DTM 2006

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
No Alesilla on sitä tempperamenttia vaikka muille jakaa. Viihdearvoa kaveri osaa tuoda. Johan sen näkee tästäkin topikista, että Alesi tekee homman kuin homman kiinnostavammaksi, oli se sitten hyvässä tai pahassa. Vai jaksaisiko täällä joku kiinnostua jos Häkä olisi ottanut yhteen jonkun Alexander Margaritiksen kanssa? Häh?
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Mustiskuusviis sanoi:
Hondakuviohan on kuitenkin se Jordanin "virallinen selitys". Totta tietysti on, että se ei kerro koko totuutta. Silmiinpistävintä HHF:n irtisanomisessa oli, paitsi tapa jolla se tehtiin, myös se että se tapahtui kaksi viikkoa Frentzenin ja Jordanin välisen jatkosopimuksen julkistamisen jälkeen. Tämä tukee mainitsemaasi teoriaa, että kyseessä tosiaan oli kahden hyvän ystävän vakava välirikko, vähän samaan tapaan kuin esimerkiksi - kas kun sattuikin! - Alesi lähti Prostilta, vieläpä samaan aikaan. Mitä ilmeisemmin välirikko tapahtui nimenomaan HHF:n ja Eddie Jordanin välillä, ei, kuten itse asian ilmaisit HHF:n ja "tallin". Potkujen jälkeen kaikki Jarno Trullista matalamman profiilin työntekijöihin väittivät kirkkain silmin, etteivät koskaan olleet huomanneet minkään olleen vialla.
Virallinen selityshän oli toi, että välit meni poikki. Eli juuri päinvastoin kuin väitit. Jordan sanoi, että Heinzin kanssa työskentely ei voinut enää jatkua sen jälkeen kun mies esitti kovaa kritiikkiä. Tämä oli siis VIRALLINEN selitys.

Vuosia myöhemmin Eddie Jordan myönsi tämän Honda kuvion oikeaksi totuudeksi.
 

Mustiskuusviis

Well-known member
Liittynyt
21.9.2006
Viestit
230
Alesista

patriot sanoi:
Virallinen selityshän oli toi, että välit meni poikki. Eli juuri päinvastoin kuin väitit. Jordan sanoi, että Heinzin kanssa työskentely ei voinut enää jatkua sen jälkeen kun mies esitti kovaa kritiikkiä. Tämä oli siis VIRALLINEN selitys.

Minä en tuota kirjoittanut.

Jutellessaan Hillin kanssa 2002 EJ totesi että HHF:llä oli ratkaisu joka ongelmaan autossa ja astui insinöörienkin varpaille niitä esitttäessään; tätä tatkoitin sanalla "talli":

Alesin ja Mersun neuvottelut jatkuivat vielä Zandvoortin jälkeen, Haug itse oli tarjonnut Alesille uutta autoa vuodelle 2007. Luultavasti ei tämän jälkeen. Uskoisin että Alesin pinna paloi kun tiimi käski laskemaan nopeamman Häkkisen ohi (?), (Alesinhan auto viottui siinä alkurytäkässä) ja teki sen sitten mahdollisimman näyttävästi. Typrä liike, mutta kuten todettua viihdearvoa Alesi tuo. Ja kuten sanottua, Alesi on todella suosittu Ranskassa ja Italiassa.

Jos kyseessä oli jarrutesti, niin HHF puhis aikoinaan Imolassa 1997 että Schumi teki vastaavaa, kun Frentzen tavoitti Schumia. Schuihan testaili HHF:n jarruja, jotka olivat jo pettäneet Melbournessa. Itse pidän Alesin valitsemaa paikkaa aika tyhmänä, suoralla ajrruttaessa toinen todennäköisesti menee ohi, ja aLesi harvemmin sijoituksiaan jakaa pois.. Siksi epäilen että taustalla oli jotain muuta.

Se että Alesi liputti Schumin puolesta ei tarkoita suoraan että Jean ei pidä Häkästä, ovat vaan Schumin kanssa pitkään olleet ystäviä. Tarjoisvat hienoja kisoja mm v 1996 ja kättelivä aina kisan päätteeksi. Alesin välit AMG tallin johtoon kariutuivat totaalisesti 2005 ja Jeania lievästi ketuttaa ajaa vanhalla autolla. Mutta toisaalta tulokset tälät vuodelta ovat olosuhteisiin nähed melko hyvät. Siinä vaikuttaa just tuo psyykkinen juttu: Perssonin tallissa ALesi viihtyy. Mutta kahden F1 nimen mahtuminen samaan talliin on vain vaikeaa. Se varmaan hiertää Häkän ja Alesin välejä.

Alesi on kyllä kolaroinut aika käsittämättömästi joskus, mm 1996 Nürburgring Salon kanssa. Mutta se ei Alesin nopeautta ja viihdyttävyyttä vähennä. Ja loppujen lopuksi Alesi oli hyvin luotettava kuski, ajovirheisiin homma ei montaa kertaa F1 uralla päättynyt.

Samaa mieltä että HHF:n ja Alesin urat yhtenevät, mutta itse pidän Alesia selvästi nopeampana. HHF jäi Villeneuven varjoon. Eikä tuo Villeneuve lopuksi kummoinen maailmanmestari ollut. Ja kun sadekelistä puhutaan, 1995 Suzukassa Alesi oli nopein mies sateella, ennen kuin auto hajosi. Schumi ja Alesi olivat mielestäni parhaat kuskit sateella 1990-l. Tämä on toki vain oma mielipuiteeni, mutta aika hyvinhän tuo Alesi Nürburgringin sateessa veti: sijalta 14. neljänneksi.

Yksi pointti miksi itse pidän Alesista; kaveri ajoi 2001 ilman elektronisia apuja nopeammin Monacossa kuin apujen kassa. Alesihan ei mm. susotunut käyttämään luistonestoa ennen kuin siirtyi Joredanille v 2001. Ja aika-ajoissa Alesi ajoi melko samoja kierros-aikoja Trullin kanssa, jota on pidetty erittänin nopeana yhden kierroksen miehenä. HHF:hän tuntui hajoilevan Trullin vauhdin takia, tälläistäkin juttua olen lukenut.

Alesi oli myös ns mielialakuski tyyliin JPM ja Didier Auriol (rallin puolelta); jos auto on kunnossa on kuski häikäisevän nopea, mutta jos auto ei ole mieleen, mistään ei tule mitään. Toisaalta, Alesi ei F1 urallaan pahemmin peitellyt ja kiilaillut radallla.

Mutta tästä voisi väitellä iät ja ajat. Jokaisella on omat suosikkinsa.

Melissa, anteeksi, ei ollut tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin, (enkä sitä sellaiseksi tarkoittanut) mutta ymmärsin tuon kommenttisi siten että F1 Racing johon viittasin, on mielestäsi roskalehti. Jos joku moista väittää kyseenalaistan henkilön asiantuntemuksen välittömästi. Toki on muitakin hyviä F1 lähteitä. EJ totesi että HHF itse kieltäytyi ajamasta Hockessa 2001. Taas kaksi eri veriota, kuinka yllättävää....EJ yritti mielisteli Deutsche Postia ajattamalla HHF:ää Saksassa.
Faktat aika-ajoista, jossa ei ollut pahemmin ongelmia HHF:llä ja JV:llä:
1997:
Villeneuve 13 - Frenzen 4
1998:
Villeneuve 10 - Frenzen 6
Aika selvät faktat noiden jäsentenvälisestä.

"Sinä aikana kun minä olen Ykkösiä seurannut, ei kukaan ole pystynyt tarjoamaan samanlaisia ajonäytöksiä kuin Alesi parhaimpina hetkinään. Altavastaajana tai hankalissa olosuhteissa vauhtiin päästessään Alesi oli ilmiömäinen. Ehdoton suosikkini pimenemisistään ja väliin epätasaista suorituksistaan huolimattakin."

Aivan, tätä juuri tarkoitin.
 
Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
J.Alesi on viime vuosikymmenen yliarvostetuin F1-kuski.
 

Mustiskuusviis

Well-known member
Liittynyt
21.9.2006
Viestit
230
Tapaus HHF

Observer sanoi:
J.Alesi on viime vuosikymmenen yliarvostetuin F1-kuski.
No joo itse olen tasan päinvastaista mieltä. Yliarvostetuimmat 1990 luvulla olivat Villeneuve, Salo ja Irvine. Hilliä aliarvoidaan mielestäni aika rankasti. Myönnän ettei ollut niin lajhakas kuin monet muut F1 mestarit, mutta ei nyt niin huono kuin jotkut antavat ymmärtää.

Tässä parit faktat tapaus Frentzen-Jordanista:

-HHF ajoi pisteille kauden alussa, mutta tahti hiipui kauden mittaan
-Aika-ajoissa HHF otti takkiin Trullilta 9-1 (kunnes sai potkut)
-EJ puolusti HHF:ää kauden puoliväliin saakka, mutta sisällä tilanne alkoi kiristyä, sillä molemmat puolet alkoivat turhautua surkeisiin tuloksiin.
-EJ havaitsi HHF:n motivaation kadonneen. Jordanilla oli edessä HHF:n sopimuksen uusiminen kaudelle 2002. Hinta olisi ollut 7 miljoonaa puntaa.
-Jordan totesi vaimolleen, että ei halua toista "maailman kalleinta taksikuskia", kunten Hillin kanssa oli vuonna 1999 käynyt. EJ:n vaimo kertoi tämän Timonthy Collingsille, joka kirjoitti EJ:n elämäkerran
-Ison Britannian kisassa HHF oli seitsemäs. Kisan jälkeen HHF syytti huonosta tulkosesta autoaan, säätöjä ja luistonestoa. Talli tutki HHF:n telemetrian ja yhdellekkään HHF:n väitteelle ei löytynyt tukea. Tuolloin EJ päätti hankkiutua eroon HHF:stä. HHF:lle ilmoitettiin, että häntä ei tarvita Monzan testeissa. Zonta ajoi testeissä HHF:n tilalla
-Samaan aikaan Alesin ja Prostin välit tulehtuivat Alesin L´Equipe lehdelle annatun haastattelun jälkeen, jota seurasi kova riita tallipäällikön ja Alesin välillä. Prost syytti aLesia sopimusrikosta ja uhkasi palkaalennuksella. Varoituskirjeen saatuaan Alesi päätti lähteä Prostilta. Tässä vaiheessa Alesilla ei ollut varmuutta löytyiskö utta tallipaikkaa. Tämän kullessaan EJ päätti ottaa vanhan ystävänsä talliin HHF:n tilalle Trullin tallikaveriksi.
-Alesi ei saanut purettua sopimustaan Prostin kanssa ennen Saksan kisaa, ja siksi Zonta ajoi Hockeheimissa.
-Potkujen jälkeen HHF:n Harald -isä syytti The Sun lehdessä Jordan tallia poikansa uran sabotoimisesta, auton säätöjen tahallisesta sotkemisesta.

Nämä faktat on poimittu Timonthy Collingsin kirjasta, jossa hän haastatteli EJ:n lähipiiriä.

Tästä voi päätellä että kyllä Frentzenin ja Eddien ja tallin välit olivat se todellinen syy potkuihin. Honda esti alesin jatkon kaudella 2002. Haastattelu, jossa EJ syyttää Hondaa HHF:n potkuista tuntuu yritykseltä paikata välejä HHF:n ja siirtää syytä muualle. Tuo HHF:n isän haastattelu kuvaa hyvin millainen henki tallissa on vallinnut.
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Ompa kummaa keskustelua...Alesi, Frenzen, Häkkinen, Panis..90-luvun kovimpia nimiä!
Joku kysyi mitä Alesi olisi saanut aikaan 1997 Williams-Renaultilla? -?!HÄH!? -MESTARUUS TIETTY!:cool:
En jaksanut lukea kaikkea mutta EJ antoi Frenzenille potkut koska Honda vaati Satoa 2002 Jordanille jos mielivät pitää Hondan myllyt. Tyhmä juttu EJ:ltä tai paskamainen Hondalta sillä EJ oli juuri sopinut jatkoa Frenzenin sopimukselle ja Fisico oli palkattu jo. Käsittääkseni olisi pystynyt pitämään sopimuksen voimalla Hondat 2002 vaikka Sato ei olisi ajanutkaan. Jos EJ olisi ollut ennustaja olisi nähnyt että Honda olisi lähtenyt jokatapauksessa 2002 jälkeen.
Ja Alesin ja Prostin ero tuli siten että Alesi sanoi itsensä irti koska palkat olivat myöhässä/maksamatta. Se että Jordanin ja Frenzenin juttu sattui samantien oli käsittääkseni sattumaa:eek!: no tiedä sitä sitten...:doubtful:

Mikäs Alesilla on kun ei sopimusta Mersun kanssa tule? -Ei halua ajaa toista kautta 2004 autolla/vuoden vanhalla? -No kyllä Audi varmaan ottais. Mutta onhan Alesilla tuota ikää jo. Mutta niin on kyllä Bernd Schneiderillakin. Mutta jos Schneider lopettaa niin Alesille se paikka pitäisi antaa. Ja ennemmin täällä pitäisi olla huolissaan Mika Häkkisen otteista kuin vuoden vanhalla mersulla härkäpäisesti tahkoavan Alesin suorituksista. Mika jää Schneiderin, Spenglerin ja Greenin jalkoihin. Kun Alesi vetää tukkaputkella kuten on aina vetänyt! Sehän on Alesin tyyli! Ei sillä välttämättä mestaruuksia anneta mutta Ferraria ja vielä Benettoniakin sillä asenteella vietiin niin maan...ja vielä sen jälkeenkin. Canal+ ei näy mutta viime vuosi oli kyllä Alesilla outo, alkukauden jälkeen. Mitä lie tapahtunut? Sillä vaikka minkälaisia ongelmia on ollut on Alesi aina niistä huolimattakin vetämään ihan älyttömiä suorituksia.

Tämä kausi on kuitenkin mennyt Alesilta jälleen putkeen. No lukuunottamatta tuota aiemmin mainittua. Tasaisesti siellä missä viime vuoden kalustolla pystyy olemaan. Mielestäni on suoranainen ihme että Alesi on välillä pystynyt iskemään kiilaa 2006-autojen rintamaan joiden pitäisi kaiken järjen mukaan olla aina parempia. Joku Aika-ajojen neljäs sija Norisringilla ja Häkkinen jäi taakse oli aika uskomaton näyttö.
Ja jos on Alesin aika astua sivuun niin toivottavasti se on nimenomaan Panis joka Alesin saappaisiin astuu.:thumbup:
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Tukin tosta Häkkisestä tarvitsee olla kovin huolissaan, jos ukko haluaa jatkaa hyvän ensimmäisen mutta penkin alle menneen toisen kauden jälkeen niin eiköhän Mersu jatkon tarjoa. Häkkinen kuitenkin on modernin ajan Mercedes kuljettaja, ei tullut Räikkösestä manttelin perijää kukaties Alonsosta tulee, ehkä Bernd Schneider tahollaan on hyvinkin merkittävä mutta tuskin Häkkiseen rinnastettava.

Alesilla ei oikein ole Mersulla ja Mersulle hankittuja meriittejä jotka antaisivat hänelle lisäarvoa Mersun kannalta, Häkkisellä on suunnilleen enemmän kuin muilla yhteensä. Uransa huipulla 90 luvulla olleista kuskeista jos Schumacher on paras niin Häkkinen on vähintään yhtä selkeästi kakkonen ja Schumacherin paremmuus nojasi ainakin musta aika pitkälti haluun. Häkkinen ei vaan elänyt niin tyystin mottoriurheilulle kuin Schumacher ja lopetti heti kun muut asiat tulivat riittävän paljon tärkeämmiksi.

Noista vanhoilla mersuilla ajavista Alexandros Margaritis on musta kyllä kuljettajana suoritutunut parhaiten, ja jos joku lopettavan/pois potkitun Schneiderin/Häkkisen tilalle nostetaan luulisi, että Margaritis saisi paikan. Mutta mun on kyllä hankala nähdä miksi Schneider lopettaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Mustiskuusviis

