Ebola

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sikaflunssasta ei näköjään opittu mitään. Hirveä pelottelu, että miljoonat kuolee ja loppujen lopuksi selvisi, että media jauhoi paskaa. Vieläkin vituttaa, että mulle annettin piikki ilman suostumusta. Käsi oli kipeä kolme kuukautta ton jälkeen.
Pieni kyynel vierähti tuon koskettavan tarinan jälkeen. Ajatella, kokonaiset kolme kuukautta. :(
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Sikaflunssasta ei näköjään opittu mitään. Hirveä pelottelu, että miljoonat kuolee ja loppujen lopuksi selvisi, että media jauhoi paskaa. Vieläkin vituttaa, että mulle annettin piikki ilman suostumusta. Käsi oli kipeä kolme kuukautta ton jälkeen.
Niin, parempi olisi ehdottomasti ollut että olisi niittänyt sellaiset pari-kolme miljardia ihmistä ennemmin ja ToXiCiTy olisi kussut verta.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mitäköhän helvettiä mun tekstissä oli, että ansaitsin teiltä kusipäiltä hyökkäyksen? Vetäkää vittu päähän.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Giant Microbes -yhtio on tuottanut ebola-pehmolelun.
Eka tuotantoera on myyty heti loppuun Yhdysvalloissa. Yhtio teettanee lahiaikoina lisaa sopoja ebola-pehmiksiä.



 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Jos eboloita kaatais makean veden vesistoon yhden amparillisen (eli noin 107 107 107 107 107 107 107 kpl viruselioita), miten pitkaan luulisitte niiden menestyvän naissa olosuhteissa?

Itse luulen maanantaihin. Noin kahvitunnille.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Matemaatikkojen karu päätelmä: Taistelu Ebolaa vastaan on jo hävitty
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Usassa kuoli ensimmäinen uhri ebolaan tänään.
Alussa esitetyn teesin mukaan USAssa on 2 ebolakuolemaa 28.10 mennessä.
Toinen tartunta vahvistettu.
Kolmas tartunta vahvistettu.
Neljas tartunta vahvistettu. Enaa 4 paivaa aikaa toisen kuolla, muuten voidaan todeta etta mittaepatarkkuuksien puitteissakaan esitetty teoria taudin leviamisesta ei pidä enaa paikkaansa.

Vai voidaanko?

WHO on kertonut, etta epailee Ebola-tapauksia olevan todellisuudessa yli 15000, silla Afrikan tartunnoista on saatu varmuudella vain osa tilastoitua.
 

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Liittynyt
21.7.2010
Viestit
349
Meilahden sairaalassa valmistaudutaan parhaillaan kauhealla tohinalla ottamaan hoitoon suomen ensimmainen ebolapotilas.
Ebolahahmo saapuu tiettavasti sairaalaan nyt ihan muutaman tunnin sisalla.
 
Ylös