jenan
Kääkkä
päiväni on täydellinenGeGe sanoi:Jos Ruotsi vielä voittaa illalla mestaruuden, niin
päiväni on täydellinenGeGe sanoi:Jos Ruotsi vielä voittaa illalla mestaruuden, niin
Uusi ehdotettu aika-ajosysteemi laitaa kuljettajat entistä varmemmin nopeusjärjestykseen jo lähtöruudukossa joten kilpailussa ei tulla näkemään senkään vertaa taistelua kuin nyt.Karpow sanoi:Tämä kausi tulee näköjään olemaan kautta 2002:kin unettavampi. Eipä olisi uskonut että moinen on mahdollista! Kiitos tästä menee myös uuden ja V**UN tylsän aika-ajon piikkiin. Onneksi nyt ilmeisesti ollaan palaamassa wanhaan kunnon järjestelmään. Siinä oli menoa ja meininkiä.
Kannatat Ruotsia jääkiekossa = anti-suomalaisuutta? Varsinkin nyt, kun Suomi ei ole mukanakaan.. Hmm..thInk sanoi:P.S. Miksi kaikki foorumin Ferrari/Schumifanit tuntuvat kannattavan Ruotsia jääkiekossa. Onko suomalaisten Ferrarifanius taitaa olla vain anti-suomalaisuutta ja/tai halua erottua massasta. Varmaan myös Nokian kännykät on pannassa?
No niinpäs näkyy lukevan. Onks Yrjölää näkynyt?Jacques sanoi:
"Forum"han siinä lakanassa luki!
Eikös se Pulkkinen sanonut että Montoyalta alkoi jo kolmannella kierroksella mennä jarrut?Charlie sanoi:Miten Montoyakin saattoi olla niin hidas kisassa, mies lähti sentään kakkospaikalta kisaan. Ilman keskeytystäkin olisi tullut korkeintaan jäännöspisteitä.
Joo, näinhän se oli. Itse olin näköjään tiedottomassa tilassa tuolloin.Observer sanoi:Eikös se Pulkkinen sanonut että Montoyalta alkoi jo kolmannella kierroksella mennä jarrut?
No mitkä olisivat parempia fraaseja? Tänäänkin talli hoiti homman kotiin eleettömän varmasti. On tietysti vaikea olla toistamatta samoja fraaseja, kun voittoja tulee toinen toisensa perään.thInk sanoi:Ja onko joku muukin kyllästynyt taas kisojen lopussa kuultuihin "kyllä vaan täytyy nyt nostaa hattua Ferrarille", "Mahtavaa työtä" ja "täytyy ihmetellä miten Schumi osaa" -fraaseihin? Haukotus!
Päivän huumoripläjäys. Kannatan Ruotsia loppuottelussa siksi, että mieluummin toivoisin mestaruutta tänne pohjoismaihin eikä Kanadaan. Kun Suomi ei ole enää mukana, miksi ei voisi Ruotsia kannattaa? Ja Nokia ei ole pannassa: siihen minäkin puhun. :tongue:thInk sanoi:P.S. Miksi kaikki foorumin Ferrari/Schumifanit tuntuvat kannattavan Ruotsia jääkiekossa. Onko suomalaisten Ferrarifanius taitaa olla vain anti-suomalaisuutta ja/tai halua erottua massasta. Varmaan myös Nokian kännykät on pannassa?
Kaikki muistanevat vuoden 2001 Monacon kisan, jossa Schumacherin auton revennyt pakoputki kuumensi ja lopulta katkoi oikealta puolelta jonkin tukivarren. Autohan meni sen jälkeen vasen etupyörä ilmassa. Se siinä on vähän riskinä.Karpow sanoi:HehHeh. Vai että pakoputkessa oli vikaa.
Mäkin olen ajanut Corollalla pakoputki rikki. Hyvin kesti auto! Olen siis yhtä hyvä kuski kuin Schumacher! Pitäisköhän pyytää joltain tallilta testimahdollisuutta, jotta pääsisin näyttämään taitoni.
En ole täysin vakuuttunut olenko tyytyväinen Ferrarin kaksoisvoitosta.312T4 sanoi:Olen tyytyväinen Ferrarin kaksoisvoitosta; tosin en edes katsonut kisaa, kun juhlimme äitienpäivää:thumbup:
Onnittelut! Meillä naisväki VIHAA formuloita, enkä kehtaa heitä suututtaa formuloita katselemalla äitienpäivänä!!!Ilmari sanoi:En ole täysin vakuuttunut olenko tyytyväinen Ferrarin kaksoisvoitosta.
Toisin kuin sinä, minä seurasin kilpailua televisiosta äitienpäivän vieton ohella :thumbup: