formulastara
Well-known member
I say, very nice:
Joo sama täällä...Ferrari mun mielestä rumin mut toivottavasti nopeinDevice sanoi:Näistä 4 tallista jotka ovat esitteleet jo autonsa niin sanoisin että tämä menee kauneudessa sijalle 1. Erittäin tyylikäs nokka autossa.
En mä nyt ihan vielä sanaa radikaali käyttäis.formulastara sanoi:Uudessa bemarissa ennennäkemättömän radikaaleja ratkaisuja. BMW lanseeraa uudentyylisen keskisiivekkeen ponttoonien molemmin puolin. Näiden siivekkeiden alla ponttoonit madaltuvat aivan järkyttävän matalalle.
Uutta ja rohkeaa. Toimiessaan varmasti todella tehokas ratkaisu. Bemari noussee lähemmäksi kahta kärkitallia. Mielenkiintoista odottaa Renaultin vastausta haasteeseen.
Etusiiven rakennehan on kopsattu mäkkäriltä melko suoraa. Mitä nyt mela on vaan isompi kun toisella saksalaisella...Misa1 sanoi:Keula on tyylikäs ja erikoisia omanlaisia ratkaisuja näyttää ponttoonien sivuista löytyvän. Mielenkiintoinen kieli tuossa etusiivessä keskellä ja häränsarvet on näköjään vielä todettu tarpeelliseksi.
Minulla kävi mielessä ihan sama. Tuo on vielä aika paljon radikaalimpi kuin viime vuoden Monacon kisassa ollut etusiipi;Ghost_Glove sanoi:Ja mitä muuten tulee tohon etusiipeen niin jotenkin se näyttäs vain ja ainoastaan esittely lapiolta. Paljon tilaa sponsseille ja silleen.
Siiven kulma on ihan hirvee, ottaa melkein nokkaan kiinni ja sit toi juustohöylän korvike näyttää kyllä niin matalalta, että mahtaako olla jo laittoman matalalla...?
Vihjaatko uuden etusiiven turbulenssin vaikuttavan jotenkin myös golfvirtaan ja sitä kautta edelleen ilmaston lämpenemiseen?formulastara sanoi:Hmm... Etusiiven olisi syytä muuttua, jos mielivät välttyä venturitunnelin epäpuhtailta virtauksilta, ja sitä myötä epästabiililta käyttäytymiseltä etenkin keskinopeissa mutkissa.
Ronttu sanoi:Vihjaatko uuden etusiiven turbulenssin vaikuttavan jotenkin myös golfvirtaan ja sitä kautta edelleen ilmaston lämpenemiseen?