Ei, se on sitä varten että ne niin erinomaiset ihmiset, joita BB ei hetkauta sinne eikä tänne voivat siellä tuohtuen ilmoittaa, että BB ei hetkauta heitä sinne eikä tänne.Eikö siellä "virallisessa" BB-ketjussa sitten fiilistellä lainkaan, että miten BB-"Tiina" tai BB-"Matti" sitä ja tätä?
Mä luulin, että se on olemassa juuri sen takia?
Eli kaikki "tosi"BB-fanit tulee nyt vastavuoroisesti tänne analysoimaan niiden zombien toimintaa?Ei, se on sitä varten että ne niin erinomaiset ihmiset, joita BB ei hetkauta sinne eikä tänne voivat siellä tuohtuen ilmoittaa, että BB ei hetkauta heitä sinne eikä tänne.
Aika loukkaavaa"tosi"BB-fanit
Tää koko forum perustuu ajatuksella, että sama jarna joka vuosi. Muuten tää ois kuallu ja kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.On muuten aina joka vuosi tämä sama jarna BB:n alkaessa. Alkaa siitä kun joku perustaa BB-toikin ja sitten sinne saapuu hahmoja kommentoimaan, että ei kiinnosta pätkääkään. Joka vuosi.
Joo toi on hyvä... pidä toi!Itse seuraan BB-talon tapahtumia mahdollisimman tiiviisti ja kommentoin niistä vittuillakseni joka ainoaan toikkiin.
Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.Tää koko forum perustuu ajatuksella, että sama jarna joka vuosi. Muuten tää ois kuallu ja kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.
Jaska osti kaks teeveelupaa. Toisen naulas oveen ja toisella imee piirrettyjä.Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.
Nyt sekoitat. Jaska osti tee ja vee -luvat erikseen. Muija pakotti. Tee -lupa kattaa 364 päivää vuodesta ja vee -lupa loput.Jaska osti kaks teeveelupaa. Toisen naulas oveen ja toisella imee piirrettyjä.
Totta! Tee-luvalla Jasu saa tehdä niin paljon kotitöitä kuin ennen pakottamista ehtii ja vee-luvalla se saa jos ei päätä särje.Nyt sekoitat. Jaska osti tee ja vee -luvat erikseen. Muija pakotti. Tee -lupa kattaa 364 päivää vuodesta ja vee -lupa loput.
Kehä kolmosen ulkopuolellahan tota tee -lupaa myydään laajennettuna tee se itse -lupana ja samassa paketissa tulee emännälle tuo päätä särkee -paketti.Totta! Tee-luvalla Jasu saa tehdä niin paljon kotitöitä kuin ennen pakottamista ehtii ja vee-luvalla se saa jos ei päätä särje.
TV-lupia pitää maksella kun BB:n tapaista paskaa telkkarista vaan tulee!Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.
Sama. Ja kaikki johtuu pelkästään siitä, että se ei kiinnosta vittujakaan :thumbup:En aio katsoa BB:ia enkä edes kommentoida koko asiaa mitenkään.