Big Brother ei muuten sitten kiinnosta pätkääkään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Toivottavasti toi Amin Asikainen voittaa ton Tanssii Tätien kanssa-kilpailun!

Knoukka

Well-known member
Eikö siellä "virallisessa" BB-ketjussa sitten fiilistellä lainkaan, että miten BB-"Tiina" tai BB-"Matti" sitä ja tätä?

Mä luulin, että se on olemassa juuri sen takia? :eek:
Ei, se on sitä varten että ne niin erinomaiset ihmiset, joita BB ei hetkauta sinne eikä tänne voivat siellä tuohtuen ilmoittaa, että BB ei hetkauta heitä sinne eikä tänne.

Täällä taas asia on juuri päinvastoin.

Ja tämä sama paska pätee seiskoihin, ip-kusilehtiin ja muuhin trash matskuun.

Törni

Well-known member
Ei, se on sitä varten että ne niin erinomaiset ihmiset, joita BB ei hetkauta sinne eikä tänne voivat siellä tuohtuen ilmoittaa, että BB ei hetkauta heitä sinne eikä tänne.
Eli kaikki "tosi"BB-fanit tulee nyt vastavuoroisesti tänne analysoimaan niiden zombien toimintaa? :p

Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
On muuten aina joka vuosi tämä sama jarna BB:n alkaessa. Alkaa siitä kun joku perustaa BB-toikin ja sitten sinne saapuu hahmoja kommentoimaan, että ei kiinnosta pätkääkään. Joka vuosi.

Knoukka

Well-known member
On muuten aina joka vuosi tämä sama jarna BB:n alkaessa. Alkaa siitä kun joku perustaa BB-toikin ja sitten sinne saapuu hahmoja kommentoimaan, että ei kiinnosta pätkääkään. Joka vuosi.
Tää koko forum perustuu ajatuksella, että sama jarna joka vuosi. Muuten tää ois kuallu ja kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.

SamiJ

Well-known member
Tää koko forum perustuu ajatuksella, että sama jarna joka vuosi. Muuten tää ois kuallu ja kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.
Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kävin äkkiä spoilaamassa bb-toikissa ekan viikon setit. Vittu ne varmaan vetää mua pataan. En oo sit käyny täällä. Moro.

burb

.
En aio katsoa BB:ia enkä edes kommentoida koko asiaa mitenkään.

Knoukka

Well-known member
Totta! Tee-luvalla Jasu saa tehdä niin paljon kotitöitä kuin ennen pakottamista ehtii ja vee-luvalla se saa jos ei päätä särje.
Kehä kolmosen ulkopuolellahan tota tee -lupaa myydään laajennettuna tee se itse -lupana ja samassa paketissa tulee emännälle tuo päätä särkee -paketti.

Sellasen ohjeen kuullu, että kandee lukee tarkkaan se pieni präntti!

SamiJ

Well-known member
Tulin vaan ilmoittamaan, että ei muuten BB kiinnosta edelleenkään. Eikö olekin kiinnostavaa?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.
TV-lupia pitää maksella kun BB:n tapaista paskaa telkkarista vaan tulee!

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Silikonitissit on vähän sama asia kuin pitäis koko ajan isoa strap-on-dildoa mulkkunsa päällä.