Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Kyllä siellä käy paljonkin metallimiehiä, siinä on Jame melkeen vieressä. Ja mulla on jo sepällä teetetty veitsi. Ei maksanut edes ihan niin paljoa kuin Cold Steelin tai Benchmaden kalliimman pään sarjatuotantoveitset. Mut en kyllä ymmärrä miten nämä nyt liittyy puuhuonekaluihin yhtään mitenkään.Knoukkari sanoi:Kuulostaa meinaan siltä, en tietenkään ole varma, että suomusjärven puusepät ovat myös puusilmiä.
Toki voivat tehdä tuon sohvan viidelläkympillä- tunnissa jos teillä päin on yhtään samat taksat kuin muualla maassa. Tulee takuulla yhtä siistiä jälkeä kuin kiinalaislapsen tekemänä.
Ihmistuntemuskin kuulostaa kovin herrasvihaiselta: niiden joilla on varaa yli viiden tonnin sohvaa täytyy olla niin typeriä ja laatutiedottomia, etteivät erota sitä kolmenkympin halpistekeleestä.
Mutta muuten hieno juttu, että Teboilin baarissa on tollasta väkeä. Sun kannattaakin huhuilla paikalle pari metallimiestä ja teetättää ne kalliit laatuveitset niillä. Eikä maksa paljoa! :thumbup:
Mitä tulee puusilmiksi nimittelyyn, niin en aio välittää perille kyseisille henkilöille sanomisiasi. Saat ihan itse kertoa, jos täällä päin liikut.
Minen ainakaan mitään herravihaa havainnut heidän kommenteissaan. Ihan tavallisia yksityisyrittäjiä ovatten. Puolukantaansa en tiedä, mutta mutulla ja mielipiteistä päätellen enämpikin oikeistolaisia. Mut hassua, että sait herravihankin tähän asiaan vedettyä mukaan.
Edit: Niin ja mitä tulee siihen, oisko heillä varaa itellä vai ei, niin olen kyllä syvästi tietoinen, että molemmilla ihan taatusti on varaa ostella tollasia sohvia vaikka melkeen viikoittain jos tarttee.
Viimeksi muokattu: