Mynttinen
Suhteellisen saamaton
Kannatetaan!
En tiedä, millainen keskustelu täällä on arkistoimisen arvoista, mutta ko. otsikon puitteissa sellaista ei totisesti tapahtunut.sasa:
Päivän biisi -otsikko olisi arkistotavaraa, jos se vaan jostain löytyy !
Eipä niin; varsinaisia helmiä Päivän biisin kommenteista ei juurikaan löytynyt, lasihelmiä sitäkin enemmän.Nopeahuoli:
Niin, ei kai siellä keskusteltu juuri nimeksikään...??? eek!
Kyllä muuten varoittelin! wink Ainakin viimeisen viikon ja viimeisen täyden sivun ajan sisälsin päivän biisieni yhteyteen luvunlaskun.Wilpuri:
Pahus kun ei Sun of the pits varoittanut ennen poistamistoimenpidettään.
Olen samaa mieltä !Wilpuri:
Pahus kun ei Sun of the pits varoittanut ennen poistamistoimenpidettään. Oli juuri tarkoitus katella vähän enemmän sitä otsikkoa sillä silmällä, että olis voinut saada vinkkejä hyvistä kipaleista. No, ei voe mittää .
Missään ei sen kummemmin ainakaan minun silmiin ole tullut vastaan viitteitä sellaisesta, että arkistoitavilla otsikoilla olisi jonkunlaisia kriteerejä. Vallan mainiosti olisi ainakin minulle passannut, että kyseinen otsikko olisi arkistoitu.
Tämäkin muuten aika hyvin kertoo, ettei tuosta 2000:sta käyttäjästä loppujen lopuksi kovinkaan suuri osa ole aktiivisia käyttäjiä. Jotkut kirjoittavat tyyliin kerran kuussa, viikossa, ja sitten jotkut JOPA USEAMMIN.Sun of the pits:
Päivän biisin ansioksi luettakoon muuten se, että siihen otsikkoon tuli "kommentteja" ehkä useammalta foorumilaiselta kuin mihinkään muuhun otsikkoon on tällä foorumilla tullut. Otsikon elinkaaren puolessa välissä, 1000:n kommenttin kohdalla, kappaleita oli postannut n. 60 eri kirjoittajaa ja uusia tuli koko ajan. Esim. Vuoden Foorumilainen-äänestykseen osallistui Kortteen Topin tilastojen mukaan lopulta "vain" 70 foorumilaista.