Banniehdotus

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Riikka:
Dominic:
Hah hah! Itse olet viljellyt aivan samanlaisia heittoja. :D
Vyötärön yläpuolella ollaan sentään pysytty ja mitään henkilökohtaista vihjailua en ole harrastanut! Kyllä järkevä ihminen erottaa sen eron näiden asioiden välillä.
Järkevä ihminen? :D :D :D

No mutta, eipäs tehdä tästä Vapaa Keskustelu 2:sta.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kuten aiemmin todettua, sitä saa mitä tilaa..

Mutta totta kylläkin, kielenkäyttöni meni parissa toikissa tapojeni vastaiseksi, siitä pahoitteluni! :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
jos ollaan tasapuolisia, niin varoitus myös Runar&Kyllikille! Postasi jotain toikkiin, joka ainakin allekirjoittaneen selaimen kaatoi kahdesti. Jossain vaiheessa kertoi, että kuva kaatoi tietyn IP-osoitteen koneen, sitten se vain hidasti ja lopuksi oli vain normaali kuva (joiden kanssa minulla ei olle mitään ongelmaa)

Sekä lisärikoksena erittäin loukkaava kuva Riikasta Riikan "Minä" toikissa.

Varikko kaatui juuri siihen, että modejen kavereille oli eri säännöt, toivottavasti nyt modet toimii nopeammin!
Ett silleen!!!!!!1

Riikka

Banned
jaska:
jos ollaan tasapuolisia, niin varoitus myös Runar&Kyllikille! Postasi jotain toikkiin, joka ainakin allekirjoittaneen selaimen kaatoi kahdesti. Jossain vaiheessa kertoi, että kuva kaatoi tietyn IP-osoitteen koneen, sitten se vain hidasti ja lopuksi oli vain normaali kuva (joiden kanssa minulla ei olle mitään ongelmaa)

Varikko kaatui juuri siihen, että modejen kavereille oli eri säännöt, toivottavasti nyt modet toimii nopeammin!
Ett silleen!!!!!!1
Näin on! Runar & Kyllikin linja on koko minun täällä oloni ajan ollut tahallisen loukkaava ja provosoiva, eikä miehellä tunnu olevan muuta tekemistä kuin häiriköidä! Noista tietokoneen kaataneista kuvista minulla ei (onneksi) ole tietoa.

Samat säännöt kaikille!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuleeko tästä nyt kilpajuoksu kumpi saa ensin väännettyä bannin toiselle R&K vai Riikka?

patriot

Foorumin senaattori
jaska:

Ett silleen!!!!!!1
Tota noin ketkäs siellä muinaisella varikolla oli modeja? Ovatko hahmot vielä hengissä?

Joo samat säännöt kaikille! Ja jos joku provosoi VAPAASSA tuossa maailman turhimmassa osastossa, niin se ei ole kyllä bannin arvoinen!

Eri asia sitten muilla osastoilla!

Riikka

Banned
patriot:
Nöyränä ehdotan, että modet tarkentavat bannaus viestissään sitä, että kuinka kauan aikaa bannaus on voimassa!
Ööh, asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Herättää vähän kaikenlaisia epäilyksiä tuollainen...

Vai onko patriot ollut bannattuna?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eikö ole hienoa kun kaikki leikkii modeja ja ehdottelee toisille banneja??

Siinä on hieno meininki!

patriot

Foorumin senaattori
Riikka:
patriot:
Nöyränä ehdotan, että modet tarkentavat bannaus viestissään sitä, että kuinka kauan aikaa bannaus on voimassa!
Ööh, asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Herättää vähän kaikenlaisia epäilyksiä tuollainen...

Vai onko patriot ollut bannattuna?
En minä sillä tiedolla mitään tee, mutta asianosaiset kyllä! Joskus vaan sanotaan, että banni tuli! Olis hyvä tarkentaa kuinka pitkäksi ajaksi jne.

Kylläpäs Riikkaa ihmetyttää asiat!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Bannatuille tunnus

Kun nuo bannattujen jutut kuitenkin jäävät näköjään tuonne sivuille, niin voisiko hahmoille laittaa nimimerkin alle tunnuksen "bannattu" ja se olisi viesti muillekin, että systeemi toimii. :thumbup:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Eikös niissä ole se jo ollut? :confused:

Moderaattorit

Super Moderator
Re: Bannatuille tunnus

Olga sanoi:
Kun nuo bannattujen jutut kuitenkin jäävät näköjään tuonne sivuille, niin voisiko hahmoille laittaa nimimerkin alle tunnuksen "bannattu" ja se olisi viesti muillekin, että systeemi toimii. :thumbup:
Näissä tämän aamun tapauksissa se ei ole mahdollista toteuttaa, kun nimierkit poistettiin suoraan. Siihen jäi vaan se "guest". Joksikin ajanjaksoksi bannatuille pitäisi tulla "banned" status automaattisesti.

Viimeksi muokattu: