Eduskuntavaalit 2007

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Tosin se, että muutkin ovat syyllistyneet toisissa tapauksissa herjauksiin, ei oikeita sinua herjaamaan millään tavalla.

Jokatapauksessa Jäätteenmäkeä ei ole tuomittu rikoksesta joten hän ei ole rikollinen ja kyseessä on herjaus.
Onks sulla kaikki ihan hyvin?

Oikeesti? Mieti?:nope:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Onks sulla kaikki ihan hyvin?

Oikeesti? Mieti?:nope:
Hienoa argumentointia!

1. Paljastuu nolo asia suosikkipuolueesi puheenjohtajasta
2. Puolustaudut herjaamalla jonkun toisen puoluen jäsentä, joka ei ole edes ehdolla vaaleissa.
3. Puolustat herjaamistasi sillä, että muutkin syyllistyvät herjaamiseen (vaikkei esimerkkisi liittynyt tietenkään aiheeseen)
4. Sitten sinulta taisi loppua argumentit joten lähdit kirjoittamaan eri mieltä olevasta keskustelijasta halventavaan sävyyn.

Törni

Well-known member
patriot sanoi:
Törni teki Heinikset ja hautasi perustuslakikiistan! Äläkä nyt hyvä mies raiskaa jokaista postausta hymiöllä.
Presidentti ansaitsee omat topiikin. Älkäämme keskustelko hänen valtaoikeuksistaan täällä.

*pinnistelee ja yrittää pidättäytyä hymiöistä*

Edit: Onnistui sittenkin!

Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Moe Szyslak sanoi:
No mä perustelen sen sillä, että Jäätteenmäkeä vastaan nostettiin syyte, ja että tuomion antanut viranomainen teki virheen. Vähän niinkuin paljon täällä parjattu Itä-Suomen hovioikeus. Niistäkin päätöksistä, joissa mm. lapsenraiskaajia on vapautettu, on kirjoiteltu negatiiviseen sävyyn täällä. Suotakoon mulle se sama oikeus koskien Jäätteenmäkeä.

Sitäpaitsi nämä poliitikot näyttävät pääsevän tuomioissa huomattavasti kevyemmillä tuomioilla kuin rivikansalaiset. Tuli tässä mieleen mm. Juhantalo ja Sundqvist.
Juhantalo taisi olla valtakunnan oikeudessa tuomiolla, se ei ole enää "vähäistä"??:doubtful:

Vähän jäi siitä semmoinen kuva, että ihan vedenpitävää näyttöä koplaamisesta ja oman edun tavoittelusta ei tainut olla, mutta joku rötösherra piti saada tuomiolle talousasioista?? Voin toki olla väärässäkin...

Törni

Well-known member
Vesku sanoi:
Juhantalo taisi olla valtakunnan oikeudessa tuomiolla, se ei ole enää "vähäistä"??:doubtful:

Vähän jäi siitä semmoinen kuva, että ihan vedenpitävää näyttöä koplaamisesta ja oman edun tavoittelusta ei tainut olla, mutta joku rötösherra piti saada tuomiolle talousasioista?? Voin toki olla väärässäkin...
Aina kun ministeritason ihmistä ruvetaan syyttämään, herää runsaasti spekulaatioita. Tyypillisesti puhutaan juuri jonkun "uhraamisesta" tai sitten taas syyttämättä jättämistilanteissa "maton alle lakaisemisesta". Nämä jutut sitten eskaloituvat keskusteluissa.

Mutta tiedä näistä sitten. Onneksi elämme avoimessa yhteiskunnassa. Kyllä luurangot yleensä jossain vaiheessa romahtavat kaapeista ulos.

Vesku

Maatalousneuvos
Onkohan tuosta Juhantalon koplauksesta tullut mitään uutta tietoa esille, niitä luurankoja kopsahdellut kaapista ulos?
Oliko siinä muuta kuin Wegeliuksen sana Juhatalon sanaa vastaan?
Joitakin spekulaatioita lisäksi? Mulle jäi tosiaan se mielikuva, että näyttö rikoksesta oli hyvinkin hatara??:confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Hienoa argumentointia!

1. Paljastuu nolo asia suosikkipuolueesi puheenjohtajasta
2. Puolustaudut herjaamalla jonkun toisen puoluen jäsentä, joka ei ole edes ehdolla vaaleissa.
3. Puolustat herjaamistasi sillä, että muutkin syyllistyvät herjaamiseen (vaikkei esimerkkisi liittynyt tietenkään aiheeseen)
4. Sitten sinulta taisi loppua argumentit joten lähdit kirjoittamaan eri mieltä olevasta keskustelijasta halventavaan sävyyn.
Mä täällä nolona nyt argumentoin seuraavasti:

Paina, Rusina, paina, heh heh

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Mä täällä nolona nyt argumentoin seuraavasti:

