliko täällä linkkiä tälle sivulle, mutta on aivan mahtava. Ja toivottavasti toimii koko kauden! :thumbup:
www.visionf1.com
Mä en ymmärrä sitä, että tätä pidetään edelleen ihmeenä. Cossu on kuitenkin tehnyt noita V8-pannuja jonnin verran enemmän muihin kilpailusarjoihin kuin muut valmistajat. Miksi siis on ihme, että ne saa tehtyä hyvän moottorin halvememmalla? Eikä Williams nyt ihan ilmaisiksi noita ole saaneet. Kyllä nekin on joutuneet pulittamaan kehitysrahoja moottorin tekoa varten.Clarke sanoi:Bahrainin perusteella ei ole, koska johan sitä on hyvinkin monesta suusta sanottu, että Nico olisi ilman ensimmäisen mutkan törmäilyjään kisannut palkintopallisijoituksesta. Tarkoitukseni oli siis korostaa sitä, että Cosworth on käyttänyt uuden moottorin kehitykseen vain murto-osan siitä budjetista, jonka tehdastallit saivat siihen kulumaan. Silti sen moottorilla varustettu auto ajoi kuusi kilpailun kymmenestä nopeimmasta kierroksesta.
Tietenkään auto ei ole pelkkä moottori, mutta se ei muuta miksikään sitä tosiasiaa, että Cosworth on tehnyt kilpailukykyisen V8:n huikean paljon halvemmalla kuin tehdastallit.
Allekirjoitan. Kyllähän se oli enemmän kuin odotettavissa, että Cossu tekee eturivin V8-myllyn. Jos oli vähänkään tietoa pajan historiasta ja menestyksestä.Kehmu sanoi:Mä en ymmärrä sitä, että tätä pidetään edelleen ihmeenä. Cossu on kuitenkin tehnyt noita V8-pannuja jonnin verran enemmän muihin kilpailusarjoihin kuin muut valmistajat. Miksi siis on ihme, että ne saa tehtyä hyvän moottorin halvememmalla? Eikä Williams nyt ihan ilmaisiksi noita ole saaneet. Kyllä nekin on joutuneet pulittamaan kehitysrahoja moottorin tekoa varten.
Luetaan niitä viestejä... Pointti oli, että Williamsin menestyminen Bahrainissa oikeuttaa osaltaan Mosleyn puheet kustannusten vähentämisestä, koska hyvän moottorin saa todistettavasti tehtyä paljon halvemmalla kuin mitä tehdastallit ilmoittivat sen maksavan. Ja tämä kaikki siis täysin riippumatta siitä, oliko se ihme vai ei.Kehmu sanoi:Mä en ymmärrä sitä, että tätä pidetään edelleen ihmeenä. Cossu on kuitenkin tehnyt noita V8-pannuja jonnin verran enemmän muihin kilpailusarjoihin kuin muut valmistajat. Miksi siis on ihme, että ne saa tehtyä hyvän moottorin halvememmalla? Eikä Williams nyt ihan ilmaisiksi noita ole saaneet. Kyllä nekin on joutuneet pulittamaan kehitysrahoja moottorin tekoa varten.
KnowHow sanoi:En huomannut että oliko täällä linkkiä tälle sivulle, mutta on aivan mahtava. Ja toivottavasti toimii koko kauden! :thumbup:
www.visionf1.com
:ahem: :thumbup:EDIT: Lisätään hieman kierrosaikavertailua. http://www.alesi.demon.nl/ löytyy formuloista kiinnostuneille mainio työkalu, johon on saatavilla nyt Bahrainin kisan kaikkien kuskien kaikki kierrosajat. Lisäksi siihen on lisätty kommentit, että milloin kuski on esimerkiksi juuttunut hitaamman kuskin perään ja milloin taas päässyt ajamaan puhtaalla radalla.