Eduskuntavaalit 2007

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Sam sanoi:
Onneksi Kokomuuksella on hyvä maku kaikessa tekemisessään.
Onneksi ei tuollaista ole väitettykään eikä vihjailtukaan ;).

Kyllähän esim. Kokoomusnuorten Punikkila-sivusto, mikä tuli vastineeksi vasemmiston vastaavalle sivustolle, on asiaton.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Eli käytännössä hyväksyt siis sen, että henkilökohtaisuuksiin mennään? Se ei tee *väärin* tekemisestä oikein, että muut tekevät sitä.
Lässyn lässyn, kirjoitettiin mulle tuosta. Mä vetäsen saman:

Lässyn lässyn.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?:)
Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Rusina sanoi:
Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.
Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.
Minähän se aloitin.:rolleyes:

Kuten jo monta kertaa aiemmin todettua, kaikki te lapaset, jotka nimellä täällä mulle vittuilette, niin tulee saamaan takaisin samalla mitalla.:tongue:

PS. Millä perusteella Laihian Kennedy, Patriot, on oikeutettu arvostelemaan mun 'vaalikonetta' kun en edes ole ehdolla saati puolueen jäsen, kuten hän itse taas on?:doubtful:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Sam sanoi:
Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?
Hyväksyttävämpänä, kyllä,vaikkei Kokoomuksen mainoskaan ole parhaimmasta päästä. Hieman samaa virhettä lievemmässä mittakaavassa.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
PS. Millä perusteella Laihian Kennedy, Patriot, on oikeutettu arvostelemaan mun 'vaalikonetta' kun en edes ole ehdolla saati puolueen jäsen, kuten hän itse taas on?:doubtful:
Ei henkilökohtaisuuksiin meneminen ole hyväksyttävää oli kyseessä Patriot, minä, Moe, joku muu mikä?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Rusina sanoi:
Ei henkilökohtaisuuksiin meneminen ole hyväksyttävää oli kyseessä Patriot, minä, Moe, joku muu mikä?
Paskat tässä mitään henkilökohtaisuuksia ole esitetty, siis Moeta itseään lukuunottamatta.

Vois tietty keskustella aiheestakin. Eikös ?!
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sam sanoi:
Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?
Tarkoitatko nyt SDP:n mainosta vai tätä SAK-SDP mainosta? Kyllähän toi SAK tekele on rimanalitusten rimanalitus.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
Tarkoitatko nyt SDP:n mainosta vai tätä SAK-SDP mainosta? Kyllähän toi SAK tekele on rimanalitusten rimanalitus.
No sen nyt on SDP ja SAK:in myöntäneet. Mainosten vetäminen pois on selvä merkki siitä. Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)

Olisko muuten tuo mainoskampanja pitänyt sisällään muutakin kuin tämä ökyrikas-mainoksen. Kenties samanlaista sontaa ?!
 
Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Formulanomi sanoi:
No sen nyt on SDP ja SAK:in myöntäneet. Mainosten vetäminen pois on selvä merkki siitä. Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)

Olisko muuten tuo mainoskampanja olisi pitänyt sisällään muutakin kuin tämä ökyrikas-mainoksen. Kenties samanlaista sontaa ?!
Myös globalisaatio-mainos kuului pakettiin.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Formulanomi sanoi:
Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)
Koska sama mainostoimisto jatkaa, veikkaan ettei välttämättä paljon. Kyllä kai mainostoimisto kantaa osansa riman alittaneesta mainoskampanjasta. Makkaran toinen pää on tietenkin se, että jos tilaaja on tuotten hyväksynyt ennen esittämistä, niin ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista. Jälkimmäisessä tapauksessa olisi kuitenkin luullut tapahtuvan toimittajan vaihdoksen.

Niin tai näin, summia tuskin tulemme kuulemaan :p
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Sasi tapattanut tiellä ihmisen (ajanut vastaantulevien kaistaa). Ollut myös koventamassa liikennerikkomuksista saatavia rangaistuksia.

Kansanedustaja Kimmo Sasi loukkasi autokolarissa solisluunsa ja mursi nilkkansa. Toisen auton kuljettaja sai surmansa onnettomuudessa.

Kansanedustaja Kimmo Sasi (kok.) on ollut tänään mukana autokolarissa, jossa kuoli noin 70-vuotias mies. Onnettomuus sattui iltapäivällä valtatie 3:lla Ylöjärven ja Hämeenkyrön välillä.

