Coulthard avautuu! Kimi ei vielä niin hyvä kuin Mika!

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Tuli siellä Nyrrellä kuitenkin arvokas ohitus Irvinestä kisan lopussa ja Malesiassa Ferrari oli selkeästi McLarenia parempi auto joten kolmossija oli ihan mainio suoritus kun ei sekään mikään itsestäänselvyys ollut Sgumin jarruttelun takia. Mikahan tipahti neljänneksi toisen varikkostoppinsa jälkeen mutta onnistui taas pari kierrosta ennen maalia ohittamaan Herbertin Stewartin.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Oho sanoi:
Ei tässä mitään lähteitä kaivata, ei tää mikään väitöskirja ole, ja tuskin ne lähteet ketään vakuuttaisi. Muistan jostain lukeneeni kommentin suoraan hevosen suusta. Vai oisko ollut Keke joka asian tiimoilta kommentoi. Oli miten oli Larenin pilttuu oli hyvin lähellä Bassan ulostuloa, jos Mika taulun halusi nähdä oli hänen sitä katsottava jo ennen kuin hän oli kunnolla suoralla.
Juuri tämän takia niitä lähteitä kaivataan. Ei oikein vakuuta tollanen oisko-oisko sepittely. Lähteet vakuuttaa riittävästi. Mikäs ihme juntti tää kaveri on, kun osaa ihan kertoa, ettei tämä mikään väitöskirja ole. Kuka on niin väittänyt?
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Jones sanoi:
Mä muistelisin että siinä ratissa olisi ollut joku semi-systeemi jolla se heittäis napinpainalluksesta suoraan kakkoselle vai oliko se että pudottaa kaks vaihdetta kerrallaan. Joka tapauksessa Häkän moka.

Sen jälkeen tulikin Tifosien järjestämä kivi- /pullosade.
No en minä kyllä niistä tv-kuvista mitään kiviä ja pulloja nähnyt. Joku roti näihinkin aika-kultaa-muisteloihin.
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Bobakki sanoi:
Toki hiustenhalkomista, mutta Mika ei niinkään ohittanut, vaan Irvine ajoi pihalle.
Niin ajoi Mikan hiillostuksen ansiosta pihalle aivan kuten Coulthardin kanssa Hungaroringillä eli kyllä se minusta ihan oikea ohitus oli.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
formulastara sanoi:
No en minä kyllä niistä tv-kuvista mitään kiviä ja pulloja nähnyt. Joku roti näihinkin aika-kultaa-muisteloihin.
Anteeksi että lainasin Mika Häkkisen omia sanomisia kirjassaan. Tokihan olet enämpi oikeassa kuin hän.

Kiitos ja kuulemiin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jones sanoi:
Anteeksi että lainasin Mika Häkkisen omia sanomisia kirjassaan. Tokihan olet enämpi oikeassa kuin hän.

Kiitos ja kuulemiin.
Oliko siinä kirjassa mitään tosta Span ekan mutkan jutusta 1999? Tai yleensä siitä kisasta.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
formulastara sanoi:
Juuri tämän takia niitä lähteitä kaivataan. Ei oikein vakuuta tollanen oisko-oisko sepittely. Lähteet vakuuttaa riittävästi. Mikäs ihme juntti tää kaveri on, kun osaa ihan kertoa, ettei tämä mikään väitöskirja ole. Kuka on niin väittänyt?
Vittu mä oon lyöty kun en saanut vakuutettua kaltaistani netti-luuseria, jossain miltei joutavassa pedantissa yksityiskohdassa, kuinka mä selviän tästä iskusta...

Tollanen pilkun nussinta lähdeviittauksien kanssa suunnilleen merkityksettömien yskityiskohtien suhteen kuuluu väitöskirjan esitarkastusprosessiin pikemminkin kuin netti foorumi keskusteluun...
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Jiihaa, täällähän on tiukka meno :D

Jep, virheitä sattui muutamia ja kiviäkin tuli niskaan! Ne itse asiassa myös näkyi tv-kuvissakin, jopa!

Ihmisiä ku ollaan niin virheitä sattuu mut on se kuitenkin tosiasia et sekä Kimi ja Mika että Schumi kuuluvat sarjaan luotettavat ja nopeat kuljettajat, kun taas esim. Sato on tähän asti esittänyt otteita lähinnä romuralli -meiningillä!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oho sanoi:
Vittu mä oon lyöty kun en saanut vakuutettua kaltaistani netti-luuseria, jossain miltei joutavassa pedantissa yksityiskohdassa, kuinka mä selviän tästä iskusta...

Tollanen pilkun nussinta lähdeviittauksien kanssa suunnilleen merkityksettömien yskityiskohtien suhteen kuuluu väitöskirjan esitarkastusprosessiin pikemminkin kuin netti foorumi keskusteluun...
Täällä on noita sqitsoja lähteisiin tukeutujoita aina ollut. Jos ruvetaan kelaamaan taaksepäin uutisointia vuosien varrelta niin huomataan että ne 'lähteetkin' on ollut eri mieltä samasta asiasta.

