Banniehdotus

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Me olemme julkisuuden henkilöitä!

Esim. minulle osoitettu kommentti irc-galleriassa:
08.02.2004 20:00 <l0l-otus> hei tää on se sama sankari kun f1-foorumilla.
;) :ahem: :ahem: :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eli kun SAK on julkinen ja poliittinen järjestö, saa Patriot haukkua minua SAKn kätyriksi, mutta kun tyhmät ei ole julkisia eikä poliittisia, ei Patrioottiakaan saa haukkua sellaiseksi.

Vai oliko tämä nyt niin lopulta että, se joka kantelee nopeiten, on oikeassa?

Bannaan itseni kuitenkin maanantaihin asti.

Julkista Bart Simpsonia lainaten: So long, suckers.:tongue:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Jones sanoi:
Eli kun SAK on julkinen ja poliittinen järjestö, saa Patriot haukkua minua SAKn kätyriksi, mutta kun tyhmät ei ole julkisia eikä poliittisia, ei Patrioottiakaan saa haukkua sellaiseksi.

Vai oliko tämä nyt niin lopulta että, se joka kantelee nopeiten, on oikeassa?

Bannaan itseni kuitenkin maanantaihin asti.

Julkista Bart Simpsonia lainaten: So long, suckers.:tongue:
No siis nehän on kaksi eri asiaa. Sinä voit haukkua minua kepun kätyriksi, minä voin haukkua sinua SAK:n kätyriksi!

Mutta se, että haukut minua helvetin tyhmäksi, vaikka et itse tajunnut selvän viestin sanomaa on vähän eri juttu!:doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En tajunut viestisi sanomaa.

Mun mielestä se et ole tyhmä vaan raukka jätkä. Et pärjää kinastelussa ja meet poraamaan modeille.

Säälittävä pieru.:nope:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Voi vittu että jaksaa taas iso mies itkeä turhasta.

On taas elämää suuremmat asiat kyseessä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ilmeistä on ettei toista saa sanoa tyhmäksi vaan se on kunkin havaittava henkilökohtaisesti kunkin hahmon kirjoitelmista.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Nimimerkki Nopeahuolelle banaania. Tanaan pe 12/3/2004 aiheuttanut pelkastaan konfliktia vapaan puolella. Keskustelut ei ole enaan balanssissa ja joutuu paivakaupalla saatamaan!
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Myös nim. Vermula vois vähän muistella niitä mainosmiljoonia!:mad:
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Kyllä minä vetoan SJM:n puolesta tässä asiassa. Hahmoa on rankaistu täysin vailla perusteltua syytä, onpahan vain jokunen forumilainen päätynyt morkkaamaan häntä ja halunnut loata hänet. Itse en näe minkäänlaisia perusteita hänen nujertamiseen en sitten niin minkäänlaisia.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mistäs se banjon alunperin sai? Sättiin tais tulla banjo kun sisäpiiri ei tykännyt.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Noihin queteihin pitäisi sitten kai kehittää jokin systeemi ettei ignoorattujen viestit näy niissä. Muuten tämä linja ei voi jatkua ---> lainaamisesta tulee tabu kun joku aina ilmestyy valittamaan tuon quotatun kaverin olevan iggessä jne.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Lancer sanoi:
Noihin queteihin pitäisi sitten kai kehittää jokin systeemi ettei ignoorattujen viestit näy niissä. Muuten tämä linja ei voi jatkua ---> lainaamisesta tulee tabu kun joku aina ilmestyy valittamaan tuon quotatun kaverin olevan iggessä jne.
Kuulostaa aika monimutkaiselta ja hitaalta toteutukselta. Siinähän pitäisi jokaisen quotettavan kommentin osalta käydä lävitse kaikki nimimerkit ja itsekunkin mahdolliset iggelistat. :D Ei varmaan onnaa. :nope:

Parempi olisi, jos tollaiset provonikit (kuten cccp) laitettaisiin banniin. Ihan joka viikonloppu saa lukea jotain keskustelua ko. tyypin kommenteista.

