Banniehdotus

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ehdotan että Patriot bannataan! (kts. topic Halmeen asunnossa ammuskeltu, sivu 2)

Patriot harrastaa forumilla poliitista julistusta, ja kun siihen puuttuu tai tuo hänen mielestään häiritseviä epäkohtia esiin, alkaa arvostelevan henkilöön kohdistuva haukkuminen. Näin on jo käynyt usean kerran, ja ainoastaan kerran on pyytänyt anteeksi haukuttuani myös sukulaiseni, jotka eivät liiemmin ole tälle forumille kirjoitelleet.

Jos ei pysty argumentoimaan asiasta, pysyköön bannissa eikä jäseniä haukkumassa.

<small>[ 11-08-2003, 09:59: Message edited by: Jones ]</small>
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eikös tämä Miclacher vai mikä lie tuolla F1 puolella ole jo vähitellen ansainnut jonkinlaisen rangaistuksen provosoivasta käytöksestä?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sisäpiirin tietojen mukaan nimim. bernie on myös nimim. patriot. Varmistusta tiedolle odotetaan...
 

bernie

Guest
Ensinnä sanon että minulla ei ole mitään tekemistä nimim.Patriotin kanssa. Kysykää vaikka mieheltä itseltään!

Toisekseen ehdotan varoitusta hahmolle dominic. Mies päästää aluksi hahmoja sisään irciin, ja tämän jälkeen potkaisee heidät ulos ja julistaa ilmeisesti myös banniin. Potkaistu hahmo ehti(todistus löytyy logista) tervehtiä Cinderella007-hahmoa ja säädä tältä takaisin tervehdyksen kun yhtäkkiä hänet potkaistiin edellämainitun kaltaisesti ulos.

Korostan että mitään IRC-sääntöjen vastaista ei vieras tehnyt. Katsokaa ylläpito itse vaikka logista jos haluatte asialle vahvistuksen,mikä on täysin ymmärrettävää. On mielestäni korkea aika lopettaa tämä älytön vihoittelu ja lapsellinen touhu muutenkin,joten toivon että puuttuisitte epäkohtaan mahd.nopeasti!

<small>[ 11-08-2003, 14:08: Message edited by: bernie ]</small>
 

bernie

Guest
niin ja lisättäköön varoituksen aiheeksi myös perätön kaksoinickeihin vihjailu(tapaus bernie=patriot), joka loukkaa allekirjoittanutta kovasti.
 

bernie

Guest
Toivon todella että asiaan puututaan ainakin sen suhteen että Dominic ei enää potkisi minua ulos, vain siksi ettei ilmeisesti pidä minusta(tunne on molemminpuoleinen). Ymmärrän ja hyväksyn hänen käytöksensä mikäli syyllisyn edes pieneenkin IRC-sääntöjen vastaiseen tekoon,mutta kuten edellämainitusta logista käy ilmi, niin pidättäydyin täysin asiallisella linjalla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kyllä tuo IRCci on melko kovaa huumetta, kun se saa ihmiset ihan sekaisin. Aikuiset ja aikuisuutta lähestyvät ihmiset eivät mistään muusta osaa puhuakaan. :confused: :rolleyes:
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
PohjanAkka:
Kyllä tuo IRCci on melko kovaa huumetta, kun se saa ihmiset ihan sekaisin. Aikuiset ja aikuisuutta lähestyvät ihmiset eivät mistään muusta osaa puhuakaan. :confused: :rolleyes:
hohhoijaa, naulan kantaan.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
bernie:
Toivon todella että asiaan puututaan ainakin sen suhteen että Dominic ei enää potkisi minua ulos, vain siksi ettei ilmeisesti pidä minusta(tunne on molemminpuoleinen). Ymmärrän ja hyväksyn hänen käytöksensä mikäli syyllisyn edes pieneenkin IRC-sääntöjen vastaiseen tekoon,mutta kuten edellämainitusta logista käy ilmi, niin pidättäydyin täysin asiallisella linjalla.
Sinulta, SJM:ltä ja Observerilta on toistaiseksi pääsy kanavalle kielletty. Tästä mainittiin jo muualla. Päätös on syntynyt irkkaajien enemmistöpäätöksellä ja on voimassa toistaiseksi. Syynä on viime viikolta jatkunut häiriköinti kanavalla.
 

bernie

Guest
En edes viitsi kysyä että mistä henkilöistä "irkkaajien enemmistö" koostui :D Vaan tyytyn tiedustelemaan milloin esittämäsi, kenties varsin radikaali tuomio purkaantuu? (Entä onko koko ylläpito selvillä näistä bännäystuomioista?)

Jokatapauksessa esitän nimimerkki Dominicille varoitusta ainakin perusteettomasta vihjailusta että minä olisin patriotin kaksoisnicki(tai toisinpäin). Mikäli Dominic ei väitettään pysty todistamaan, olisi mielestäni täysin oikeutettua hyvittää hänen minulle aiheuttamaani loukkaantumistilaa ainakin varoittamalla Dominicia asiasta.

<small>[ 11-08-2003, 14:56: Message edited by: bernie ]</small>
 

bernie

Guest
Entä otetaanko esimerkillisen asiallinen käytös ircissä(niin kauan kun siellä sai olla) lieventävänä asianhaarana bännituomion pituuden suhteen?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sitä voi miettiä ihan itse.

Tämä topic voitais pistää lukkoon.
 

bernie

Guest
En pidä topikin lukitsemista hyvänä ajatuksena,sillä eikö tämä tie ole paras tapa valittaa muiden forumistien käytöksestä mikäli kokee heidän käytöksensä hyvän tavan vastaisena?

Odotan anteeksipyyntöä Dominicilta tämän patriot-väitteen suhteen, tai sitten pysyn kannassani että Dominicia tulisi rankaista jollain tapaa hänen käytöksestään.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
bernie:
En pidä topikin lukitsemista hyvänä ajatuksena,sillä eikö tämä tie ole paras tapa valittaa muiden forumistien käytöksestä mikäli kokee heidän käytöksensä hyvän tavan vastaisena?

Odotan anteeksipyyntöä Dominicilta tämän patriot-väitteen suhteen, tai sitten pysyn kannassani että Dominicia tulisi rankaista jollain tapaa hänen käytöksestään.
Kuules bernie/patriot. Kaksoinikkiepäilyt ovat kuuluneet tänne kautta aikojen, eikä niissä taatusti ole mitään anteeksipyydettävää/rankaisun aihetta.
Kaikkiko sun tarttis päästä muuttamaan tämän paikan vanhoista tavoista itsellesi mieleiseksi? Haiskahtaa puoleltasi korkeimmanlaatuislta omahyväisyydeltä ja itserakkaudelta. En toki väitä että näin on, siltä se vaan haiskahtaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
bernie:
Ensinnä sanon että minulla ei ole mitään tekemistä nimim.Patriotin kanssa. Kysykää vaikka mieheltä itseltään!
No huh. Otetaanpa matalapaineturbo-hahmo tähän esimerkiksi.
Kerroit yhdellä hengenvedolla, että ko hahmo on tuttusi ja että hän on Ilomantsissa.
Tuntia myöhemmin ko. hahmo kuitenkin postasi sinun koneeltasi sinua tukevan postauksen.
Itsepä olet ajanut tilanteen siihen, että kukaan ei usko enää ensimmäistäkään väitettäsi.
 

bernie

Guest
Selvä, no hyvä tietää että täällä on oikeus syyttää muita kaksoinickeydestä kun huvittaa(Lieneekö koko ylläpidon yhtenäinen kanta tämäkään). Sen verran absurdilta kuulostaa, jokatapauksessa; voisitteko vastata että kauanko kohdalleni langetettu bännituomio kestää?
 

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Selvennetään nyt sen verran ylläpidon osalta tätä asiaa, että bernien kakkosnikki ei ole patriot, vaan matalapaineturbo. Kyseinen herra voisikin nyt omalta osaltaan kertoa kummalla nimimerkillä aikoo jatkossa kirjoitella, eli saat nyt ihan itse valita kumpi niistä bannataan.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
bernie:
En edes viitsi kysyä että mistä henkilöistä "irkkaajien enemmistö"
hmmm...

Viimeisimpien tuntien aikana olen sätissä saanut käsityksen, että ainakin seuraavat heebot kannattavat päätöstä. Oman nimensä saa poistaa / lisätä
VJR, Dominic, Juskanen, Arnold, minä, Pekpoy, Ace, mclaren, Mikko_A (!), mclaren, rk62, markoj, Ria, KristianS, Suzz.

Huomioitavaa on, että KUKAAN EI OLE PUOLUSTANUT TEITÄ!
Ett silleen!!!!!!!!1
 
Ylös