Well-known member
Liittynyt
21.9.2006
Viestit
230
juu

CaPtEeNi sanoi:
Ompa kummaa keskustelua...Alesi, Frenzen, Häkkinen, Panis..90-luvun kovimpia nimiä!
Joku kysyi mitä Alesi olisi saanut aikaan 1997 Williams-Renaultilla? -?!HÄH!? -MESTARUUS TIETTY!:cool:
En jaksanut lukea kaikkea mutta EJ antoi Frenzenille potkut koska Honda vaati Satoa 2002 Jordanille jos mielivät pitää Hondan myllyt. Tyhmä juttu EJ:ltä tai paskamainen Hondalta sillä EJ oli juuri sopinut jatkoa Frenzenin sopimukselle ja Fisico oli palkattu jo. Käsittääkseni olisi pystynyt pitämään sopimuksen voimalla Hondat 2002 vaikka Sato ei olisi ajanutkaan. Jos EJ olisi ollut ennustaja olisi nähnyt että Honda olisi lähtenyt jokatapauksessa 2002 jälkeen.
Ja Alesin ja Prostin ero tuli siten että Alesi sanoi itsensä irti koska palkat olivat myöhässä/maksamatta. Se että Jordanin ja Frenzenin juttu sattui samantien oli käsittääkseni sattumaa:eek!: no tiedä sitä sitten...:doubtful:

Mikäs Alesilla on kun ei sopimusta Mersun kanssa tule? -Ei halua ajaa toista kautta 2004 autolla/vuoden vanhalla? -No kyllä Audi varmaan ottais. Mutta onhan Alesilla tuota ikää jo. Mutta niin on kyllä Bernd Schneiderillakin. Mutta jos Schneider lopettaa niin Alesille se paikka pitäisi antaa. Ja ennemmin täällä pitäisi olla huolissaan Mika Häkkisen otteista kuin vuoden vanhalla mersulla härkäpäisesti tahkoavan Alesin suorituksista. Mika jää Schneiderin, Spenglerin ja Greenin jalkoihin. Kun Alesi vetää tukkaputkella kuten on aina vetänyt! Sehän on Alesin tyyli! Ei sillä välttämättä mestaruuksia anneta mutta Ferraria ja vielä Benettoniakin sillä asenteella vietiin niin maan...ja vielä sen jälkeenkin. Canal+ ei näy mutta viime vuosi oli kyllä Alesilla outo, alkukauden jälkeen. Mitä lie tapahtunut? Sillä vaikka minkälaisia ongelmia on ollut on Alesi aina niistä huolimattakin vetämään ihan älyttömiä suorituksia.

.:thumbup:
Samaa mieltä että Alesi ja Panis ym olivat 90 luvin kovimpia nimiä ja olen kanssa ihastellut Jeanin suorituksia vanhalla autolla joka on muuten 2005 vuodelta.

2005 vuonna tallipäällikön ja Alesin välit kiristyivät siihen pisteeseen, että ainut mahdollisuus oli vaihtaa tallia Persson motorsportiin. Alesi sanoi että eniten kismitti huono suhde kisainssiin ja nyt Persson tallissa sekin homma toimii.

Lue toi mun HHF-Jordan juttu, taustalla oli muutakin kuin Honda. Ja Alesi ja Prostin välit kiristyivät koko kauden ajan ja viimeinen tikki oli nootti jonka Alesi sai Prostilta arvosteltuaan tallia julkisesti. Heinäkuu oli ainut kuukausi, jolloin maksut oli myöhässä.

Alesi itse imoitti lopettavansa uransa 2006 kauden jälkeen, mutta Haug on tarjonnut jatkoa Persson tallissa ja ilmeisesti uudella autolla. Alesi on yhä tosi nopea kuski, parempi siirtyä toiseen sarjaan ja saada uus auto, kuin kituuttaa vanhalla.

Omilla sivuillaan Alesi sanoi, että jos ei jatka DTM:ssä niin siirtyy johonkin muuhun sarjaan. Ikää on 42 v, FiA GT sarja ois aika hyvä, Salon tallikaveriks vaikka:thumbup:

Alesi tapaus Häkkisestä:
"In regard to the issue with Mika, we talked it through and he knew the circumstances and perfectly understood the events that happened and knows that it was not a display of bad sportsmanship! There are no problems between us and we remain the friends we always were. In F1 I was never found guilty or even accused of bad behaviour on the track. The only penalty I did receive was for a totally different reason, crossing the track (running not racing!) when it was prohibited. In Barcelona the total penalty was totally disproportionate."

www.jean-alesi.com
 
Viimeksi muokattu:

