Banniehdotus

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
jaska:


Viimeisimpien tuntien aikana olen sätissä saanut käsityksen, että ainakin seuraavat heebot kannattavat päätöstä. Oman nimensä saa poistaa / lisätä
VJR, Dominic, Juskanen, Arnold, minä, Pekpoy, Ace, mclaren, Mikko_A (!), mclaren, rk62, markoj, Ria, KristianS, Suzz.

Huomioitavaa on, että KUKAAN EI OLE PUOLUSTANUT TEITÄ!
Ett silleen!!!!!!!!1
Matxi lisätään bannin kannattajiin.
 

bernie

Guest
Moderaattorit,kiitos tuesta! Kenties Domppari ensikerralla miettii kahdesti ennenku yhdistelee muita forumisteja toisiinsa. Valitsen bernien mitä tulee toiseen kysymykseenne.

Edelleen perään vastausta tiedusteluuni kohdalleni langetetun bännituomion pituudesta(sillä ei ihme jaska että tsätissä suurin osa on minuakin vastaan kun puolestani olevia henkilöitä on bännätty vino pino :D ). Jokatapauksessa olisin tyytyväisempi kun saisin vastauksen liittyen tuon bännäyksen pituuteen?

<small>[ 11-08-2003, 15:19: Message edited by: bernie ]</small>
 

bernie

Guest
Kovasti tuntuu käsitykset vaihtelevan; Tässä suora lainaus Juskaselta;"Sinulta, SJM:ltä ja Observerilta on toistaiseksi pääsy kanavalle kielletty."

Haluaisin kuulla virallisen ylläpidon yhteisen kannan asian tiimoilta
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
bernie:
sillä ei ihme jaska että tsätissä suurin osa on minuakin vastaan kun puolestani olevia henkilöitä on bännätty vino pino :D
Petos se on itsepetoskin, ellet pidä kahta henkilöä vinona pinona. Bannattuja on
- Sinä
- Observer
- SJM
Ett silleen!!!!!!1
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
bernie:
Kovasti tuntuu käsitykset vaihtelevan; Tässä suora lainaus Juskaselta;"Sinulta, SJM:ltä ja Observerilta on toistaiseksi pääsy kanavalle kielletty."

Haluaisin kuulla virallisen ylläpidon yhteisen kannan asian tiimoilta
Dominic mm. on chätin kyseessä ollen ns. virallinen taho. Hänen (ja chätin muun ylläpidon) kanta lienee sinulle selvä ilman rautalankamalliakin?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
bernie:
Kovasti tuntuu käsitykset vaihtelevan; Tässä suora lainaus Juskaselta;"Sinulta, SJM:ltä ja Observerilta on toistaiseksi pääsy kanavalle kielletty."

Haluaisin kuulla virallisen ylläpidon yhteisen kannan asian tiimoilta
Et ole ollut vissiin vakituisissa töissä? Esim. jatkuvan työsuhteen kyseessä ollen, työsopimuksen kesto on 'toistaiseksi'. Eli tuo sana ei aseta mitään takarajaa.
 

bernie

Guest
Korostan että parin minulle vihamielisen henkilön kommentit jätän toistaiseksi toisarvoiseen asemaan; Eikö virallinen ylläpito ole valmis antamaan yhden virheen anteeksi?
Tässä esimerkki; Henkilö A on foorumin pitkäaikaisimpia jäseniä,hänelle irc-ympäristö(vaikka sääntö siitä että useita samanlaisia merkkejä ei saa laittaa peräkkäin)ei ole siis tuttu. Hän tekee virheen ja sanoo moi!!! Tästä hyvästä hänet on oikeus bannata ja bannataankin koska A rikkoi sääntöjä. Onko virallinen ylläpito sitämieltä että henkilö A:ta ei tulisi koskaan enää päästää ircciin, vaikkakin hänen käytöksensä jatkossa olisikin nuhteetonta?

Luulen että järkevintä olisi kuulla esim.Antin kanta asiaan. Minua ei huvittaisi kiistellä tälläisistä asioista enempää!

