Bannauspolli

Montako kertaa sinut on bannattu?


  • Äänestäjiä yhteensä
    37

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Ei kertaakaan, mikä on jopa vähän ihme. Aivan siinä rajamailla olen kyllä bännin suhteen joskus muutama vuosi sitten kirjoitellut, mutta bännätty minua ei ole vielä kertaakaan. Aiheellisia varoituksia olen kyllä saanut modeilta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13726
0 tai 25, en nyt muista kumpi :dunno:
 

Örfil

Guest
Modet hoi: onko jossain forumin syövereissä tilastoa että kutka on bannattu, milloin ja kuinka pitkäksi aikaa?

Kysyn vaikka luulen ettei tälläisistä jää merkkiä mihinkään.

Eli ainoa paikka on se musta vihko, johon FW kerää nämä bannit ja sanalliset arviot forumisteista.
;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Modepuolella jotain listaa ketä varoiteltu ja jäähytelty. Käytetään lähinnä miettiessä tarviaako jonkun urpoilun seurauksia kovempaa rankkua antaa, jos ollut toistuvaa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Modepuolella jotain listaa ketä varoiteltu ja jäähytelty. Käytetään lähinnä miettiessä tarviaako jonkun urpoilun seurauksia kovempaa rankkua antaa, jos ollut toistuvaa.
Onko henkilörekisterilain vaatimukset huomioitu?
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Modet hoi: onko jossain forumin syövereissä tilastoa että kutka on bannattu, milloin ja kuinka pitkäksi aikaa?

Kysyn vaikka luulen ettei tälläisistä jää merkkiä mihinkään.

Eli ainoa paikka on se musta vihko, johon FW kerää nämä bannit ja sanalliset arviot forumisteista.
;)
Esimerkiksi tuo Varoituksia/bannauksia topikki ylläpitopuolella kattaa aika pitkälle menneisyyteen. Ei toki ihan 100% kattava eikä tietenkään foorumin alkuaikoihin asti.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16916
Tarpeeksi. Eiköhä ne oo jo takanapäin ne villit ajat. ;)
 
Ylös