Toimisko joku stream?Suomen Huippu sanoi:Kilpailun startti tänään klo 15.
Juu... Alesin moka ainakin virallisen faniradion mukaan.Oho sanoi:Lap 7 Alesi and Scheider collide, Scheider runs into Häkkinen. Scheider into the pits, heavy damage to the right side of the car, retires. Kiesa also under investigation. Spengler overtakes Lauda for ninth.
Joo Alesin vikahan se oli. Mikalla taas huono säkä, kun kun on juuri kääntämässä mutkaan. Itse kisa oli ihan hyvä. Ekalla kierroksella kolisi oikein kunnolla.patriot sanoi:Juu... Alesin moka ainakin virallisen faniradion mukaan.
'86. En kiistä etteikö Alesilla olisi meriittejä, mutta mitään maatajärisyttävää mies ei ainakaan sinun faktojesi mukaan ole koskaan saanut aikaan. Vastaavia tuloksia ja poikkeuksellisia suorituksia löytyy myös mm. Frentzeniltä. Ja toisista tykkää italiaanot, toisista saksalaiset.Mustiskuusviis sanoi:Johan oli taas kommentti Alesista. Oot varmaan syntynyt joskus -92 ku tollai ajattelet. Parit faktat Alesista::jaska:
*1989 ekassa GPssä Ranskassa neljänneks Tyrrelillä
*1990 Taisteli Phoenixin kisassa Tyrrelillä Sennan McLarenia vastaan voitosta, ollen lopulta toinen. Ajoi mm. Monacossa kolmanneksi Tyrrelillä.
Juu juu, emmeköhän me kaikki ole F1 Racingimme ja F1live.nettimme lukeneet. Toiset pitävät Racingia enemmän roskalehtenä, toiset vähemmän. Hondakuviohan on kuitenkin se Jordanin "virallinen selitys". Totta tietysti on, että se ei kerro koko totuutta. Silmiinpistävintä HHF:n irtisanomisessa oli, paitsi tapa jolla se tehtiin, myös se että se tapahtui kaksi viikkoa Frentzenin ja Jordanin välisen jatkosopimuksen julkistamisen jälkeen. Tämä tukee mainitsemaasi teoriaa, että kyseessä tosiaan oli kahden hyvän ystävän vakava välirikko, vähän samaan tapaan kuin esimerkiksi - kas kun sattuikin! - Alesi lähti Prostilta, vieläpä samaan aikaan. Mitä ilmeisemmin välirikko tapahtui nimenomaan HHF:n ja Eddie Jordanin välillä, ei, kuten itse asian ilmaisit HHF:n ja "tallin". Potkujen jälkeen kaikki Jarno Trullista matalamman profiilin työntekijöihin väittivät kirkkain silmin, etteivät koskaan olleet huomanneet minkään olleen vialla.Mustiskuusviis sanoi:Ei vaan HHF sai potkut riitaannuttuaan Jordan tallin kanssa. HHF syytti ongelmista autoa, ja autossahan ei ole vikaa. -- ja sen takia mm F1 Racing hyllytti jutun jonka oli tehnyt kesäkuussa, sillä jo heinäkuussa Tallin ja HHF:n välit olivat kireät. HHF:n manageri otti yhtettä ja pyysi jättämää jutun pis "Sillä HHF:llä on nyt erittääin vaikeaa" --
^Melissa sanoi:'86. En kiistä etteikö Alesilla olisi meriittejä, mutta mitään maatajärisyttävää mies ei ainakaan sinun faktojesi mukaan ole koskaan saanut aikaan. Vastaavia tuloksia ja poikkeuksellisia suorituksia löytyy myös mm. Frentzeniltä. Ja toisista tykkää italiaanot, toisista saksalaiset.
Vaikeaa saada aikaan mitään järisyttävää kalustolla joka ei anna siihen mahdollisuutta. Mies joka haastaa Sennan McLarenin Tyrrelillä on kelpo rattimies. Vuonna 2000 Alesin Prost oli sarjan surkein auto, silti Alesi oli aika-ajossa seitsemäs Monacossa.
Frenzen on vähän Buttonin tyylinen kuski, tarvittavaa kovuutta ohitustilanteissa ei ollut. Myös henkisesti HHF oli heikompi kuin monet tallikaverinsa. Yksi iso miinus on 1997 Williamsilla; HHF ei saanut kuin yhden voiton (Imolassa) voittaja-autolla! Alesi johti Ferrari vuosinaan kuutta kisaa ja aina kone laukesi. Kukaan ei voi väittää Ferraria sarjan parhaaksi tulloin. Jos Alesi olisi saanut Williamsin v 1007 voittoja olisi taatusti enemmän. Kyhyesti HHF:llä oli voittaja-auto, Alesille mloista ei F1 uran aikan suotu.
Juu juu, emmeköhän me kaikki ole F1 Racingimme ja F1live.nettimme lukeneet. Toiset pitävät Racingia enemmän roskalehtenä, toiset vähemmän. Hondakuviohan on kuitenkin se Jordanin "virallinen selitys". Totta tietysti on, että se ei kerro koko totuutta. Silmiinpistävintä HHF:n irtisanomisessa oli, paitsi tapa jolla se tehtiin, myös se että se tapahtui kaksi viikkoa Frentzenin ja Jordanin välisen jatkosopimuksen julkistamisen jälkeen. Tämä tukee mainitsemaasi teoriaa, että kyseessä tosiaan oli kahden hyvän ystävän vakava välirikko, vähän samaan tapaan kuin esimerkiksi - kas kun sattuikin! - Alesi lähti Prostilta, vieläpä samaan aikaan. Mitä ilmeisemmin välirikko tapahtui nimenomaan HHF:n ja Eddie Jordanin välillä, ei, kuten itse asian ilmaisit HHF:n ja "tallin". Potkujen jälkeen kaikki Jarno Trullista matalamman profiilin työntekijöihin väittivät kirkkain silmin, etteivät koskaan olleet huomanneet minkään olleen vialla.
Alesin ja Prostin välit kariutuivat:
a)Prost syytti kaikista ongelmista kuskeja. Saman ovat vahvistaneet mm. Panis ja Trulli. Alesi antoi taikaisin L Éguipe:n haastattelussa ja välit menivät poikki.
b)Alesille ei taattu jatkoa vuodelle 2002 ja ,aksut olivat myöhässä.
Olet ensimmäinen joka pitää F1 Racingia roskalehtenä, kuvaa ilmeisesti asiantuntemustasi. Mikä on parempi F1 lehti? 100 kertaa parempi kuin F1 maailma. F1Racingissä ei katsottu sinivalkoisten lasien läpi, mikä lienee ongelmasi.
Edit: Ja niin, sen Hocken kisan HHF olisi itse ollut valmis ajamaan Jordanilla, mutta lakimiehet suosittelivat jättämään väliin käynnissä olleen oikeusjutun vuoksi.
Juu ja sitten 2002 lakimiehet estvät Fisin tuuraamisen Ranskassa Jordanilla.
Johtuisiko osaksi siitä, että kilpailuja pääsee televisiosta katsomaan vain kourallinen suomalaisia. Autokilpailu lehdestä luettuna ei ole kovin kiinnostava.pmv sanoi:Aika karun vähän tästä DTM:stä nyt uutisoidaan. Zandwoortin kisasta oli Hesarissa todella vaatimaton uutinen, kuvasta ei ollut puhettakaan. Eikä iltapäivälehdetkään tunnu tällä "retostelevan". Eihän tuollaisesta kisasta Mikan osalta tietenkään mitään uutisoitavaa ole.
Mielestäni kuitenkin kyseessä on toiseksi kovin kotimainen rata-autoilija ja ehdottomasti TOP5:ssä oleva kotimainen moottoriurheilija joten mielenkiintoa pitäisi olla!
Eilen Alesin otteet muistutti sellaista road ragea että niskalaukaus olis ainoa oikea. Miehen ainoa aivosolu (jo vuodesta 1980...) oli jäänyt jonnekin Ramblan huorataloon parkkiin.Mustiskuusviis sanoi:*Alesi on pidetty siksi ettäs sen otteissa oli suomeksi sanottuna munaa. Ei koskaan antanut periksi ja teki hienoja ohituksia.
En itse asiassa pitäisi mitenkään tajuttoman varmana, että Alesi olisi saanut mitään sen kummempaa aikaan vuoden 1997 Williamsilla, hänen kanssaan se olisi voinut kääntyä mihin suuntaan vain. Sikäli kun HHF:n suurin este menestykselle oli pään sisällä, niin samalta suunnalta löytyi myös Alesin suurin ongelma. Pahimpana toki nuo hetkittäiset pimenemiset, joista eilinen ei suinkaan ole ainoa esimerkki.Mustiskuusviis sanoi:Frenzen on vähän Buttonin tyylinen kuski, tarvittavaa kovuutta ohitustilanteissa ei ollut. Myös henkisesti HHF oli heikompi kuin monet tallikaverinsa. Yksi iso miinus on 1997 Williamsilla; HHF ei saanut kuin yhden voiton (Imolassa) voittaja-autolla! Alesi johti Ferrari vuosinaan kuutta kisaa ja aina kone laukesi. Kukaan ei voi väittää Ferraria sarjan parhaaksi tulloin. Jos Alesi olisi saanut Williamsin v 1007 voittoja olisi taatusti enemmän. Kyhyesti HHF:llä oli voittaja-auto, Alesille mloista ei F1 uran aikan suotu.
Sinä aikana kun minä olen Ykkösiä seurannut, ei kukaan ole pystynyt tarjoamaan samanlaisia ajonäytöksiä kuin Alesi parhaimpina hetkinään. Altavastaajana tai hankalissa olosuhteissa vauhtiin päästessään Alesi oli ilmiömäinen. Ehdoton suosikkini pimenemisistään ja väliin epätasaista suorituksistaan huolimattakin.^Melissa sanoi:Sitä minä en sitten tiedä, mitä kukaan Alesissa näkee...
Miks ei Alesi saanut siitä Häkkisen jarrutestistä mitään noottia? Vai saiko, muttei ole uutisoitu. Aika käsittämätön tempaus...ettelbruck sanoi:Eilen Alesin otteet muistutti sellaista road ragea että niskalaukaus olis ainoa oikea. Miehen ainoa aivosolu (jo vuodesta 1980...) oli jäänyt jonnekin Ramblan huorataloon parkkiin.
jleinonen sanoi:Miks ei Alesi saanut siitä Häkkisen jarrutestistä mitään noottia? Vai saiko, muttei ole uutisoitu. Aika käsittämätön tempaus...
Tuskin sentään kyllä oikeat immeiset oisivat bonganneet Alesin tempun jos se toisaan tapahtui suunnilleen keskellä suoraa.pmv sanoi:Alesi sai tempustaan muutaman tuhannen euron sakon. Sinänsä kyllä aika onneton veto, ei olisi lukinnut jarruja, niin kukaan ei olisi tajunnut että mies jarrutti.
Luet vääriä uutisia sitten.jleinonen sanoi:Miks ei Alesi saanut siitä Häkkisen jarrutestistä mitään noottia? Vai saiko, muttei ole uutisoitu. Aika käsittämätön tempaus...
Nojoo lähinnä suomalaisia , pitänee lisätä autosport selailulistaan.Bobakki sanoi:Luet vääriä uutisia sitten.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/54647
Tuolla on myös Mikan kommentti.
Henkilökohtaisuuksiin meneminen on hei huonon jarnaajan merkki. En minä pidä F1 Racingia roskalehtenä, vihjaisin vain että kaikille (ainakin joillekin asiantuntijoille ja "asiantuntijoille" täällä) se ei ole mikään formulatietämyksen raamattu. Minä tilasinkin sitä useamman vuoden. Voin myös tehdä tässä yhteydessä sellaisen paljastuksen itsestäni, että olen aina kannattanut melkein pelkästään ei-suomalaisia ajajia. Juurikin tämän vuoksi etsin informaationi mieluummin kansainvälisistä lähteistä jotka kykenevät katselemaan parhaimmillaan jopa ilman minkäänvärisiä silmälaseja. F1-Maailmaan en ole koskaan koskenut.Mustiskuusviis sanoi:Olet ensimmäinen joka pitää F1 Racingia roskalehtenä, kuvaa ilmeisesti asiantuntemustasi. Mikä on parempi F1 lehti? 100 kertaa parempi kuin F1 maailma. F1Racingissä ei katsottu sinivalkoisten lasien läpi, mikä lienee ongelmasi.
En tiedä, muutama tapahtuma radalla, Nürnburgring 95, Suzuka 99 aika-ajot, mulla vaan jäi jotenkin sellainen vaikutelma etteivät ukot oikein sietäneet eivätkä taida vieläkään sietää toisiaan. Ainakin Häkkisen ja Schumcherin ajaessa mestaruuksista Alesi liputti näyttävästi Schumacherin puolesta ja julkisesti jopa totesi tekevänsä kaiken mitä voi Schumcherin ja Ferrarin eteen, mitä taustaa vasten Suzukan aika-ajo 99 ei ole ollenkaan yllätys.^Melissa sanoi:Hohhoi.
Mikäs Häkkisen ja Alesin välejä hiertää?