kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
Sinun korttis on nähny, esimerkiksi sinä lukeuduit niihin jotka eivät taloon haluaisi mennä.Silloin sun väite että talo sopii kaikille on siis silkkaa paskaa.
Sinun korttis on nähny, esimerkiksi sinä lukeuduit niihin jotka eivät taloon haluaisi mennä.Silloin sun väite että talo sopii kaikille on siis silkkaa paskaa.
Ja on myös ajanut nuorempana melko tosissaan kartingia ja voittanut kisojakin.Ei yllätä – onhan Oskar formulasuunnittelija itsekin. http://www.otaniemiflyingfinns.fi/index.php?option=com_contact&view=category&catid=12&Itemid=68
Ja ajoi Mini-merkkiluokassa rataa vielä muutama vuosi sitten.Ja on myös ajanut nuorempana melko tosissaan kartingia ja voittanut kisojakin.
Näinhän se on. Vituttais asustella kaikenlaisten mutterinaamojen kanssa samassa kämpässä. Johan tuollainen tyhmyys jo pelkästään tarttuisi. Olis ihan imbesillin tasoa, kun tulis ulos.Sinun korttis on nähny, esimerkiksi sinä lukeuduit niihin jotka eivät taloon haluaisi mennä.
Eli sun väite oli silkkaa pelkkää paskaa.:ahem:Sinun korttis on nähny, esimerkiksi sinä lukeuduit niihin jotka eivät taloon haluaisi mennä.
Totesin muuten saman. Vois olla rankkaa olla tuolla, kun muut on ihan eri tasolla. Ei hirveästi tarvis käydä älyllistä keskustelua.Onpas rumia ihmisiä siellä tänä vuonna. Ja toi noiden tyhmyyshän on viety näemmä täysin uusiin ulottuvuuksiin. Ei taida äo olla tänä vuonna kovinkaan suuri. Aiempina vuosina sentään siedettävän näköisiä ihmisiä jokunen, nyt vaan rumia ja helvetin tyhmiä. Siispä mulle sopivaa ohjelmaa on.
Ulkonäöltäsi sopisit kuitenkin porukkaan ihan hyvin?Totesin muuten saman. Vois olla rankkaa olla tuolla, kun muut on ihan eri tasolla. Ei hirveästi tarvis käydä älyllistä keskustelua.
No ei tässä mikään Tsoni Deppi ollla.Ulkonäöltäsi sopisit kuitenkin porukkaan ihan hyvin?
Se lienee aika helppo homma?Itsehän seurustelen ja vain itseäni paremman näköisten kanssa.
T: Rumat Kyykkyyn Ry!
Valinan varaa löytyy! ... EIKU!!!Se lienee aika helppo homma?
Eki on just paras, mut mulle aika sama kuka sinne pääsee. Isehän en pidä yhtään siitä Tanjasta.Valitettavasti varmaa toi Stefan. Vaikka en pidä tyypistä yhtään.
Eiköhän älyllinen lahjattomuus liene eräs kriteereistä, joilla taloon pääsee. Idioottien pöntöt ja estottomat touhut tuovat enemmän katsojia ja lisäävät keskustelua tietyissä piireissä....tyhmyyshän on viety näemmä täysin uusiin ulottuvuuksiin.... ...helvetin tyhmiä...
Päin vastoin! Silloin juuri saakin arvostella ulkonäköä jos on ruma. Tää on vähän sama juttu kuin se, että on ihan ok kertoa rasistisia tai muuten loukkaavia vitsejä siitä vähemmistöstä, jota itse edustaa. Eli samaan tapaan kuin musta saa pilkata neekereitä, saa ylipainoinen haukkua läskejä – ja ruma arvostella muiden ulkonäköä noin yleisesti.Ulkonäkökysymyksiin en ota kantaa, kun olen itsekin ruma.
Joo, allekirjoitan. Tai no, parhaasta en vielä sano mitään, mutta kyllä se parempaan puolikkaaseen kuuluu ihan kirkkaasti.Eki on just paras, mut mulle aika sama kuka sinne pääsee. Isehän en pidä yhtään siitä Tanjasta.
Se on raskasta olla lähes virheetön.Samoin valkoisen heteromiehen on syytä kertoa vain poliittisesti korrekteja vitsejä.