Ferrari 4ever sanoi:Käsittääkseni Schumacher ajoi yhden (?) kierroksen hieman liian hitaasti eilen ja ei saannut hyvitystä bensamäärässä?
Aivan, niinpäs onkin. En kyllä nähnyt noin hidasta kierrosta, mutta sehän ei ole ihme. :wink:Ferrari 4ever sanoi:Eikös siinä ole se 110% sääntö. Jos sen ylittää niin ei saa bensaa tankkiin kyseiseltä kierrokselta.
No tuon valossa sen Schumin kommentin ymmärtää paremmin. Aiemmin se kuulosti aika käsittämättömältä.Ferrari 4ever sanoi:Eikös siinä ole se 110% sääntö. Jos sen ylittää niin ei saa bensaa tankkiin kyseiseltä kierrokselta.
Jos se olis saanu sen kierroksen polttoaineet, se ei olis päässy alussa karkuun Alonsolta . Eli sikäli en ymmärrä mitä Sumi sillä haki.Vellu sanoi:No tuon valossa sen Schumin kommentin ymmärtää paremmin. Aiemmin se kuulosti aika käsittämättömältä.
Matxi sanoi:Kimi osoitti olevansa täysin suvereeni kuljettaja!
Kyllä mä näkisin että McLaren on parempi kuin Honda. Kuskeista Kimi on ihan ykkönen. Naurattaa kun ajattelee miten Pablo taas hehkutti nopeuttaan, jätkähän on ihan rukkanen Kimiin verrattuna, tosin tätä mieltä olen aina ollut, vaikka jostain niitä Pablon hehkuttajia aina löytyy samoin kuin Tojon. Mulla on vahva tunne, että tais jäädä ne hatulliset syömättäObserver sanoi:Autojen voimasuhteet:
1. Ferrari
2. Rellu
3. Honda
4. McLaren
Hieno kisa Kimiltä, Alonsolta ja pikku Kekeltä.
Ton perusteella olis varmaan mennyt Buttonille ajalla 1.33.261R.Rosset sanoi:Jäikö se nopein kierros nyt Rosbergille? Oli kyllä hieno kisa jossa oli paljon ohituksia. Räikköseltä jälleen uskomaton nousu. McLaren kulkee sittenkin. :thumbup:
Mutta mihin hävisi Barrichello? :doubtful:
Toivo ettei Bridget pelaa Toyotalla jatkossakaanMikkoz84 sanoi:Kyllä mä näkisin että McLaren on parempi kuin Honda. Kuskeista Kimi on ihan ykkönen. Naurattaa kun ajattelee miten Pablo taas hehkutti nopeuttaan, jätkähän on ihan rukkanen Kimiin verrattuna, tosin tätä mieltä olen aina ollut, vaikka jostain niitä Pablon hehkuttajia aina löytyy samoin kuin Tojon. Mulla on vahva tunne, että tais jäädä ne hatulliset syömättä
Juu, ehdottomasti. Suorilla näytti McLaren kulkevan lujempaa kuin Honda. Ferrariakin pitäisin hieman mustana hevosena vielä, talli kuitenkin testaili Bahrainissa pari viikkoa yhteen sössöön, niin eiköhän sieltä olisi pitänyt saada unelma säädöt, korkeintaan Euroopassa nähdään totuus. Saihan Ferrarikin viime vuonna Bahrainissa kulkemaan auton kärjen tahtiin, mutta tekniikka petti. Toki Ferrari ehdottomasti on tällä kaudella nousussa, mutta kuinka paljon? McLaren vaikuttaa hieman odotettua vahvemmalta. Toyota on suuri pettymys (odotetusti).Mikkoz84 sanoi:Kyllä mä näkisin että McLaren on parempi kuin Honda
Eikös menty alle 1:33:00 se paras kuitenkin... näin sanoo pieni ääni takaraivossa.Vellu sanoi:Ton perusteella olis varmaan mennyt Buttonille ajalla 1.33.261