Big Brother 2011

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sinun korttis on nähny, esimerkiksi sinä lukeuduit niihin jotka eivät taloon haluaisi mennä.
Näinhän se on. Vituttais asustella kaikenlaisten mutterinaamojen kanssa samassa kämpässä. Johan tuollainen tyhmyys jo pelkästään tarttuisi. Olis ihan imbesillin tasoa, kun tulis ulos.:eek:

Noillahan ei ole mitään menetettävää. Halvalla menevät tuonne tekemään itsestään pelleä. Ja me kytätään ja nauretaan paskasta naurua niille.:D

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onpas rumia ihmisiä siellä tänä vuonna. Ja toi noiden tyhmyyshän on viety näemmä täysin uusiin ulottuvuuksiin. Ei taida äo olla tänä vuonna kovinkaan suuri. Aiempina vuosina sentään siedettävän näköisiä ihmisiä jokunen, nyt vaan rumia ja helvetin tyhmiä. Siispä mulle sopivaa ohjelmaa on.

Mangelo

Well-known member
Katsoin 5min. Eipä tullut tarvetta tuollaista saastaa tippaakaan enempää möllöttimestä ilmoille laskea.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onpas rumia ihmisiä siellä tänä vuonna. Ja toi noiden tyhmyyshän on viety näemmä täysin uusiin ulottuvuuksiin. Ei taida äo olla tänä vuonna kovinkaan suuri. Aiempina vuosina sentään siedettävän näköisiä ihmisiä jokunen, nyt vaan rumia ja helvetin tyhmiä. Siispä mulle sopivaa ohjelmaa on.
Totesin muuten saman. Vois olla rankkaa olla tuolla, kun muut on ihan eri tasolla. Ei hirveästi tarvis käydä älyllistä keskustelua.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itsehän seurustelen ja vain itseäni paremman näköisten kanssa.

T: Rumat Kyykkyyn Ry!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Mitä luulette kuka asukas pääsee suoraan finaaliviikolle?...

SuzZ

Mommy
Sijainti
Kajaani
Valitettavasti varmaa toi Stefan. Vaikka en pidä tyypistä yhtään. Itseasias täl hetkel et pidä kenenstäkään. Odottelen et taloon tulee joku mielenkiintoisempi hahmo. (Johanna tukiainen XD ) :thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

...tyhmyyshän on viety näemmä täysin uusiin ulottuvuuksiin.... ...helvetin tyhmiä...
Eiköhän älyllinen lahjattomuus liene eräs kriteereistä, joilla taloon pääsee. Idioottien pöntöt ja estottomat touhut tuovat enemmän katsojia ja lisäävät keskustelua tietyissä piireissä.

Ulkonäkökysymyksiin en ota kantaa, kun olen itsekin ruma. Ei ole varaa arvostella muita.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ulkonäkökysymyksiin en ota kantaa, kun olen itsekin ruma.
Päin vastoin! Silloin juuri saakin arvostella ulkonäköä jos on ruma. Tää on vähän sama juttu kuin se, että on ihan ok kertoa rasistisia tai muuten loukkaavia vitsejä siitä vähemmistöstä, jota itse edustaa. Eli samaan tapaan kuin musta saa pilkata neekereitä, saa ylipainoinen haukkua läskejä – ja ruma arvostella muiden ulkonäköä noin yleisesti.

Jos on itse kaunis tahi komea, on syytä pitää päänsä kiinni tai saa aikaan vähintään mielipahaa toisissa ja mahdollisesti fyysisiä vammoja itseensä. Samoin valkoisen heteromiehen on syytä kertoa vain poliittisesti korrekteja vitsejä.