mh_84
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2005
- Viestit
- 930
Sen kyllä ymmärsin, mutta ei se tee pisteistä säälipisteitä. Samaa mieltä olen pistejärjestelmästä toki.Ylen Sankia Priha sanoi:Kaipailee wanhaa kunnon 10-6-4-3-2-1 systeemiä.. kuten minäkin
Sen kyllä ymmärsin, mutta ei se tee pisteistä säälipisteitä. Samaa mieltä olen pistejärjestelmästä toki.Ylen Sankia Priha sanoi:Kaipailee wanhaa kunnon 10-6-4-3-2-1 systeemiä.. kuten minäkin
Mun mielestä on ihan oikein, että 8 parasta saa pisteitä. Näin saadaan keskikastiinkin taistelua. Voitosta voisi saada enemmän, esim 12 pojoa.Ylen Sankia Priha sanoi:Kaipailee wanhaa kunnon 10-6-4-3-2-1 systeemiä.. kuten minäkin
Heikin mälli, sekä viime vuotiset Kubin ja Hämin töötit ja Curcunleiccaaja-episodi muistuttavat kyllä ettei edelleenkään saa tuudittautua turvallisuudentunteeseen. Turvallisuus on parantunut paljon Imolan murhenäytelmän ja Schuminkin loukkaantumisen jälkeen, mutta terveys ja henki on nykyäänkin löyhässä jos pahasti sattuu.Wesselius sanoi:jepjep..sanotaan näin että luunmurtumakin olis ollut ihan ok, jätkä kävin näin lähellä lähtöä ja joku harmittelee että olipa harmi että tämmöinen onnettomuus sattui.
lue: kävi ihan helvetinmoinen tsäkä
Joo.. ajattelin just editoida, että vois se noinkin mennä. Voittajan ja kakkosen eron pitäisi kuitenkin olla suurempi kuin kakkosen ja kolmosen.patriot sanoi:Mun mielestä on ihan oikein, että 8 parasta saa pisteitä. Näin saadaan keskikastiinkin taistelua. Voitosta voisi saada enemmän, esim 12 pojoa.
Pisteytys voisi mennä tyyliin: 12-8-6-5-4-3-2-1.
Miten kisa voi olla tylsä, jos siinä ajetaan mutkaisella radalla yli 215km/h keskituntinopeudella ilman luistonestojapatriot sanoi:Kisa oli unettavan tylsä.
Aika paljon näkyi driftailuja aina silloin tällöin. Virkistävää.Zaikom sanoi:Miten kisa voi olla tylsä, jos siinä ajetaan mutkaisella radalla yli 215km/h keskituntinopeudella ilman luistonestoja
Jännitettä ei ole pelkästään tilanteiden muuttuminen, jännitettä on autojen ajamisessa ja tilanteiden säilymisessäkin![]()
No kappas. Osui ja upposi.äxä sanoi:Ferrari on massiivisesti muita edellä vauhdissa. Autoja on varaa ajattaa selvästi muita raskaammalla ja silti tulee kovaa tulosta myös aika-ajossa. Kimi sai vihdoinkin auton säädöt ja kierroksen osumaan ja tuloksena kauden paras tulos aika-ajossa. GP:stä tulee Kimin ja Massan vahva näytös, jonka Kimi lopulta vie selvällä erolla.
Mclarenit tulevat maaliin Ferrareiden perässä, koska BMW:n vauhti ei huomenna riitä heitä vastaan. Barcan rata on raaka auton tasapainon mittari ja todelliset voimasuhteet tulevat korostetusti esiin. Mclaren on vielä hitusen edellä BMW:tä kisavauhdissa, ainakin Barcassa.
Mclarenin kuljettajien keskinäinen paremmuus ratkaistaan ensimmäisten kierrosten aikana. Pitääkö Hamilton päänsä kylmänä? Jos viime kisojen hölmöily (noh, suoranainen idiotismi) saa jatkoa myös huomenna, odottaa kaveria pian kakkoskuskin rooli kun Heikki ottaa valtikan itselleen.
Katsotaan miten käy.
Muuten kyllä, mutta F1:ssä historialla ja tilastoilla on suuri merkitys, joten voitosta pitää saada jatkossakin se 10 pinnaa että pysyy homma vertailukelpoisena. Eli minusta toimivin olisi 10-7-6-5-4-3-2-1.patriot sanoi:Mun mielestä on ihan oikein, että 8 parasta saa pisteitä. Näin saadaan keskikastiinkin taistelua. Voitosta voisi saada enemmän, esim 12 pojoa.
Pisteytys voisi mennä tyyliin: 12-8-6-5-4-3-2-1.
Kimikin sano lehdistötilaisuudessa et meinas lähtee kolmos mutkassa lapasesta mutta tuurilla sai auton suoristettua(vaatimaton kun on)Sue_me sanoi:Aika paljon näkyi driftailuja aina silloin tällöin. Virkistävää.
Heidfeldillä oli nopeassa kolmosmutkassa näyttävä tilanne, mutta kuittasi hanskalla. Leikkasi vissiin sisämutkan kanttaria liikaa.
Ei minusta. Tuo 10 pinnan systeemihän on ollut käytössä jotain 20 vuotta, sitä ennen voittaja sai 9 pistettä. Siinä mielessä historiaa ja tilastoja on tähän turha sotkea.Ukyo Katayama sanoi:Muuten kyllä, mutta F1:ssä historialla ja tilastoilla on suuri merkitys, joten voitosta pitää saada jatkossakin se 10 pinnaa että pysyy homma vertailukelpoisena.