Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?patriot sanoi:Moen vaalikone yskii?
Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?patriot sanoi:Moen vaalikone yskii?
Onneksi ei tuollaista ole väitettykään eikä vihjailtukaan .Sam sanoi:Onneksi Kokomuuksella on hyvä maku kaikessa tekemisessään.
Lässyn lässyn, kirjoitettiin mulle tuosta. Mä vetäsen saman:Rusina sanoi:Eli käytännössä hyväksyt siis sen, että henkilökohtaisuuksiin mennään? Se ei tee *väärin* tekemisestä oikein, että muut tekevät sitä.
Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.Moe Szyslak sanoi:Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?
Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?Rusina sanoi:Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.
Minähän se aloitin.Rusina sanoi:Huomaa muuten taas, että kun teiltä loppuu argumentit, niin lähdette henkilökohtaiseen ajojahtiin.
Hyväksyttävämpänä, kyllä,vaikkei Kokoomuksen mainoskaan ole parhaimmasta päästä. Hieman samaa virhettä lievemmässä mittakaavassa.Sam sanoi:Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?
Ei henkilökohtaisuuksiin meneminen ole hyväksyttävää oli kyseessä Patriot, minä, Moe, joku muu mikä?Moe Szyslak sanoi:PS. Millä perusteella Laihian Kennedy, Patriot, on oikeutettu arvostelemaan mun 'vaalikonetta' kun en edes ole ehdolla saati puolueen jäsen, kuten hän itse taas on?:doubtful:
Paskat tässä mitään henkilökohtaisuuksia ole esitetty, siis Moeta itseään lukuunottamatta.Rusina sanoi:Ei henkilökohtaisuuksiin meneminen ole hyväksyttävää oli kyseessä Patriot, minä, Moe, joku muu mikä?
Tarkoitatko nyt SDP:n mainosta vai tätä SAK-SDP mainosta? Kyllähän toi SAK tekele on rimanalitusten rimanalitus.Sam sanoi:Kai sinä pidät Kokoomuksen TV-mainosta SDP:n vastaavaa hyväksyttävämpänä?
No sen nyt on SDP ja SAK:in myöntäneet. Mainosten vetäminen pois on selvä merkki siitä. Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)patriot sanoi:Tarkoitatko nyt SDP:n mainosta vai tätä SAK-SDP mainosta? Kyllähän toi SAK tekele on rimanalitusten rimanalitus.
Myös globalisaatio-mainos kuului pakettiin.Formulanomi sanoi:No sen nyt on SDP ja SAK:in myöntäneet. Mainosten vetäminen pois on selvä merkki siitä. Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)
Olisko muuten tuo mainoskampanja olisi pitänyt sisällään muutakin kuin tämä ökyrikas-mainoksen. Kenties samanlaista sontaa ?!
Koska sama mainostoimisto jatkaa, veikkaan ettei välttämättä paljon. Kyllä kai mainostoimisto kantaa osansa riman alittaneesta mainoskampanjasta. Makkaran toinen pää on tietenkin se, että jos tilaaja on tuotten hyväksynyt ennen esittämistä, niin ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista. Jälkimmäisessä tapauksessa olisi kuitenkin luullut tapahtuvan toimittajan vaihdoksen.Formulanomi sanoi:Paljonkohan meni jäsenistön rahaa harakoille (mukaanlukien uusien mainosten tuottaminen...)
Kansanedustaja Kimmo Sasi loukkasi autokolarissa solisluunsa ja mursi nilkkansa. Toisen auton kuljettaja sai surmansa onnettomuudessa.
Kansanedustaja Kimmo Sasi (kok.) on ollut tänään mukana autokolarissa, jossa kuoli noin 70-vuotias mies. Onnettomuus sattui iltapäivällä valtatie 3:lla Ylöjärven ja Hämeenkyrön välillä.
Poliisin mukaan Sasin ohjaama auto ajautui vielä selvittämättömästä syystä vastaantulevien kaistalle. Kolmesta vastaantulleesta autosta ensimmäinen onnistui väistämään Sasin auton, mutta toinen auto osui suoraan Sasin autoon. Kolmas auto törmäsi vielä keskimmäiseen autoon.
Onnettomuudessa kuoli vastaantullutta autoa ohjannut mies. Sasi oli autossaan yksin.
STT
Katsotaan mikä oli syy; esim. sairauskohtaukselle tai yllättävälle rengasrikolle ei välttämättä voi mitään.Ferrari 4ever sanoi:Sasi tapattanut tiellä ihmisen (ajanut vastaantulevien kaistaa). Ollut myös koventamassa liikennerikkomuksista saatavia rangaistuksia.
Muistaakseni ei ensimmäinen Szyslakin herja, joka vihjaa vastakeskustelijan puutteisiin naisten kanssa. Tyylitajuttomuutensa kullakin. Mahtaa olla Szyslak tiukkakin Hangon lähiöbaarien pelimies, pirkkoa ja merjaa vokottelemassa.. :wink:Moe Szyslak sanoi:Patriotin seksuaalinen kiinnostavuus naisten keskuudessa yskii?
Mistä minä tiedän mikä naistenmies Patriot tai Formulanomi on. Ovat vaan itse lähteneet retsostelemaan tällä 'saamattomuudellaan' ja toinen on vielä jopa lyönyt sätissä jonkun vedon toisen forumistin kanssa, kumpi saa ensin piirakkaa.:ahem:Valde sanoi:Muistaakseni ei ensimmäinen Szyslakin herja, joka vihjaa vastakeskustelijan puutteisiin naisten kanssa. Tyylitajuttomuutensa kullakin. Mahtaa olla Szyslak tiukkakin Hangon lähiöbaarien pelimies, pirkkoa ja merjaa vokottelemassa.. :wink: