mn97
Banned
Kuka tässä on mistään "faktoista" puhunut? En minä täällä mitään faktoja levitä. Tiesitkö, että se "iceman" nimitys from Ron Dennis ei ole mikään fakta tieto. Voidaan ajatella, että se lopullinen ajatus "icemanista" tuli sieltä mercedeksen taholta, Ron oli vain käytäntöön panija.Misa1 sanoi:No Häkkinen tuon "arvonimen" alunperin sai 98-99 aikoihin median silmissä, päihitettyään "henkisessä" taistossa Schumin. :thumbup:
Mutta virallisesti nimitys tuli Ronilta Kimille, Ronin laitettua Kimin kypärään tekstin Iceman. Tuskin Ron antaisi tuota nimitystä Kimille vain pelkästään media mielessä!?
Kimi on siis Ronin mielestä vielä kylmähermoisempi kaveri kuin Häkä aikoinaan, joka kertoo minun mielestä aika paljon
mn97 voisi miettiä ja tutkia hieman tarkemmin väittämiensä perusteita! Juuri Kimi on tunnettu loistavista kisa suorituksista sekä siitä, että hänelle yhden kierroksen aika-ajot sopii kuin nyrkki silmään! Mistähän olet nämä "fakta" tietosi hommannut?
Minä kun en ole hirveästi lukenut sellaisia juttuja, että Kimi syyttelisi tallia tai mekaanikkoja virheistä koskaan, vaikka olisi hieman syytä joskus ollutkin! Yhtälailla korrekti kuin Häkäkin noiden asioiden suhteen! Ainut mistä mies on kritisoinut, on auto silloin kun se leviää alle, ja silloinkin tyyliin, eipä näille mitään voi! Niitä jotka ovat yleensä kritisoineet tallejaan taitavat minun muistin mukaan olla Ruben, Alonso, Trulli ja Webber?
Sitäpaitsi, tuskin Kimissä montaa Jäämiestä on :alppu:
edit: jepjep :eek!:
Jo markkinoinnin opettajani opetti minulle, että se mitä toiset ihmiset arvostavat toisia ihmisiä/tuotteita ei perustu todellisuuteen vaan mielikuvaan. "iceman" nimityksellä yritetään luoda vain luoda mielikuva jäänkylmästä suorittajasta, jolla ajatellaan olevan hyötyä markkinoidessa mercedeksen tuotteita. Todellisuudessa puhutaan ihmisestä, joka on vetänyt turpaan ratavalvojia ja joka on ajotyyliltään hyvin aggressiivinen ja hyökkäävä. Ei oikein kuulu yks yhteeen.