Valde sanoi:
Mitä Ferrariin tulee, niin mahdolliset renkaiden kulumisongelmat lienee ratkaistu Imolaan mennessä. Sitä paitsi Rubensin rengasongelmista ei voi vetää varmaa johtopäästöstä, että Schumilla olisi ollut välttämättä samanlaisia.
Näin varmasti käykin kun tullaan viileämmän ilmanalan maanosaan, Eurooppaan. Herää vain tässä kysymys, että onkohan Bridgestonen renkaissa muitakin "yllätyksiä" kun kerran renkaat kuluivat Ferrarin auton alla noinkin dramaattisesti. Se on nimittäin aika suuri suunnitteluvirhe joko auton toiminnassa tai renkaissa.
Autossa oleva ominaisuus voi olla vaikeampi poistaa, joskin ongelmaa ei näyttänyt olevan ainakaan yhtä paha Melbournessa. Renkaissa oleva ominaisuus saattaa olla taas helpompi ratkaista, jos samaa esiintyy vain kaikkein kuumimmissa kisoissa, ja niitähän on kauden aikana kuitenkin melko vähän.
Oli miten oli, aika suuri suunnittelumoka Ferrarilta ja Bridgestonelta. Tai voihan tuo Ferrarin romahdus olla vain Michelinin paremmuuttakin kun näin tarkemmin miettii
Siltakivenkin renkaat saattavat olla selvästi viime vuotisia paremmat, mutta ei vain riittävän hyvät.