Eikö siellä "virallisessa" BB-ketjussa sitten fiilistellä lainkaan, että miten BB-"Tiina" tai BB-"Matti" sitä ja tätä?
Mä luulin, että se on olemassa juuri sen takia?![]()
Ei, se on sitä varten että ne niin erinomaiset ihmiset, joita BB ei hetkauta sinne eikä tänne voivat siellä tuohtuen ilmoittaa, että BB ei hetkauta heitä sinne eikä tänne.
On muuten aina joka vuosi tämä sama jarna BB:n alkaessa. Alkaa siitä kun joku perustaa BB-toikin ja sitten sinne saapuu hahmoja kommentoimaan, että ei kiinnosta pätkääkään. Joka vuosi.
Itse seuraan BB-talon tapahtumia mahdollisimman tiiviisti ja kommentoin niistä vittuillakseni joka ainoaan toikkiin.
Tää koko forum perustuu ajatuksella, että sama jarna joka vuosi. Muuten tää ois kuallu ja kuopattu jo kymmenen vuotta sitten.
Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.
Jaska osti kaks teeveelupaa. Toisen naulas oveen ja toisella imee piirrettyjä.
Nyt sekoitat. Jaska osti tee ja vee -luvat erikseen. Muija pakotti. Tee -lupa kattaa 364 päivää vuodesta ja vee -lupa loput.
Totta! Tee-luvalla Jasu saa tehdä niin paljon kotitöitä kuin ennen pakottamista ehtii ja vee-luvalla se saa jos ei päätä särje.
TV-lupia pitää maksella kun BB:n tapaista paskaa telkkarista vaan tulee!Totta. TV-lupa -jarnaa oon vähän kaipaillu, mutta sekin alkaa vissiin olemaan jo vähän menneen talven juttuja. Liekkö jaskakin saanu hommattua jo oman telkkarin.
En aio katsoa BB:ia enkä edes kommentoida koko asiaa mitenkään.