Lähde: Tunturipuron lähde.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Oho sanoi:
Vittu mä oon lyöty kun en saanut vakuutettua kaltaistani netti-luuseria, jossain miltei joutavassa pedantissa yksityiskohdassa, kuinka mä selviän tästä iskusta...

Tollanen pilkun nussinta lähdeviittauksien kanssa suunnilleen merkityksettömien yskityiskohtien suhteen kuuluu väitöskirjan esitarkastusprosessiin pikemminkin kuin netti foorumi keskusteluun...
Mene kotiin kasvamaan. Se, että perustelee jotenkin väittämänsä kuuluu ihan kaikkeen keskusteluun.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Jones sanoi:
Anteeksi että lainasin Mika Häkkisen omia sanomisia kirjassaan. Tokihan olet enämpi oikeassa kuin hän.

Kiitos ja kuulemiin.
En ole sitä kirjaa lukenut. Hyvä että tukeudut kuitenkin johonkin lähteeseen. Tuo vakuuttaa.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Jones sanoi:
Täällä on noita sqitsoja lähteisiin tukeutujoita aina ollut. Jos ruvetaan kelaamaan taaksepäin uutisointia vuosien varrelta niin huomataan että ne 'lähteetkin' on ollut eri mieltä samasta asiasta.

Lähde: Tunturipuron lähde.
Tää taas ei. :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
formulastara sanoi:
En ole sitä kirjaa lukenut. Hyvä että tukeudut kuitenkin johonkin lähteeseen. Tuo vakuuttaa.
Aika paljon 'piiloviestintää' tuossa kirjassa kun siihen oikein keskittyy.:ahem:
 

V12

Well-known member
Liittynyt
1.7.2004
Viestit
546
Tuntuu Formula olevan 90%:sti autosta kiinni ja loput 10%:a kuskista. Kuten huomataan se, että tällä kaudella Schumi ei ole antanut minkäälaisia mestarin elkeitä kun auto ei toimi ja taas Räikkösellä toimii. Suurin osa kuskeista voitaisiin työntää tämän hetken Renaultiin tai McLareniin niin tulos olisi hyvä. Edellisvuoden Ferrariin voitaisiin työnää, vaikka Minardilta joku kuski niin tulos olisi suht koht sama kuin schumilla. Mainittakoon kuitenkin se, että Schumista tekee hyvän hänen virheetön ajonsa ja tasaisuutensa.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
V12 sanoi:
Tuntuu Formula olevan 90%:sti autosta kiinni ja loput 10%:a kuskista. Kuten huomataan se, että tällä kaudella Schumi ei ole antanut minkäälaisia mestarin elkeitä kun auto ei toimi ja taas Räikkösellä toimii. Suurin osa kuskeista voitaisiin työntää tämän hetken Renaultiin tai McLareniin niin tulos olisi hyvä. Edellisvuoden Ferrariin voitaisiin työnää, vaikka Minardilta joku kuski niin tulos olisi suht koht sama kuin schumilla. Mainittakoon kuitenkin se, että Schumista tekee hyvän hänen virheetön ajonsa ja tasaisuutensa.
:eek!:
 

V12

Well-known member
Liittynyt
1.7.2004
Viestit
546
:jaska: Vois tosiaan lukee otsikon ihan ajatuksella.

Ajattelin Kimi vs. Schimi.
 

hannu^

Well-known member
Liittynyt
29.12.2003
Viestit
781
Sijainti
Joensuu
V12 sanoi:
:jaska: Vois tosiaan lukee otsikon ihan ajatuksella.

Ajattelin Kimi vs. Schimi.
Mutta jutussasi on hyvä pointti. Tuskin Minardikuskit jäisivät tasaväkisellä kalustolla Mäkeille 5 sekuntia kierroksella vai mitä se ero nykyään on. Varmasti Kimi on kuitenkin parhaita kuskeja, mutta ei kai ero noin suuri sentään ole. Itseasiassa olen sitä mieltä että vasta tasaväkisellä kalustolla Kimin taidot tulisivat parhaiten esiin. Niin ja tietenkin tyhmät ajoavut, luulen että Kimi tulisi pärjäämään erittäin hyvin jos ne kiellettäisiin. Mitenköhän Mika yliohjaavana kuskina suhtautui niihin, varmaan Mikan puolesta olisi voinut luistonestot jäädä tulemattakin.
 

Aiwinar

Well-known member
Liittynyt
23.9.2001
Viestit
564
Sijainti
Jyväskylä
Se onki sinänsä jännä juttu, että hyvällä tai huonolla insinööritekemisellä voitetaa/hävitään mestaruudet. Joka vuos on mahdollisuus kehittää voittaja-auto. Jos taas kisat olis kuskista kiinni niin lahjakkain voittaisi käytännössä aina. Eli ei mene yksitotikseks.

Toisaalta sitten voi käydä se Ferrari-ilmiö että lahjakkaimmilla insinööreillä teet parhaan auton ja voitat about aina.
 
Ylös