Eduskuntavaalit 2007

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Rusina sanoi:
Tietääkseni 312T4 ei ihmetellyt sitä, että puolueiden kannatukset saattavat vaihdella gallupeissa.
Ai Vasemmistoliittoa ei lasketa puolueeksi?:p Kait silläkin lupa saada kannatushuippunsa jossain gallupissa..

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
kouvotsvoni sanoi:
Ai Vasemmistoliittoa ei lasketa puolueeksi?:p Kait silläkin lupa saada kannatushuippunsa jossain gallupissa..
Tietääkseni hän ihmetteli miksi Vasemmistoliiton kannatus on kasvanut.

Törni

Well-known member
Rusina sanoi:
Tietääkseni hän ihmetteli miksi Vasemmistoliiton kannatus on kasvanut.
Eli vasemmistoliiton kannatuksen kasvu gallupissa ei ole puolueen kannatuksen vaihtelua gallupissa?

Nimeän sinut täten foorumin virallisen pilkunnussimisvelejeskunnan ensimmäiseksi puheenjohtajaksi :ahem:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Hieman naurettavaa tuo Keskustan Jarmo Korhosen vaalipopulismi Stora Enson tulospalkkioista. Paheksuu sitä, että Stora Enso päätti olla maksamatta tulospalkkioita työntekijöilleen, koska työntekijäpuoli aiheutti 30 miljoonan euron tappiot laittomalla työnseisauksella.

Huvittavammaksi tuon populismin tekee se, että tämä maksamattajättäminen on täysin linjassa tulospalkkioehtojen kanssa. Eli ehdoissa vielä mainittiin tuo, että laittomat työnseisaukset voivat johtaa tuohon ettei tulospalkkiota makseta.

Yksittäinen työntekijä menettää tuossa useiden satojen eurojen tulot.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Mielenkiintoiset listat. Muut ovat aakkosissa paitsi SDP, joka on laittanut nimet 'arvojärjestykseen'. Tuomioja ennen Heinäluomaa!
Eikös demareitten lista ole AINA ollut sen mukaan, miten jäsenet ovat pärjänneet ehdokasasettelu äänestyksessä? Eli Tuomioja on saanut enämpi ääniä demari-jäseniltään kuin Heinäluoma.

Eikös tuo ole aika demokraattista?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Moe Szyslak sanoi:
Eikös demareitten lista ole AINA ollut sen mukaan, miten jäsenet ovat pärjänneet ehdokasasettelu äänestyksessä? Eli Tuomioja on saanut enämpi ääniä demari-jäseniltään kuin Heinäluoma.

Eikös tuo ole aika demokraattista?
Oolrait. Itse olen sairaalloinen aakkostaja ja siksi tuo 'epäjärjestys' pisti silmään. Johdattaahan se tietysti epävarmaa äänestäjää helpommin löytämään suosikit, kun ne ovat alkupäässä.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Ei mulla muuta, mutta taisit vähän 20.02 postattua viestiä editoida, kun oli vähän herjaamisen piirteitä siinä.:eek:
Hyvä, että ymmärsit ja myönsit virheesi. Ei siinä herjaamista ollut vaan lisäsin toisenkin prosenttilistan

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Hyvä, että ymmärsit ja myönsit virheesi. Ei siinä herjaamista ollut vaan lisäsin toisenkin prosenttilistan
Juu, en ole sitä myöskään missään vaiheessa kieltänyt, vaan lähinnä sun innostustasi haastaa mua oikeuteen siitä.:eek:

PS. mihin ne sanat 'jeesustelilat' yms. hävisivät?:doubtful:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Juu, en ole sitä myöskään missään vaiheessa kieltänyt, vaan lähinnä sun innostustasi haastaa mua oikeuteen siitä.:eek:
En ollut haastamassa sinua oikeuteen. Tekstissäsi vain täyttyi herjauksen tunnusmerkit.

PS. mihin ne sanat 'jeesustelilat' yms. hävisivät?:doubtful:
Otin ne pois, koska tuli mieleen, että tuo voi olla asiaton lisä. Sinänsä tuolle lisälle on perustelut kun katsotaan kristillisdemokraattien periaateohjelmaa

Törni

Well-known member
Rusina sanoi:
Tekstissäsi vain täyttyi herjauksen tunnusmerkit.
Nyt taidat puhua aivan pehmeitä. Ainoa kohta rikoslaissa, jossa puhutaan herjauksesta, käsittelee uskonrauhan rikkomista.

Jos Moe rikkoi sinusta uskonrauhaa, niin kannattaa lisätä lääkitystä ;)

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Ensin syyttävät minua pilkunnussimisesta ja heti perään tekevät sitä itse :D. Sinänsä kunnianloukkaus-käsite sisältää herjauksen ja solvauksen ja on yleisnimitys tuolle.

Törni

Well-known member
Rusina sanoi:
Ensin syyttävät minua pilkunnussimisesta ja heti perään tekevät sitä itse :D. Sinänsä kunnianloukkaus-käsite sisältää herjauksen ja solvauksen ja on yleisnimitys tuolle.
Paskapuhetta.

Jos syyttää toista rikoksesta, vähintä mitä kannatta tehdä, on selvittää onko kyseistä rikosnimikettä edes olemassa. Fiksu ainakin tekee näin, tai pitää turpansa kiinni.

Mitä tulee pilkunnussimiseen, niin sinä olet aivan itse oman tiesi valinnut ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Otin ne pois, koska tuli mieleen, että tuo voi olla asiaton lisä. Sinänsä tuolle lisälle on perustelut kun katsotaan kristillisdemokraattien periaateohjelmaa
Elikkä fakta TAAS oli, että editoit tekstiäsi vaikka ensin kielsitkin niin tehneesi.:rolleyes: :thumbup:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Enkai kieltänyt? Missä kohtaa kielsin editoineeni tekstiäni?

Edit:
Kyselit tuosta oliko siinä herjauksen piirteitä? Vastaus on: Ei ollut. Oliko siinä asittomaksi tulkittavaa tekstiä? Kyllä. Lisäsin myös toisen prosenttilistan

Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Rusina sanoi:
Kunnianloukkaus-nimike otettiin käyttöön korvaamaan solvaus ja herjaus käsitteet? Etkö itse tiennyt tuota?
Vain täydellinen hölmö käyttää toisia syyttäessään käytöstä poistettua rikosnimikettä, jos kuitenkin tietää mikä on voimassa oleva :D :D :D

Jatka jankkaamistasi. Veikkaan vaan, että kumppanit alkavat kohta käymään vähiin.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Törni sanoi:
Vain täydellinen hölmö käyttää toisia syyttäessään käytöstä poistettua rikosnimikettä, jos kuitenkin tietää mikä on voimassa oleva :D :D :D
Mikä siitä tekee hölmöä jos käyttää tarkempaa ilmaisua?

Jatka jankkaamistasi. Veikkaan vaan, että kumppanit alkavat kohta käymään vähiin.
Niin jatkankin, kunnes tuot uusia argumentteja ja edes yrität kumota omiani

patriot

Foorumin senaattori
Törni sanoi:
Nyt taidat puhua aivan pehmeitä. Ainoa kohta rikoslaissa, jossa puhutaan herjauksesta, käsittelee uskonrauhan rikkomista.

Jos Moe rikkoi sinusta uskonrauhaa, niin kannattaa lisätä lääkitystä ;)
Mitäs tää on? Pilkunviilaamista ja ja vittuilua? KYLLÄ! Eiköhän tässä nyt kaikki tiedä mitä Rusina tarkoitti herjauksella tässä yhteydessä. Älä nyt Törni jaksa hakea riitaa tästä.