Barcelonan kisa

Valde

Well-known member
Itse puolustan Schumia foorumilla ja kannatan Ruotsia loppuottelussa. :D Mikä epäpyhä yhteenliittymä! Tarkennattakoon, että en ole Schumi-fani ja toivoisin enemmän esim., että Räikkönen voittaisi. Schumia puolustan lähinnä yleisen oikeudentajuni pohjalta, kun kaverin suoritukset yritetään lähes kokonaan redusoida johinkin puolimystiseen "Ferrari pahuuteen". Jossain Tifosi-forumilla roolini olisi kenties olisi puolustaa Räikköstä.

Jos kysytään Schumi-myönteisyyden ja Ruotsin kannattamisen yhteyttä, niin asian voisi kääntää toisnkin päin: miksi Schumin mollaajat ovat kaikkein sitkeimpiä sissejä myös Ruotsin vastustamisessa? Kai se on se jokin naapurin autoa kadehtiva ihmistyyppi, jonka täytyy hakea omat vihollisensa myös urheilun saralta.

Ruotsia kannatan tällä kertaa lähinnä siitä syystä, että Kanukit voittivat mestaruuden viimeksi ja olivat turhan itsevarmoja Suomi-pelissä ja sikailemalla vielä voittivat Slovakian.

Ilmari

Banned
Valde sanoi:
Tarkennattakoon, että en ole Schumi-fani ja toivoisin enemmän esim., että Räikkönen voittaisi. Schumia puolustan lähinnä yleisen oikeudentajuni pohjalta, kun kaverin suoritukset yritetään lähes kokonaan redusoida johinkin puolimystiseen "Ferrari pahuuteen". Jossain Tifosi-forumilla roolini olisi kenties olisi puolustaa Räikköstä.
Itse olen täsmälleen samaa mieltä. Eniten toivoisin voittoa Kimille. Rupeaa vaan aina sapettamaan kun lähes kaikissa topiikeissa keskustelu kietoutuu tämän mainitsemasi "kultin" ympärille. :frown:

Ilmari

Banned
Vaikuttaa siltä että mersun myllyt on nyt sitten lopultakin viritetty kestämään koko viikonlopun. Suorituskyky nyt sitten vaan on surkeaa. Ilmeisesti on kuitenkin nähty että maaliin ajaminen on parempaa mainosta kuin näyttävät konerikot muutamaa sijaa ylempää.

Surkealta kuulostaa jos Mäkin tämänhetkisen auton kehitystyö on lopetettu ja panokset suunnattu uuteen. Auto tulee melko varmasti myöhästymään. Sen suorituskyky ja varmuus loppukaudesta muiden tallien pitkälle kehitettyjä versioita vastaan tulee olemaan arvoitus.

Ei ole paljoa valoa tunnelin päässä näkyvillä ainakaan tänä vuonna :(

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Mäkin kannattais lopettaa ajaminen koko tältä kaudelta ja rakennella ja testailla rauhassa kokonaan uutta autoa, tai sitten ajattaisivat näitä nykyisiä autoja testikuskeilla loppukauden, minimipanostuksella (renkaat ja bensat) samalla kun muu porukka kehittää autoa tehtaalla :D

patriot

Foorumin senaattori
Schumifani sanoi:
FORZA SCHUMACHER! FORZA FERRARI!

Schumi ajoi viallisen auton maaliin. Arvatkaapas miten olisi käynyt Häkkisen tai Räikkösen vastaavanlaisessa tilanteessa...
Jos meinaat, että Schumi säästeli taitavasti rikkoutunutta autoaan olet väärässä. Schumi ei säästellyt yhtään ja paineli todella kovia kierrosaikoja. Tuo "vika" ei ollut kyllä mikään suuri, vaikka sitä yritettiinkin paisutella. Halusivat luoda vähän jännitystä muuten niin paskaan kisaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilmarille tiedoksi, että jos tuosta edellisestä kommentistani ei selviä niin se oli kannanotto koko GP:tä kohtaan.

Kertakaikkiaan toivottoman tasapaksu kausi. Ei mitään jännitystä mestaruustaistoon tai yksittäisiin GP:hen.

Ainoastaan tuon AJ:kin mainitsema
tekaistu Schumin auton ongelma....

Eli edelleenkin: :nope:

Ilmari

Banned
hannu^ sanoi:
Mäkin kannattais lopettaa ajaminen koko tältä kaudelta ja rakennella ja testailla rauhassa kokonaan uutta autoa, tai sitten ajattaisivat näitä nykyisiä autoja testikuskeilla loppukauden, minimipanostuksella (renkaat ja bensat) samalla kun muu porukka kehittää autoa tehtaalla :D
Ei taida sekään homma vedellä. Ensi vuodelle tulevia auton suunnitteluun vaikuttavia sääntömuutoksia ei ole vielä lyöty lukkoon. Sitäpaitsi uuden auton kehittäminen on vaikeaa jos ei synny suoraa jatkumoa, jossa pystytään ottamaan kehitystyöhön edellisen version vahvuudet.

