Banniehdotus

bernie

Guest
Virallinen nootti:"Pahoittelen vielä kerran mahdollisesti aiheuttamaani järjestyshäiriötä chatin suhteen kaikille siitä kärsimään joutuneille henkilöille. Lupaan ettei asia tule toistumaan."

<small>[ 11-08-2003, 15:35: Message edited by: bernie ]</small>

bernie

Guest
Virallinen nootti jatkuu: "Toivon myös että irc-puolen ylläpito olisi valmis antamaan minulle uuden mahdollisuuden"

<small>[ 11-08-2003, 15:39: Message edited by: bernie ]</small>

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
bernie:
mutta minullehan selvisi vasta näiden dompparin mainitsemien parin päivän jälkeen että mahtimiehiä ei voida teknisistä syistä johtuen vaihtaa, jolloin lopetin välittömästi koko asiasta puhumisen. Siis olen osoittanut syvää katumusta niin kauan kun se on ollut mahdollista, otettakoon tämäkin huomioon irc-bännituomion pituutta määritettäessä
Miten kauan meidän tavallisten (bannerin ja paidan kustantaneiden) ihmisten on tätä bernien syvän katumuksen osoittamista kärsittävä?
:mad: :mad: :mad:

Jonkki

Press Play &#9658;
Sijainti
Suomi Fineland
Jacques:
Kannatan niinikään ikuista bannia SJM:lle ja bernielle.

Observerin häiriköintiin en voi ottaa kantaa, koska olen ollut silloin poissa kun hän on riehunut.
Joo sama homma.. obsin banniin kantani on neutraali, koska en myöskään tiedä riittävän tarkkaan mitä on tapahtunut.

107:s postini muuten.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Joni:
Jacques:
Kannatan niinikään ikuista bannia SJM:lle ja bernielle.

Observerin häiriköintiin en voi ottaa kantaa, koska olen ollut silloin poissa kun hän on riehunut.
Joo sama homma.. obsin banniin kantani on neutraali, koska en myöskään tiedä riittävän tarkkaan mitä on tapahtunut.

107:s postini muuten.

Onnea Joni-hahmolle, tälle maanmainiolle musiikkimiehelle. :)

bernie

Guest
Niin, ompas mukava näin yleisen hengenkin kannalta huomata suzzin (anataman)kaltaisten kirosanoilla höystettyjen solvausten jatkua :D Korostan että toivoisin asioista pystyttävän keskustelemaan kuin aikuisen ihmiset ikään(terminologiankin puolesta).

Että sellainen Juudas-Iskariot -aate on valloillaan. No, eipä sitten mitään muuta kun että eiköhän se omatunto viimeistään nukkumaanmennessä ala kolkuttelemaan(riippuu tietysti kuinka paatunut ihminen on jo nyt) wink

Jätän viimeiseksi replykseni tämän; Tein yhden virheen, jota kadun.Ihmisen brutaaliudesta käynee esimerkiksi edelläolevat, jopa kirosanoin höystetyt reaktiot ja niiden ivallinen yleis-sävy. He eivät voi antaa anteeksi mitään. Säälin heitä tästä sillä Raamatun sanomasta suomen lainsäädäntöön kaikki länsimaisessa sivistyksessä perustuu siihen että ihmiselle tulisi antaa mahdollisuus yrittää uudestaan, vielä suuremmalla syyllä jos hän katuu tekojaan. Piste.

Mie-

Well-known member
Sijainti
Highland
Bannin puolella ollaan täälläkin, jankuttakoon ja vääntäköön bernie asian ihan miten tahtoo.

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Ikuista Bänniä kannatetaan täälläkin!

Marsin Muinais Mies

Martian Member
Sitä on kuukauden toista lukematta foorumia ja tämmöiseksi se sitten menee! Huhhuh!

Mutta ei hätää, olen palannut wink

Näköjään bernie yrittää tosissaan, se on opppinut jopa Isot Kirjaimet. :D

En käy sättimässä, enkä linkkejä lukemattomana tiedä menosta mittää, joten en ota kantaa bannituomioihin. Vai että Ikuinen...

Älköön minulle langetettako bannia keskusteluun mitään oleellista lisäämättömästä kommentistani, kiitos! wink

Observer

Well-known member
Saako täällä lähetellä privana ihan mitä sattuu? Tämmöstä potaskaa tulee "entso"-nikiltä:

"Hei,jos sulla tosiaan on noin vaikeaa,niin soita ja kerro ongelmistas.
En mene nikin taas.
0400-*** ***

Taidat kuitenkin olla pikku teini joka valitta ja uhoon nikin takaa.
Hei tää on vain autourheilua jossa pyörii niin isot rahat, että varsinkaan mulla ei riitä rahat siihen."

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
PM:n käyttäminen tuollaiseen ei ole mielestäni hyväksyttävää, joten eiköhän ylläpito puutu siihen. Toivotaan näin...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jeps olen nomin kannalla ja ehdotan obsille pientä harkinta-aikaa :)

Ei siinä, on obsia provosoitu hyvinkin rumasti (voitaisiin antaa varoituksia myös hänelle henk.koht. vittuilleille) mutta on kuitenkin syytä erottaa yksityisviestit julkisista.

Observer

Well-known member
Lisää paskaa PM:llä eliittihahmolta nimeltä "entso". Herjaamistako varten tämä PM-systeemi on täällä?

"No, ei pojulla oo munaa edes soittaa,mutta tosin kirjoituksesi kertoo jo kaiken sinusta. Koita kasvaa.
T:**** ***** 0400-*** ***, en mene nikin taa piiloon."

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Johan tuo hahmo aiemminkin on kai toviksi hyllytetty. Ilmeisesti niitä ns. vaikeampia tapauksia.

<small>[ 17-10-2003, 02:02: Message edited by: Wilpuri ]</small>

patriot

Foorumin senaattori
Nöyränä ehdotan, että modet tarkentavat bannaus viestissään sitä, että kuinka kauan aikaa bannaus on voimassa!

<small>[ 18-10-2003, 12:07: Message edited by: patriot ]</small>

Riikka

Banned
Ehdottaisin ylläpidolle, että ottaisivat tuon Jacques-nimimerkin vähän läheisempään tarkkailuun, aika villiksi hänen juttunsa ovat menneet ja kovasti ihmisen sukuelimet sattuvat häntä kiinnostamaan.
Ei ole tainnut äidin kanssa poika päästä näistä asioista puhumaan.

Esim. "Eli meinaat pistellä Riikkaa munanreikään?" http://www.f1-forum.net/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=011136;p=3

<small>[ 25-11-2003, 14:24: Message edited by: Riikka ]</small>

Riikka

Banned
Dominic:
Hah hah! Itse olet viljellyt aivan samanlaisia heittoja. :D
Vyötärön yläpuolella ollaan sentään pysytty ja mitään henkilökohtaista vihjailua en ole harrastanut! Kyllä järkevä ihminen erottaa sen eron näiden asioiden välillä.