Jatenski
Well-known member
Apina.biz löytyy ainakin mariannen silikonitisseistäLinkkiä bb-tissi-sivustoon kiitos!
Apina.biz löytyy ainakin mariannen silikonitisseistäLinkkiä bb-tissi-sivustoon kiitos!
Taitaa olla tänä vuonna laiha saalis, kun on kuulemma suihkuverhoa yms. Ainoastaan se tekotissi blondi on sen luokan julkkis, että "edetäkseen" tarvitsee itseään esitellä ja on tuossa jo onnistunutkin..Linkkiä bb-tissi-sivustoon kiitos!
Plääh.. ihan paska ohjelma! Sen blondin rumat kumitissit on niin nähty.. missitissejä kehiin!Taitaa olla tänä vuonna laiha saalis, kun on kuulemma suihkuverhoa yms. Ainoastaan se tekotissi blondi on sen luokan julkkis, että "edetäkseen" tarvitsee itseään esitellä ja on tuossa jo onnistunutkin..
Eihän sitä tiedä vaikka Sieppi jättäisi käyttämättä suihkuverhoa, kun sen verran julkkityrkyltä vaikuttaa.Plääh.. ihan paska ohjelma! Sen blondin rumat kumitissit on niin nähty.. missitissejä kehiin!
"Internet odottaa Sara Siepin suihkukuvia"Plääh.. ihan paska ohjelma! Sen blondin rumat kumitissit on niin nähty.. missitissejä kehiin!
Miljoonat saatana, Suomihan on seisahtunut eikä mitään vieläkään löydy. :mad_old:Eilen käynnistynyt julkkisten Big Brother on kirvoittanut eilisen illan ja viime yön aikana kärjekästä keskustelua sosiaalisessa mediassa ja verkkolehtien keskustelupalstoilla. Mukana ei nimittäin ole juurikaan oikeita julkkiksia.
Talossa on kuitenkin entinen Miss Suomi Sara Sieppi, joka rankattiin nopeasti talon kauneimmaksi naiseksi. Jokaisen tuotantokauden alussa varsinkin miehet ovat seuranneet tarkkaan uskaltavatko naisasukkaat suihkuun alastomana vai esimerkiksi bikineissä. Nettikeskusteluissa pohditaan parhaillaan kuumeisesti missä asussa talon kaunein nainen suihkuttelee.
Lähes poikkeuksetta naisasukkaiden suihkukuvia on päätynyt verkkoon jo ensimmäisen vuorokauden aikana, eikä julkkisten kausi tee todennäköisesti siinä poikkeusta. Viime vuonna suihkukuville perustettiin kokonainen verkkosivusto, joka kuitenkin saatiin lakimiesten avustuksella pian suljettua. Parhaillaan vähintään kymmenettuhannet nettiaktiivit odottavat Sara Siepin mahdollisia suihkukuvia kuumeisesti.
Tuliko sinne Andy? Voi jumalauta. Millä ne saa sen pidettyä soosissa? Ei tule vittuakaan. Se lähtee alta viikon.
Ei lainkaan mahdotonta. Luettelikos muita?No kyllä mulle ainakin esim. tieto kuulumisesta Kurt Cobainin henk.koht. kaveripiiriin tuli aikalailla yllätyksenä. Ja jotkut muutkin jutut.
Motley Crue (ei ollut yllätys) Kissistä osa tyypeistä hyviä kavereita, se vähän oli uus tieto mulle jne. En muista kaikkia.Ei lainkaan mahdotonta. Luettelikos muita?
"Vittu shower of shit, jääkylmänä""Mä VIHAAN rasistei. Pitää tsekkaa ineen. Mä en voi hiffaa tota natsi atituudii" - Andy
:thumbup:
Toiminut myös Kissin kiertuekitaristina.Motley Crue (ei ollut yllätys) Kissistä osa tyypeistä hyviä kavereita, se vähän oli uus tieto mulle jne. En muista kaikkia.
Sitä mä en tiennyt.Toiminut myös Kissin kiertuekitaristina.
:thumbup:"Vittu shower of shit"
No ei kai sentään. Iggyn tourbändissä soitti kyllä.Toiminut myös Kissin kiertuekitaristina.
Eikö?No ei kai sentään. Iggyn tourbändissä soitti kyllä.
Voipi olla, että tuohon sekoitin.In the beginning of the 90's, McCoy lived in L.A. with his son and new girlfriend, Johnny Thunders' cousin Angela Nicoletti (former girlfriend of Izzy Stradlin). McCoy formed the band Shooting Gallery and married Angela in October 1991. Shooting Gallery toured as an opening act for Kiss during a U.S. tour
GN'R tietty, mutta mainitsikos esim. Metallicaa?Motley Crue (ei ollut yllätys) Kissistä osa tyypeistä hyviä kavereita, se vähän oli uus tieto mulle jne. En muista kaikkia.
*kuvittelee Andyn soittamassa naamansa maalattuna pingviinimaskiin*Toiminut myös Kissin kiertuekitaristina.