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Mustiskuusviis sanoi:
Alesi tapaus Häkkisestä:
"In regard to the issue with Mika, we talked it through and he knew the circumstances and perfectly understood the events that happened and knows that it was not a display of bad sportsmanship! There are no problems between us and we remain the friends we always were."...

www.jean-alesi.com
Puhe on halpaa......
 

forti

custom user
Liittynyt
2.10.2006
Viestit
1026
Sijainti
strosmobylschtok
sportti.comissa oli juttu että fiat on tulossa dtm sarjaan ensikaudella. kuljettajaksi on kaavailtu michael schumacheria toivottavasti tuo yhtälö toteutuu. voi hyvinkin olla että näemme dtm sarjassa ensi vuonna häkkisen ja schumacherin välisiä kaksinkamppailuja. uutinen oli siellä jo noin kaksi viikkoa sitten ihme ettei siitä ole uutisoitu muualla:dunno:
 

forti

custom user
Liittynyt
2.10.2006
Viestit
1026
Sijainti
strosmobylschtok
Oho sanoi:
Tuskin sentään kyllä oikeat immeiset oisivat bonganneet Alesin tempun jos se toisaan tapahtui suunnilleen keskellä suoraa.

Häkkisellä on kokemusta epärehellisten kokovaratalokyrpien perässä ajamisesta, once bitten twice shy......
ketä nämä muut kokovartalokyrvät ovat:doubtful:
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
"DTM-sarjaan FIAT osallistuisi mahdollisesti kaudesta 2008 alkaen."

Lähinnä italialaismedioiden huhumylly on vetänyt Schumacherin mukaan soppaan. Häkkisen pitää nyt sitten vielä jaksaa kruisailla DTM-sarjassa niin kauan, että saa Schumin vastuksekseen...
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
forti sanoi:
ketä nämä muut kokovartalokyrvät ovat:doubtful:
Michael Schumacher läpäsee testin kirkkain värein. Voi olla että ukko on auton ulkopuolella ihan mitä vaan mutta autossa on ja oli täysi kyrpä.
 

Mustiskuusviis

Well-known member
Liittynyt
21.9.2006
Viestit
230
Macao

Oho sanoi:
Michael Schumacher läpäsee testin kirkkain värein. Voi olla että ukko on auton ulkopuolella ihan mitä vaan mutta autossa on ja oli täysi kyrpä.
kaikki varmaan muista F3000 ja Macaon kisan jossa Schumi nosti kaasua ja häkä puski perään ja keskeytti - Schmi vei mestaruuden. Tota Alesin temppua en kyl siihen vertais. Näytti ainakin 3 sekkaa jarruvaloa ja sit löi lukkoon jarrut, Schumi nosti kaasua ku häkä oli aivan imussa. Ja Schumin tarkoitus olikin saada mika ulos kisasta. Alesi lähinnä haistatti mikalle.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Mustiskuusviis sanoi:
kaikki varmaan muista F3000 ja Macaon kisan jossa Schumi nosti kaasua ja häkä puski perään ja keskeytti - Schmi vei mestaruuden. Tota Alesin temppua en kyl siihen vertais. Näytti ainakin 3 sekkaa jarruvaloa ja sit löi lukkoon jarrut, Schumi nosti kaasua ku häkä oli aivan imussa. Ja Schumin tarkoitus olikin saada mika ulos kisasta. Alesi lähinnä haistatti mikalle.
Se oli F3 kisa, ja ainakin mun vinkkelistä Spa 00 oli paljon pahempi, Schumacher de facto riskeeras sekä oman että Häkkisen hengen blokkauksella jossa autot osuivaktin hiukan. Siinä mielessä se oli musta paljon arvelluttavampi temppu kuin Adelaide tai Jerez joissa vauhti ei ollut lähellekkään siitä n. 340 km/h.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
No vähän valoa tunnellin päässä huomenna voi Häkkisellä olla sauma ja lupa ajaa voitosta kun Schneider putosi niin kaus. Tää tuntuu samalta kuin 1997 F1 kausi jolloin edellisen kerran Häkkinen oli köysissä mutta onnistui nousemaan.
 

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
2168
Mika Häkkinen starttaa Le Mansin DTM-osakilpailuun kolmannesta lähtöruudusta.
 
Ylös