OoPee
Nuori ikäisekseen
Onks tää joku Ferrari 360 Modenan erikoisvarusteluversio?Nopeahuoli sanoi:markoj modena :eek!:
Onks tää joku Ferrari 360 Modenan erikoisvarusteluversio?Nopeahuoli sanoi:markoj modena :eek!:
Siinä meni mainosmiljoonat!OoPee sanoi:Asenna ittelles Firefox ja siihen adblock-extension ja blockkaa sillä F1-Forumin mainosbannerit, niinkuin mä tein jo aikoja sitten. Toimii :ahem:
Vois saada VIP oikeudet jos pitää mainosbannereita esillä? Niinku vaihtoehtona sille 20€ jäsenyydelleAJ sanoi:Siinä meni mainosmiljoonat!
:thumbdownJ.Heldenview sanoi:Vois saada VIP oikeudet jos pitää mainosbannereita esillä? Niinku vaihtoehtona sille 20€ jäsenyydelle
Väitätkö että mainokset ovat yhdentekeviä forumille? Jos kaikki lakkaisivat katsomasta ja klikkaamasta mainoksia, ylläpidon varmaan tarttis laittaa VIPEille uus maksukierros liikkeelle :frown:Sam sanoi::thumbdown
Milläpä todistat kuka katsoo mistäkin ja miten paljon mainoksiaJ.Heldenview sanoi:Väitätkö että mainokset ovat yhdentekeviä forumille? Jos kaikki lakkaisivat katsomasta ja klikkaamasta mainoksia, ylläpidon varmaan tarttis laittaa VIPEille uus maksukierros liikkeelle :frown:
Mä blokkasin silloin aikoinaan kaikki, kun huomasin, että jotkut aiheuttivat ongelmia. En siis sen vuoksi, että mainoksen näkyminen mua jotenkin riepois.Sam sanoi:Minä olen estänyt vain ne, jotka ovat aiheuttaneet sivuilla toiminnallisia ongelmia.
:wink: :thumbup: :alppu: :tongue:VR sanoi:Nyt taitaa olla taas jotain häikkää hymiöissä.
Vaikee sanoa, yritin kymmenisen minuuttua ja kun ei toiminut, niin blokkasin firefoxilla koko osoitteen, minkä jälkeen kaikki tietysti toimi. Aikaisemmin ei vastaavia ongelmia ole mulla esiintynyt.Antti sanoi:Googlen systeemit on viime aikoina ollut välillä alhaalla. Oliko vika hetkellinen vai jatkuva?