Paina, Rusina, paina, heh heh
Klassista; kun loppuu argumentit ja huomaa, että on ollut väärässä, niin heitetään läskiksi ja toivotaan, että se veisi huomiota pois asiasta :thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Vesku sanoi:
Onkohan tuosta Juhantalon koplauksesta tullut mitään uutta tietoa esille, niitä luurankoja kopsahdellut kaapista ulos?
Oliko siinä muuta kuin Wegeliuksen sana Juhatalon sanaa vastaan?
Joitakin spekulaatioita lisäksi? Mulle jäi tosiaan se mielikuva, että näyttö rikoksesta oli hyvinkin hatara??:confused:
No ei se kovin hatara ole voinut olla, kun tuomio tuli. Jos on yhden henkilön sana toisen sanaa vastaan, ei näyttö tuomioon riitä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Klassista; kun loppuu argumentit ja huomaa, että on ollut väärässä, niin heitetään läskiksi ja toivotaan, että se veisi huomiota pois asiasta :thumbup:
En mä väärässä ole ollut. Olen ollut vain sitä mieltä että Anneli Jäätteenmäki on konna. Hyväksyit sä sen sitten tai et.:thumbup:

Sä lähdit urputtamaan että mulle pitäis toimittaa haaste herjauksesta.:rolleyes:

Että kumpikohan meistä nyt OIKEASTI on ollut 'vähän' lapsellinen?;)

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Eli kaikki on sun mielestä ns. hyvin Jäätteenmäen osalta?:doubtful:
Ei ole hyvin! Jäättenmäki käyttäytyi sopimattomalla tavalla ja käytti hyväkseen aineistoa, joka oli hankittu rikoksella. Anneli kuitenkin kantoi vastuun ja erosi. Case closed!

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
En mä väärässä ole ollut. Olen ollut vain sitä mieltä että Anneli Jäätteenmäki on konna. Hyväksyit sä sen sitten tai et.:thumbup:
Sä lähdit urputtamaan että mulle pitäis toimittaa haaste herjauksesta.:rolleyes:
Sinulle voitaisiin edelleen toimittaa herjauksesta, kun väität, että hän on konna.

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:

Kyl mä laitan rahani Kuopion äänitorveen!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Sinulle voitaisiin edelleen toimittaa herjauksesta, kun väität, että hän on konna.
Go for it, boy!:thumbup:

Näytä nyt sitten että sussa on munaa, eikä mikään äitin helmoissa poraaja.:ahem:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
MTV3:n gallup:

Vrt. edelliset vaalit - Prosenttiyksikköinä:
Keskusta: -1%
SDP: -1,1%
Kokoomus: +1,4%
Vihreät: +1,1%
Vasemmistoliitto: -0,3%
Kristillisdemokraatit: +0,1%
RKP: -0,4%
Perussuomalaiset: +0,5%
Muut: -0,3%

Kuinka monta prosenttia saisi edellisten vaalien kannatuksesta:
Keskusta: 96%
SDP: 95,5%
Kokoomus: 107,5%
Vihreät: 113,75%
Vasemmistoliitto: 97%
Kristillisdemokraatit: 102%
RKP: 91%
Perussuomalaiset: 131,25%
Muut: 89%

Eli tuon gallupin mukaan vaalien voittajia olisivat Kokoomus, Vihreät ja Perussuomalaiset. Häviäjiä olisi hallituspuolueet+Vasemmistoliitto+minipuolueet (joilla ei paljoa hävittävää ole)

---

Noh toivotaan, että RKP:n kannatus laskisi vielä entisestään...Katsotaan miten pienellä edustajamäärällä nuo vielä otetaan yhden ehdon puolueena hallitukseen

Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Näköjään ei sitten toteudukkaan tuo, että Niinistö vetäisi Helsingin vaalipiirissä samalla numerolla olevan ehdokkaan eduskuntaan (hölmöjä jotka äänestävät Niinistöä Helsingissä vaikka tämä on Uudenmaan piirissä ehdolla). Niinistön numerona on 289; Helsingissä ehdokkaita on 251
---

Elikkä:
Niinistö - Uudenmaan piiri - 289
Vanhanen - Uudenmaan piiri - 334
M16 - Uudenmaan piiri - 333
Henri Vähäkainu - Uudenmaan piiri - 336
Jari Isometsä - Uudenmaan piiri - 309
Lex Karpela - Uudenmaanpiiri - 324
Heinäluoma - Helsinki - 57
Tuomioja - Helsinki - 56
Katainen - Pohjois-Savo - 50

http://192.49.229.35/E2007/s/ehd_listat/kokomaa.htm

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mielenkiintoiset listat. Muut ovat aakkosissa paitsi SDP, joka on laittanut nimet 'arvojärjestykseen'. Tuomioja ennen Heinäluomaa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
312T4 sanoi:
Uskomaton tuo MTV:n gallup, jonka mukaan Vasemmistoliiton kannatus on nousussa:confused: No, vaaleissa se nähdään:ahem:
Onko se jotenkin outoa ja uutta, että gallupeissa puolueitten kannatukset vaihtelevat?

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
kouvotsvoni sanoi:
Onko se jotenkin outoa ja uutta, että gallupeissa puolueitten kannatukset vaihtelevat?
Tietääkseni 312T4 ei ihmetellyt sitä, että puolueiden kannatukset saattavat vaihdella gallupeissa.