<small>[ 11-08-2003, 15:27: Message edited by: bernie ]</small>
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kannatan niinikään ikuista bannia SJM:lle ja bernielle.

Observerin häiriköintiin en voi ottaa kantaa, koska olen ollut silloin poissa kun hän on riehunut.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
bernie:

Luulen että järkevintä olisi kuulla esim.Antin kanta asiaan. Minua ei huvittaisi kiistellä tälläisistä asioista enempää!
Usko nyt jo, kun se sinulle sadannen kerran selitetään; live-chät on erillinen osa, eikä se ole Antin ylläpitämä/määräsyvallassa. Uskon että tähän ei Antilla kertakaikkiaan aikakaan riittäisi, sen verran tämän sivuston ylläpitämisessä menee aikaa. Nauti Antin työn tuloksista äläkä keskity jarnaamaan epäolennaisuuksista.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
bernie:
Korostan että parin minulle vihamielisen henkilön kommentit jätän toistaiseksi toisarvoiseen asemaan; Eikö virallinen ylläpito ole valmis antamaan yhden virheen anteeksi?
Tässä esimerkki; Henkilö A on foorumin pitkäaikaisimpia jäseniä,hänelle irc-ympäristö(vaikka sääntö siitä että useita samanlaisia merkkejä ei saa laittaa peräkkäin)ei ole siis tuttu. Hän tekee virheen ja sanoo moi!!! Tästä hyvästä hänet on oikeus bannata ja bannataankin koska A rikkoi sääntöjä. Onko virallinen ylläpito sitämieltä että henkilö A:ta ei tulisi koskaan enää päästää ircciin, vaikkakin hänen käytöksensä jatkossa olisikin nuhteetonta?

Luulen että järkevintä olisi kuulla esim.Antin kanta asiaan. Minua ei huvittaisi kiistellä tälläisistä asioista enempää!
Sinulla on annettu tässä parin päivän aikana monta mahdollisuutta parantaa tapaasi, sen sijaan vittuilu jatkui. Enempää mahdollisuuksia ei tule. F1-Forumin ylläpidolle tämä asia ei sinänsä kuulu, he eivät päätä chatin banneista. Niistä päättää chatin oma ylläpito.

Joko meni jakeluun?
 

bernie

Guest
Korostan edelleen että lue esimerkkini henkilö A:sta.

Moderaattorin sanaa kunnioittaen, bernie
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moderaattorit:
Selvennetään nyt sen verran ylläpidon osalta tätä asiaa, että bernien kakkosnikki ei ole patriot, vaan matalapaineturbo. Kyseinen herra voisikin nyt omalta osaltaan kertoa kummalla nimimerkillä aikoo jatkossa kirjoitella, eli saat nyt ihan itse valita kumpi niistä bannataan.
Miksi ette bannaisi kerralla molempia bernien nikkejä, kun kerran "matalapaineturpa" -nikki tiedetään ?

Tuntuu epäreilulta
a) niitä bannattavia kohtaan, jotka eivät ole tajunneet hankkia useita nikkejä.
gee) Samoin kuin niitä kohtaan, jotka ovat maksaneet TÄSTÄ ja 'joutuvat' kaikesta päätellen edelleen nauttimaan bernien seurasta ilman (oli nikki mikä tahansa), että tämän käytöstä noteerataan ylläpidon osalta. doubtful
 

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Dominic:
F1-Forumin ylläpidolle tämä asia ei sinänsä kuulu, he eivät päätä chatin banneista. Niistä päättää chatin oma ylläpito.
Asia on tasan tarkkaan näin.
 

bernie

Guest
mutta minullehan selvisi vasta näiden dompparin mainitsemien parin päivän jälkeen että mahtimiehiä ei voida teknisistä syistä johtuen vaihtaa, jolloin lopetin välittömästi koko asiasta puhumisen. Siis olen osoittanut syvää katumusta niin kauan kun se on ollut mahdollista, otettakoon tämäkin huomioon irc-bännituomion pituutta määritettäessä
 
Ylös