Poliisin mukaan Sasin ohjaama auto ajautui vielä selvittämättömästä syystä vastaantulevien kaistalle. Kolmesta vastaantulleesta autosta ensimmäinen onnistui väistämään Sasin auton, mutta toinen auto osui suoraan Sasin autoon. Kolmas auto törmäsi vielä keskimmäiseen autoon.

Onnettomuudessa kuoli vastaantullutta autoa ohjannut mies. Sasi oli autossaan yksin.

STT
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Viime aikojen mauttomat mainokset eivät anna kovin hyvää kuvaa valtakunnan ykköspäättäjiksi pyrkivien tahojen tyylitajusta ja tasosta. Vaalien jälkeen yksikään puolue ei ole siinä asemassa, että yksin pystyisi hoitamaan valtakunnan asiat 'kuntoon'. Jokainen valtaanpääsevä tarvitsee rinnalleen toisen puolueen, ehkä useitakin. Tuntuu uskomattomalta tämä kilpailijoiden mustamaalaus: miten sillä osoitetaan, että ollaan itse kypsiä ja valmiita hoitamaan koko kansan asioita. Vaalien jälkeen on kuitenkin tehtävä töitä yhdessä.

Tulee mieleen entisen työpaikan tilanne, jossa oltiin valitsemassa luottamushenkilöä. Joillekin tärkeintä oli valita sellainen, joka pystyy haistattamaan työnantajalla pa*kat. Sekö on yrityksen menestymisen ja työpaikan säilyvyyden kannalta tärkein ominaisuus? :confused:

Tiedän olevani 'maitotyyppi' ilman särmää, mutta silti ... liiallinen repiminen ja kilpailijan/vastapuolen mollaaminen ja halveksiminen ei ole kenenkään eduksi.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Ferrari 4ever sanoi:
Sasi tapattanut tiellä ihmisen (ajanut vastaantulevien kaistaa). Ollut myös koventamassa liikennerikkomuksista saatavia rangaistuksia.
Katsotaan mikä oli syy; esim. sairauskohtaukselle tai yllättävälle rengasrikolle ei välttämättä voi mitään.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Moe Szyslak sanoi:
Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?:)
Muistaakseni ei ensimmäinen Szyslakin herja, joka vihjaa vastakeskustelijan puutteisiin naisten kanssa. Tyylitajuttomuutensa kullakin. Mahtaa olla Szyslak tiukkakin Hangon lähiöbaarien pelimies, pirkkoa ja merjaa vokottelemassa.. :wink:
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11218
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
TRIVIAKYSYMYS !

Kun tää nyt on jonkinlainen moottoriurheilufoorumi niin tiedättekö kenellä nykyisellä puoluejohtajalla on merkittävimmät kytkökset autourheiluun?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kokoomuksen mainoksessa vittuillaan suoraan Haloselle ja Lipposelle:rolleyes:

Jos on multa tyylitaju kaiteissa, niin on niiltäkin, jolla sen sentään pitäis kestää pienten vaalien käynnin.:eek:

Loppujen lopuksi, kansa aika viis välittää siitä kuka siellä vuorollaan on munimassa.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Valde sanoi:
Muistaakseni ei ensimmäinen Szyslakin herja, joka vihjaa vastakeskustelijan puutteisiin naisten kanssa. Tyylitajuttomuutensa kullakin. Mahtaa olla Szyslak tiukkakin Hangon lähiöbaarien pelimies, pirkkoa ja merjaa vokottelemassa.. :wink:
Mistä minä tiedän mikä naistenmies Patriot tai Formulanomi on. Ovat vaan itse lähteneet retsostelemaan tällä 'saamattomuudellaan' ja toinen on vielä jopa lyönyt sätissä jonkun vedon toisen forumistin kanssa, kumpi saa ensin piirakkaa.:ahem:

Ja kun nyt ei hirveitä tuuletuksia kuulunut viikkoon, niin kaipa se saanti sitten on ollut vähän heikompaa.:eek: :rolleyes:

Itsellähän on se tilanne että vuoden 1983 jälkeen oon riiustellut melkein koko ajan. Yhet pänät ja yks ero välissä. Siinä oli noin vuoden yhteensä vähän rauhallisempaa. Muuten olen ollut suhteessa koko ajan. Ja naimisissakin 7 vuotta, joten silloin oli tosi hiljaista.:(
 
Ylös