tosi tosi hyvä ensimmäiseks kisaksT. Salama sanoi:Lopulta hyvä kisa Mikalta. :thumbup:
Eikös Schneider ottanut varaslähdön ja ilmeisesti myös sai rangaistuksen? Näin olin näkevinäni ja tuossa äsken schneiderin haastattelussakin kai jotain sen sortin juttua heitti kun sivukorvalla kuuntelin. Jos näin oli niin eipä tuohon hirveesti aikaa kulu kun varikon käy läpi hurauttamassa.patriot sanoi:Aivan loistavaa... Ihmettelin, että mitä se Mika siellä kolme kertaa kävi.. Mitäs varten Scneider kävi kans kolmesti varikolla?
Mutta pääsikö Schneider kuittaamaan penaltin SC:n aikana? Kyllähän Mika siinä tapauksessä hävisi rutkasti enemmän.Ambomaan Mambo sanoi:Eikös Schneider ottanut varaslähdön ja ilmeisesti myös sai rangaistuksen? Näin olin näkevinäni ja tuossa äsken schneiderin haastattelussakin kai jotain sen sortin juttua heitti kun sivukorvalla kuuntelin. Jos näin oli niin eipä tuohon hirveesti aikaa kulu kun varikon käy läpi hurauttamassa.
Jos en ole väärin ymmärtänyt, niin varikko on suljettu turva-auton aikana. Tai jotain.skf sanoi:Mutta pääsikö Schneider kuittaamaan penaltin SC:n aikana? Kyllähän Mika siinä tapauksessä hävisi rutkasti enemmän.
Ok, hyvä tietää. Lähdin vain spekuloimaan täältä forumilta saatujen tietojen perusteella. Päädyin seuraamaan pääasiallisesti MotoGP:tä kun tuossa streamissa ei ollut selostusta.Ace17 sanoi:Jos en ole väärin ymmärtänyt, niin varikko on suljettu turva-auton aikana. Tai jotain.
Itse taas päädyin päinvastaiseen ratkaisuun!skf sanoi:Ok, hyvä tietää. Lähdin vain spekuloimaan täältä forumilta saatujen tietojen perusteella. Päädyin seuraamaan pääasiallisesti MotoGP:tä kun tuossa streamissa ei ollut selostusta.
Jos et nähnyt kisaa suorana ja nettiyhteytesi on edes jonkinlainen niin kisan voi katsoa myös jälkilähetyksenä milloin haluaa tuolta samalta hollantilaiselta sivulta, josta moni sitä suoranakin katsoi. Osoite siis oli http://sbs.dtm.garnierstreamingmedia.com/player/. Itsekin katselin jälkeen päin tuolta.Mutku sanoi:Lähettäisivät edes viikon vanhana joltain yleiseltä kanavalta :frown: