Big Brother 2013

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Aavistuksen repesin, kun eilisessä lähetyksessä Merilä taputteli poskeaan ja Reetu totesi välittömästi "mä oon muuten tehny ton suomeks". No yllätys! Reetu muisti vielä biisin nimenkin. Nolo myöntää, mut niin muistin minäkin.

youtube.com/watch?v=O6k2QpGkqGE
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Isoveli tulee edelleen.Ei ole todellista!
Vieläkö sille paskalle riittää katsojia?
Onko jo kymmenes tuotantokausi?

Itse olen nähnyt pari jaksoa joskus viime vuosikymmenellä. Vittu mitä paskaa.
Ja mä olen kalkkis.
Mä ainakin katson BB:tä, vaikka tiedostan, että se on täyttä paskaa. Ei kai sen katsomiselle mitään järkiselitystä löydykään.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Mina taas kiitan kaikkia Jumalia Jahvesta Allahiin koska taalla tuo paska ei nay.
 

Jumala

Kaikkivaltias
Liittynyt
7.8.2001
Viestit
165
Mua ei ole kiitetty.
Siispä: Timo BB-taloon hopitihop.
 

Miikhail

Well-known member
Liittynyt
16.5.2010
Viestit
3477
Tämähän on hyvä kööri.

Andy-Junttidiskokuningas-Toimittaja :alppu:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Aion hakea ensi vuoden julkkisBB:hen :ahem:

Laitan vaikka kopterin pyörimään seuraavassa suorassa joulurauhan julistuksessa

Pitäisi riittää, kun nyttenkään en tunne kuin kaksi, joilla on vaarana menettää talossa maine :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Minua ei kiinnosta tämä ohjelma, sen formaatti tai tästä aiheesta keskustelu, joten osaltani tämä on nyt tässä.
 

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Aavistuksen repesin, kun eilisessä lähetyksessä Merilä taputteli poskeaan ja Reetu totesi välittömästi "mä oon muuten tehny ton suomeks". No yllätys! Reetu muisti vielä biisin nimenkin. Nolo myöntää, mut niin muistin minäkin.

youtube.com/watch?v=O6k2QpGkqGE
Aavistuksen revin persettani minakin taman kommentin jalkeen.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kurjaa, että Andy luovutti. Poistuu talosta. :dunno:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kurjaa, että Andy luovutti. Poistuu talosta. :dunno:
Tais olla alunperinkin suunniteltu juttu, että Andyn avulla haetaan hitosti julkisuutta ohjelmalle ja samalla sponsoreille. Eiköhän tuo saanut tästä ajastaan kivasti fyffeä huumeisiin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Enpä ole katsonut tänä vuonna, kun on 'julkkis'-BB. Noista nyt varmaan pari on jonkinlaisia julkkiksia, muut sarjaa 'wannabe'.

Mutta joo siis, koko alkuperäinen idea katoaa, kun sinne pistetään joitain Seiskasta tuttuja naamoja, joita ei jaksa edes lehdestä katsoa niin kitumaan 3 kuukaudeksi eristyksessä. Sitten pitävät siellä vaan 6 viikkoa, eikä tietoakaan jostain penninvenytyksestä ja nälässä olosta.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Andyn takia tuli katteltua, en kato enää - tai no ainakin siihen saakka kunnes poistuu talosta.
Sama. Tosin eilenkään ei pystynyt loppuun asti katsomaan, kun keski-ikäiset ämmät alkoivat "tappelemaan". Sellaista en telkkarista rupee katsomaan.

Saivatpahan niitä 24/7-paketteja myytyä Andyllä.
 
Ylös