TrulliJuna
Well-known member
- Liittynyt
- 24.11.2013
- Viestit
- 231
Minulla on kädet ristissä, että Ogier aikoo ensi kaudella edes ajella enää.Odotan jo All Good Ogierin Hankook Havocia ensi kaudelta.
Minulla on kädet ristissä, että Ogier aikoo ensi kaudella edes ajella enää.Odotan jo All Good Ogierin Hankook Havocia ensi kaudelta.
joo tää oli kyllä härski, odotan jonkinlaista rangaistusta.Vaatii jonkun verran itseluottamusta pysähtyä keskelle tietä vaihtamaan rengasta.
Eikös sen pitäisi riittää, kun on neljä pyörivää pyörää, vai mikä nykyisin on meininki?Vissiin jatkoi vielä siirtymällä mutta nyt stopissa. Hylkyhän tuosta tulee ja vielä rankkua jos yrittää jatkaa rikkinäisellä renkaalla.
Taisi tosiaan aika hyvin oireilla, kun Sesksillä vastaava suoritus ja Gryazinillakin tilanne. Se Chilen ainoa amma jäi siunailemaan, että mitä pitää tehdä että kaatus..Ogierin tilanne näytti siltä että ihan kuin Mestari olisi ajanut silmällä ja meni sitten miinaan.
Odotan jo All Good Ogierin Hankook Havocia ensi kaudelta.
Halttunen kertoi viimeksi Maikkarilla kommentoimassa ollessaan, että Ogier oli itse heittänyt vitsiä aiheesta, että voiko tässä käydä vielä niin että hänen tulee Pirellin renkaita ikävä. Eihän se nyt toki mitään tarkoita, mutta kuitenkin.Minulla on kädet ristissä, että Ogier aikoo ensi kaudella edes ajella enää.
Sesksi meni eri paikassa, taisi olla seuraavia mutkia.Taisi tosiaan aika hyvin oireilla, kun Sesksillä vastaava suoritus ja Gryazinillakin tilanne. Se Chilen ainoa amma jäi siunailemaan, että mitä pitää tehdä että kaatus..
Jotenkin tekee mieli jatkaa juuri tähän viestiin, että oli kyllä jollain tapaa ankea ja masentava aamupäivän lenkki Chilessä. 8-kertainen maailmanmestari leikkii esikouluikäistä haastatteluissa ja tekee vielä kaiken kukkuraksi hänelle hyvin epätyypillisen tyylittömän tempun vaihtamalla renkaan keskellä pätkää. Kallen mielestä ei ollut kiva ajaa ja Esapekalla oli kolmosen maalissa taas kaikki huonosti: emmä tiiä, ei tää pysy tiellä niinku yhtään ... en oikein tiedä mitä pitäis tehä. Välillä tulee fiilis, että onko siellä jumalauta viivalla ketään, joka oikeasti nauttii ammatistaan ja siitä, että saa ajaa maailman hienoimmilla ralliautoilla ympäri maailmaa. Ja sitten ihmetellään, kun suuri yleisö ei oikein innostu. Kumma juttu.On tää irvokasta. Kärkiukot kiukuttelee maalihaastatteluissa, ja aiheesta ja sitten pätkä poikki, kun jengi ei osaa olla oikeissa paikoissa. On tämä hiukan fiksausta vaille tämä tuote.
Joo, niinpö olikin.Sesksi meni eri paikassa, taisi olla seuraavia mutkia.
Kai niiden pitää olla myös ehjiäEikös sen pitäisi riittää, kun on neljä pyörivää pyörää, vai mikä nykyisin on meininki?
Juu pitää olla ehjiä ja vanteella. Muuttui sen jälkeen kun Loeb ajoi yhdellä ehjällä renkaalla huoltoon...Kai niiden pitää olla myös ehjiä
Lappihan sanoi suomalaisessa haastattelussa ennen rallia että on tallimääräys ajaa hiljaa ja varmasti maaliin. Nyt sitten höpöttelee omiaan maalihaastatteluissa. Tottakai ei ole fiilistä kun joutuu ajamaan terveisiä koko rallin...Jotenkin tekee mieli jatkaa juuri tähän viestiin, että oli kyllä jollain tapaa ankea ja masentava aamupäivän lenkki Chilessä. 8-kertainen maailmanmestari leikkii esikouluikäistä haastatteluissa ja tekee vielä kaiken kukkuraksi hänelle hyvin epätyypillisen tyylittömän tempun vaihtamalla renkaan keskellä pätkää. Kallen mielestä ei ollut kiva ajaa ja Esapekalla oli kolmosen maalissa taas kaikki huonosti: emmä tiiä, ei tää pysy tiellä niinku yhtään ... en oikein tiedä mitä pitäis tehä. Välillä tulee fiilis, että onko siellä jumalauta viivalla ketään, joka oikeasti nauttii ammatistaan ja siitä, että saa ajaa maailman hienoimmilla ralliautoilla ympäri maailmaa. Ja sitten ihmetellään, kun suuri yleisö ei oikein innostu. Kumma juttu.
Tähän liittyen oon joskus ennenkin miettinyt että eikö noilla vois olla mukana jotain hätäapu paikkausmassaa jota vois suihkuttaa renkaan täyteen ja sillä vois sitte nilkuttaa huoltoon tai körötellä jäljellä olevat pätkät road modella läpi jos mukana olevat ehjät renkaat loppuu. Vai onko aikanaan muusirenkaiden kielto samalla kieltänyt kaikki mahdollisuudet tuommoiseen toimintaan?Kai niiden pitää olla myös ehjiä
The use of any device allowing a tyre to conserve its performances with a pressure equal to or lower than atmospheric pressure is prohibited. The inside of the tyre (the space included between the rim and the inside of the tyre) may only be filled with air.
Any system allowing the car to be driven without pressure in the tyres is forbidden.
Any pressure regulation system is forbidden.
Sensors for measuring the pressure and the temperature when the car is in motion are allowed.