Eikä sekään ole kyllä oikein, että "syyttömät" (okei, harkintaa vois käyttää...) quotettajat joutuvat tulilinjalle.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
cccp on provoissaan niin komiikan puolella, etten häntä ole iggeen pistänyt.:eek: Toki maailma olisi parempi jos kaltaisiaan ei olisi sekoilemassa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Formulanomi sanoi:
Kuulostaa aika monimutkaiselta ja hitaalta toteutukselta. Siinähän pitäisi jokaisen quotettavan kommentin osalta käydä lävitse kaikki nimimerkit ja itsekunkin mahdolliset iggelistat. :D Ei varmaan onnaa. :nope:
Nyt Nomi käsitti hieman väärin (tai sitten saivartelee, mutta selitän nyt kuitenkin uudestaan ihan vain tarkentaakseni :) ); tarkoitin, että käyttäjien olisi mahdollista piilottaa ignorehahmojensa viestit myös silloin kun joku lainaa niitä omissa viesteissään (esim. jos joku quoteaa cccp:n viestin niin kaikki muut näkevät sen quotattuna paitsi he jotka ovat laittaneet ko hahmon iggeen).

Tuo ei tosiaan ole välttämättä kovin helppo toteutus.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Lancer sanoi:
Nyt Nomi käsitti hieman väärin (tai sitten saivartelee, mutta selitän nyt kuitenkin uudestaan ihan vain tarkentaakseni :) ); tarkoitin, että käyttäjien olisi mahdollista piilottaa ignorehahmojensa viestit myös silloin kun joku lainaa niitä omissa viesteissään (esim. jos joku quoteaa cccp:n viestin niin kaikki muut näkevät sen quotattuna paitsi he jotka ovat laittaneet ko hahmon iggeen).

Tuo ei tosiaan ole välttämättä kovin helppo toteutus.
En usko, että käsitin väärin.

Tuskinpa tämä foorumi voi toimia niin, että yhden henkilön asettama ignooraus koskisi kaikkia. (eli jonkun ignooraus vaikuttaisi kaikkien quotetusten näkymiseen) Siinähän olisi oivallinen väline kiusantekoon.

Siinä tapauksessa, jos jonkun henkilön ignoorauksella haluttaisiin estää myös ignooramattomien quotetukset niin per käyttäjä pitäisi sivua luettaessa (tai kun sivu muodostetaan palvelimellä) tutkia per kommentti/quotet ja verrata niitä kyseisen käyttäjän ignoorauslistaan. Tämä tarkoittaa käytännössä mielestäni enämpi prosessointia per muodostettava sivu. Varmaan teknisesti tuon pystyisi toteuttamaan, mutta ei liene järkevää "kokonaiskäytettävyyden" kannalta. (Edit: Ja mielestäni ihan järjetöntä antaa jollekin provoilijalle mahdollisuus pilata koko foorumi...siis käytettävyyden kustannuksella...)

Quoten käytössä sinänsä ei ole yleensä mitään moitittavaa. Ihan hyvä, kun moinen ominaisuus on käytössä. Ignoorauskin on ok, mutta aina parempi jos sellainen onnistuisi omilla konsteilla ts. jättäisi ruokkimatta trolleja. ;)

Lisäksi quoten voi tehdä käsinkin eli esim. näin, että alkuperäisen kommentin tekijän nikki ei näy.
Nyt Nomi käsitti hieman väärin (tai sitten saivartelee, mutta selitän nyt kuitenkin uudestaan ihan vain tarkentaakseni :) )
En todellakaan saivartele...

Huomattavasti mutkattomampaa olisi bannailla pelkät provoilijat (varsinkin siis f1-keskusteluosiossa...;) ) bittitaivaaseen.
 
Ylös