Homma on siis lähestulkoon kuin Mäkki olisi ensi kaudella tulokastalli :thumbdown

Toivottavasti olen kuitenkin väärässä. Uskotaan että hokema siitä, että Mäkin resursseilla varustettu talli kykenee nousemaan, pitää paikkansa. :thumbup:

Ilmari

Banned
Joillain on pakonomainen tarve ruikuttaa täällä. Armahtakaa meitä ja lopettakaa. Sen luulisi olevan helpompaa kaikille osapuolille :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilmari sanoi:
Joillain on pakonomainen tarve ruikuttaa täällä. Armahtakaa meitä ja lopettakaa. Sen luulisi olevan helpompaa kaikille osapuolille :D
Kerroin mielipiteeni tämän hetkisestä tilanteesta F1:ssä. Kausi on kertakaikkiaan onneton.

Kerropas, kloppi, mitä hyvää tässä kaudessa on ?

Luulisi sinulla muuten olevan parempaa tekemistä kuin kommentoida kaiken maailman ruikuttajille...jos me kerran niin kamalasti häiritään teidän homohyppy -fantasioita. ;)

Ilmari

Banned
Formulanomi sanoi:
Kerroin mielipiteeni tämän hetkisestä tilanteesta F1:ssä. Kausi on kertakaikkiaan onneton.

Kerropas, kloppi, mitä hyvää tässä kaudessa on ?

Luulisi sinulla muuten olevan parempaa tekemistä kuin kommentoida kaiken maailman ruikuttajille...jos me kerran niin kamalasti häiritään teidän homohyppy -fantasioita. ;)
Tuon "klopin" otan ilman muuta kohteliaisuutena :D

"homohyppy" kertoo että olet menettänyt malttisi. :wink:

Anteeksi. En kohdistanut arvosteluani suoraan sinuun.

Tarkoitin yleisesti, että jos laji on tylsä, ei kannata seurata sitä. Ei minuakaan huvita ravipalstoille mennä meuhuamaan kuinka tylsiä ravit minun mielestäni ovat.

En minä ketään ole täältä pois törkkimässä. Olet aivan oikeassa että tämä palsta on olemassa sen takia että täällä esitetään mielipiteitä. Jos minusta koko kausi olisi helvetin tylsä, en jaksaisi sitä täällä joka kisaviikonloppu julistaa. Jos kyllästyn tähän palstaan (ja se ei ole kaukana), häivyn täältä kyllä itse :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilmari sanoi:
Tuon "klopin" otan ilman muuta kohteliaisuutena :D
Se ei ollut kohteliaisuus. :D

"homohyppy" kertoo että olet menettänyt malttisi. :wink:
Väärin se oli toi kloppi....;)

Anteeksi. En kohdistanut arvosteluani suoraan sinuun.
Kiitos. Vaikea tosin uskoa, kun lukee tämän toikin viimeiset kommentit.
Tarkoitin yleisesti, että jos laji on tylsä, ei kannata seurata sitä. Ei minuakaan huvita ravipalstoille mennä meuhuamaan kuinka tylsiä ravit minun mielestäni ovat.
...
Jos minusta koko kausi olisi helvetin tylsä, en jaksaisi sitä täällä joka kisaviikonloppu julistaa......
Toivossa on hyvä elää eli käännettä odottaen. ;)

Minusta otat turhan suuren roolin - tässä ja muissa toikeissa - ryhtyessäsi neuvomaan/ehdottelemaan mitä muiden olisi mielestäsi tehtävä..

Ilmari

Banned
Formulanomi sanoi:
Minusta otat turhan suuren roolin - tässä ja muissa toikeissa - ryhtyessäsi neuvomaan/ehdottelemaan mitä muiden olisi mielestäsi tehtävä..
Kiitoksia neuvosta / ehdotuksesta :D

Ilmari

Banned
Formulanomi sanoi:
Eikun sehän oli vain mielipide....;)
No helvetti, niitähän minäkin olen esittänyt. Onko sinulla joitain oikeuksia joita minulla ei ole? :wink:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ilmari sanoi:
No helvetti, niitähän minäkin olen esittänyt. Onko sinulla joitain oikeuksia joita minulla ei ole? :wink:
Tuo' helvetti' osoittaa, että nyt sinulta on mennyt herneet nenään. :rolleyes:

Jälkimmäinen kysymys on asiaton ja aiheeton.