Valde
Well-known member
- Liittynyt
- 8.4.2003
- Viestit
- 3148
Tästä lähtien formuloissa saatetaankin nopeimman mahdollisimman ajotavan omaajan sijasta mitata taloudellisinta ajajaa:
"McLarenin supervahvistus Juan Pablo Montoya myöntää auliisti, että hän joutuu luultavimmin luopumaan kaikkein aggressiivisimmasta ajotyylistään. - Jatkossa kysymys ei ole enää kilpailun ajamisesta lähdöstä maaliin niin lujaa kuin auto kulkee. Tärkeä osa on renkaiden hyödyntyminen parhaalla tavalla. Meidän täytyy visusti perehtyä kulutustasoon, Montoya totesi keskiviikkona Jerezin testivarikolla. Montoyan aggressiivisessa ajotyylissä riittääkin sovittelemista, kun ensi kauden rengassääntö - vain yksi sarja aika-ajoon ja kilpailuun - edellyttää säästeliämpää ajamista. - Meidän kaikkien on opeteltava kontrolloimaan kierrosvauhtiamme. Siitä tulee hyvin kiinnostavaa. Kuka meistä pystyy parhaiten säätelemään vauhtinsa rengaskulutukseen, saavuttaa parhaat tulokset. - On löydettävä paras kompromissi kierrosaikojen ja renkaiden kulumisen välille. Siitä tulee valtava haaste, kun haetaan kuinka paljon nopeimman kierrosajan ylitse täytyy mennä pystyäkseen pitämään parasta kisavauhtia."
Minusta olisi mukavampaa nähdä kuka vie autoa nopeammin kuin se, kuka säilyttää renkaita parjaimmin. Autourheilun kuninkuusluokka ei ole passailua varten, vaan ajoa.
"McLarenin supervahvistus Juan Pablo Montoya myöntää auliisti, että hän joutuu luultavimmin luopumaan kaikkein aggressiivisimmasta ajotyylistään. - Jatkossa kysymys ei ole enää kilpailun ajamisesta lähdöstä maaliin niin lujaa kuin auto kulkee. Tärkeä osa on renkaiden hyödyntyminen parhaalla tavalla. Meidän täytyy visusti perehtyä kulutustasoon, Montoya totesi keskiviikkona Jerezin testivarikolla. Montoyan aggressiivisessa ajotyylissä riittääkin sovittelemista, kun ensi kauden rengassääntö - vain yksi sarja aika-ajoon ja kilpailuun - edellyttää säästeliämpää ajamista. - Meidän kaikkien on opeteltava kontrolloimaan kierrosvauhtiamme. Siitä tulee hyvin kiinnostavaa. Kuka meistä pystyy parhaiten säätelemään vauhtinsa rengaskulutukseen, saavuttaa parhaat tulokset. - On löydettävä paras kompromissi kierrosaikojen ja renkaiden kulumisen välille. Siitä tulee valtava haaste, kun haetaan kuinka paljon nopeimman kierrosajan ylitse täytyy mennä pystyäkseen pitämään parasta kisavauhtia."
Minusta olisi mukavampaa nähdä kuka vie autoa nopeammin kuin se, kuka säilyttää renkaita parjaimmin. Autourheilun kuninkuusluokka ei ole passailua varten, vaan ajoa.