kouvotsvoni
Banjottu
Ai Vasemmistoliittoa ei lasketa puolueeksi? Kait silläkin lupa saada kannatushuippunsa jossain gallupissa..Rusina sanoi:Tietääkseni 312T4 ei ihmetellyt sitä, että puolueiden kannatukset saattavat vaihdella gallupeissa.
Ai Vasemmistoliittoa ei lasketa puolueeksi? Kait silläkin lupa saada kannatushuippunsa jossain gallupissa..Rusina sanoi:Tietääkseni 312T4 ei ihmetellyt sitä, että puolueiden kannatukset saattavat vaihdella gallupeissa.
Tietääkseni hän ihmetteli miksi Vasemmistoliiton kannatus on kasvanut.kouvotsvoni sanoi:Ai Vasemmistoliittoa ei lasketa puolueeksi? Kait silläkin lupa saada kannatushuippunsa jossain gallupissa..
Eli vasemmistoliiton kannatuksen kasvu gallupissa ei ole puolueen kannatuksen vaihtelua gallupissa?Rusina sanoi:Tietääkseni hän ihmetteli miksi Vasemmistoliiton kannatus on kasvanut.
Kyllä on.Törni sanoi:Eli vasemmistoliiton kannatuksen kasvu gallupissa ei ole puolueen kannatuksen vaihtelua gallupissa?
Eikös demareitten lista ole AINA ollut sen mukaan, miten jäsenet ovat pärjänneet ehdokasasettelu äänestyksessä? Eli Tuomioja on saanut enämpi ääniä demari-jäseniltään kuin Heinäluoma.Olga sanoi:Mielenkiintoiset listat. Muut ovat aakkosissa paitsi SDP, joka on laittanut nimet 'arvojärjestykseen'. Tuomioja ennen Heinäluomaa!
Ei mulla muuta, mutta taisit vähän 20.02 postattua viestiä editoida, kun oli vähän herjaamisen piirteitä siinä.Rusina sanoi:Kyllä on.
Oolrait. Itse olen sairaalloinen aakkostaja ja siksi tuo 'epäjärjestys' pisti silmään. Johdattaahan se tietysti epävarmaa äänestäjää helpommin löytämään suosikit, kun ne ovat alkupäässä.Moe Szyslak sanoi:Eikös demareitten lista ole AINA ollut sen mukaan, miten jäsenet ovat pärjänneet ehdokasasettelu äänestyksessä? Eli Tuomioja on saanut enämpi ääniä demari-jäseniltään kuin Heinäluoma.
Eikös tuo ole aika demokraattista?
Hyvä, että ymmärsit ja myönsit virheesi. Ei siinä herjaamista ollut vaan lisäsin toisenkin prosenttilistanMoe Szyslak sanoi:Ei mulla muuta, mutta taisit vähän 20.02 postattua viestiä editoida, kun oli vähän herjaamisen piirteitä siinä.
Juu, en ole sitä myöskään missään vaiheessa kieltänyt, vaan lähinnä sun innostustasi haastaa mua oikeuteen siitä.Rusina sanoi:Hyvä, että ymmärsit ja myönsit virheesi. Ei siinä herjaamista ollut vaan lisäsin toisenkin prosenttilistan
En ollut haastamassa sinua oikeuteen. Tekstissäsi vain täyttyi herjauksen tunnusmerkit.Moe Szyslak sanoi:Juu, en ole sitä myöskään missään vaiheessa kieltänyt, vaan lähinnä sun innostustasi haastaa mua oikeuteen siitä.
Otin ne pois, koska tuli mieleen, että tuo voi olla asiaton lisä. Sinänsä tuolle lisälle on perustelut kun katsotaan kristillisdemokraattien periaateohjelmaaPS. mihin ne sanat 'jeesustelilat' yms. hävisivät?:doubtful:
Nyt taidat puhua aivan pehmeitä. Ainoa kohta rikoslaissa, jossa puhutaan herjauksesta, käsittelee uskonrauhan rikkomista.Rusina sanoi:Tekstissäsi vain täyttyi herjauksen tunnusmerkit.
Paskapuhetta.Rusina sanoi:Ensin syyttävät minua pilkunnussimisesta ja heti perään tekevät sitä itse . Sinänsä kunnianloukkaus-käsite sisältää herjauksen ja solvauksen ja on yleisnimitys tuolle.
Miten niin?Törni sanoi:Paskapuhetta.
Elikkä fakta TAAS oli, että editoit tekstiäsi vaikka ensin kielsitkin niin tehneesi. :thumbup:Rusina sanoi:Otin ne pois, koska tuli mieleen, että tuo voi olla asiaton lisä. Sinänsä tuolle lisälle on perustelut kun katsotaan kristillisdemokraattien periaateohjelmaa
Vain täydellinen hölmö käyttää toisia syyttäessään käytöstä poistettua rikosnimikettä, jos kuitenkin tietää mikä on voimassa olevaRusina sanoi:Kunnianloukkaus-nimike otettiin käyttöön korvaamaan solvaus ja herjaus käsitteet? Etkö itse tiennyt tuota?
Mikä siitä tekee hölmöä jos käyttää tarkempaa ilmaisua?Törni sanoi:Vain täydellinen hölmö käyttää toisia syyttäessään käytöstä poistettua rikosnimikettä, jos kuitenkin tietää mikä on voimassa oleva
Niin jatkankin, kunnes tuot uusia argumentteja ja edes yrität kumota omianiJatka jankkaamistasi. Veikkaan vaan, että kumppanit alkavat kohta käymään vähiin.
Mitäs tää on? Pilkunviilaamista ja ja vittuilua? KYLLÄ! Eiköhän tässä nyt kaikki tiedä mitä Rusina tarkoitti herjauksella tässä yhteydessä. Älä nyt Törni jaksa hakea riitaa tästä.Törni sanoi:Nyt taidat puhua aivan pehmeitä. Ainoa kohta rikoslaissa, jossa puhutaan herjauksesta, käsittelee uskonrauhan rikkomista.
Jos Moe rikkoi sinusta uskonrauhaa, niin kannattaa lisätä lääkitystä