Big Brother 2013

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sama. Tosin eilenkään ei pystynyt loppuun asti katsomaan, kun keski-ikäiset ämmät alkoivat "tappelemaan". Sellaista en telkkarista rupee katsomaan.

Saivatpahan niitä 24/7-paketteja myytyä Andyllä.
Tuo oli ilmeisesti tarkoituskin. Onneksi en ole omia eurojani tuohon 'sijoittanut'.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
keski-ikäiset ämmät alkoivat "tappelemaan". Sellaista en telkkarista rupee katsomaan.
No tämä. Alkoi tulla jo ihan fyysisesti paha olo sitä katsellessa, kun on itse kertaalleen joutunut kunnon riitaan keski-ikäisen ämmän kanssa. Eikä kyseessä ollut äitini.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
No tämä. Alkoi tulla jo ihan fyysisesti paha olo sitä katsellessa, kun on itse kertaalleen joutunut kunnon riitaan keski-ikäisen ämmän kanssa. Eikä kyseessä ollut äitini.
Kaikkein ärsyttävintä on joutua sivustaseuraajaksi ja "luottamukselliseksi korvaksi" kahden keski-ikäisen ämmän riitelyyn. Enkä tarkoita, että riitapukarit olis välttämättä tietyn ikäisiä tai tiettyä sukupuolta.
 

tieri

Banned
Liittynyt
12.3.2009
Viestit
571
On muuten varmaan yksi paskimpia blogikirjoituksia, joita olen tämän vuoden puolella lukenut.

Tosin mitä muuta voi Anna Perholta odottaakkaan. Tekopyhää viisastelua. Ei uppoa meikäläiselle. Zero boeng.

Sitten itse aiheeseen. Olenko menettänyt paljonkin, kun en ole BB:tä katsonut? Mikä minussa on vikana, kun ei toisten elämän tirkistely kiinnosta? Mistä apua? Vertaistukea?

P.S. Missä myydään uusia avaruusnäppäimiä?
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
On muuten varmaan yksi paskimpia blogikirjoituksia, joita olen tämän vuoden puolella lukenut.

Tosin mitä muuta voi Anna Perholta odottaakkaan. Tekopyhää viisastelua. Ei uppoa meikäläiselle. Zero boeng.

Sitten itse aiheeseen. Olenko menettänyt paljonkin, kun en ole BB:tä katsonut? Mikä minussa on vikana, kun ei toisten elämän tirkistely kiinnosta? Mistä apua? Vertaistukea?

P.S. Missä myydään uusia avaruusnäppäimiä?
Onko sulla kaikki hyvin?

Ja toisekseen: mikä tuosta tekstistä tekee viisastelevan? Mielestäni tekstissä esiinnostetut suhtautumistavat, peppukipeys ja elitismi, ovat totisinta totta.

Eikä tuossa tekstissä parjata niitä, jotka eivät oksenna pahaa oloaan nettimaailmassa.
 
Ylös